Nieuwe BMW 3-serie (2012) - Eerste foto's @ p.6
- dvh
Re: Nieuwe BMW 3-serie (2012) - Eerste foto's @ p.6
Lijkt wel diep donkerblauw zo op de foto !
Eens met de rode stiksels, dat staat perfect bij het donkere interieur/kleur !
Ga je nog iets doen met de auto ? Verlagen , velgen ?
Veel fun ermee !
Eens met de rode stiksels, dat staat perfect bij het donkere interieur/kleur !
Ga je nog iets doen met de auto ? Verlagen , velgen ?
Veel fun ermee !
- Sjoerd MP BMW
gefeliciteerd Robin, have fun with it!
Wel jasje met bontkraagje aan!romo schreef:Binnekort kom ik nog wel in Heerenven, ga ik hem even beloeren..................![]()
-
Gefeliciteerd Robin
Wanneer kunnen we de eerste driftfilmpjes verwachten? 

- Snipe
Pasen. Pinksteren. Eén dag.Ruben schreef:Wanneer kunnen we de eerste driftfilmpjes verwachten?
- Joop
Straks even betere foto's maken Robin; verder top!
- Macboy
Jullie kunnen lullen wat jullie willen maar Robin is een uitstekende drifter ! Deed hij vroeger ook regelmatig daar waar het kan.
-
Felicidades Robin. 

- Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Thanx jongens, ja als ie er staat maak ik mooiere pics.
Analogie:
Als ongeveer de gehele wereldbevolking hun genuek op film zou zetten zou 't een gekkenhuis worden. En tóch, tóch hebben we elk jaar weer méér mensen op deze aardkloot.
Think about it, stelletje Einsteins.
Cheers
GoKart Mozart

Analogie:
Als ongeveer de gehele wereldbevolking hun genuek op film zou zetten zou 't een gekkenhuis worden. En tóch, tóch hebben we elk jaar weer méér mensen op deze aardkloot.
Think about it, stelletje Einsteins.

Cheers
GoKart Mozart
- Snipe
Ik doelde dan ook niet op Robin, maar op de 335i. Die hebben we onlangs getest en om nou te zeggen dat dat echt lekker ging... Het is een schitterende kar, maar Robin is wel toegetreden tot de Rokend Binnenwiel Brigade.Macboy schreef:Jullie kunnen lullen wat jullie willen maar Robin is een uitstekende drifter ! Deed hij vroeger ook regelmatig daar waar het kan.
Deze week reden we met een elektro-auto waar het beter mee lukte...
- Robin
Ik heb 't allemaal al van Andre gehoord, Perry. The wetter the better is 't motto. Maar ja dan gaat ook 'n 190d al.Snipe schreef:Ik doelde dan ook niet op Robin, maar op de 335i. Die hebben we onlangs getest en om nou te zeggen dat dat echt lekker ging... Het is een schitterende kar, maar Robin is wel toegetreden tot de Rokend Binnenwiel Brigade.Macboy schreef:Jullie kunnen lullen wat jullie willen maar Robin is een uitstekende drifter ! Deed hij vroeger ook regelmatig daar waar het kan.
Deze week reden we met een elektro-auto waar het beter mee lukte...

Schoonmoe in the boot wil ook nog wel helpen voor meer achterasdruk.
- Snipe
...maar om nou standaard met je schoonmoeder rond te gaan toeren...
Volgende week online, denk ik, maar dan heb jij natuurlijk geen tijd meer. Dan ben je zelf fulltime over de Friese wegen aan het blazen, neem ik aan.
Volgende week online, denk ik, maar dan heb jij natuurlijk geen tijd meer. Dan ben je zelf fulltime over de Friese wegen aan het blazen, neem ik aan.
- Robin
Ben je mal. Het is de bedoeling dat ie in m'n garage blijft staan en dat ik er meer op om ga poetsen dan op m'n eega. Doh.Snipe schreef:...maar om nou standaard met je schoonmoeder rond te gaan toeren...
Maar goed, gepoetst en wel is dit 'm dus eigenlijk:
Voor meer zwarte schapen en meer foto's van dit ding, scrollen:
http://www.f30post.com/forums/showthread.php?t=626954
- Robin
Ding is snel en toch aardig wat fun

- dvh
Robin schreef:Ben je mal. Het is de bedoeling dat ie in m'n garage blijft staan en dat ik er meer op om ga poetsen dan op m'n eega. Doh.Snipe schreef:...maar om nou standaard met je schoonmoeder rond te gaan toeren...
Maar goed, gepoetst en wel is dit 'm dus eigenlijk:
Voor meer zwarte schapen en meer foto's van dit ding, scrollen:
http://www.f30post.com/forums/showthread.php?t=626954
Ik zag er afgelopen zaterdag een rijden met volgens mij dezelfde velgen als bovenstaande.
Was geen 335 overigens ( enkele uitlaat )..
Toch wel fraai hoor irl. Front is erg mooi, en de lijn is toch wat speelser dan bij een E90.
- Snipe
In december hadden we al gereden met de 320d en 328i, maar we moesten het nog even doen zonder de zescilinder. Dat hebben we nu rechtgezet, want inmiddels hebben we met de 335i gereden.
http://www.driving-fun.com/2888/home/te ... teeds.aspx
Morgen videotime.

http://www.driving-fun.com/2888/home/te ... teeds.aspx
Morgen videotime.
- Robin
Mooie auto zelfs in blauw met dat beige leder.
Dit is 'n Luxury line met de 401 19"wielen die ik ook onder m'n Sportline heb.
Zoals in het verslag(waar ik het wel redelijk mee eens ben in 't algemeen hoor) al is aangegeven was dát ding niet voorzien van adaptieve damping(en , want ik lees er niks over) ook geen sportbesturing.
Dat heeft de mijne weer wél....
Jammer, want dat verandert de kar wel degelijk in 'n veel strakker sturende kar. Deze Luxury is misschien wat teveel mini 5er, wat ook schitterend is daar niet van, maar (en we zitten hier dacht ik op DF
) een Sportline is de 'juiste'kar om te testen. Ik heb dan 'n handbak en daar kun je over twisten want de 8AT in de geteste auto(die ik in m'n vorige 5er ook had) is super bij de les en eigenlijk net zo snel als de handbak.
Ik heb zes(!) 3 series gehad , dit is m'n zevende(!)(van E46 via E90 naar de F30) en je trekt in ieder geval mijn Sportline met sportstuur en stoelen de de gehele ambiance/mikmak nog steeds als 'n handschoen aan tov zijn voorganger hoor, voor de duidelijkheid even.
Anyway mooie kar en goed verhaal. En dwars wilde hij vanochtend ook weer wél, beetje vochtig wegdek I know
Dit is 'n Luxury line met de 401 19"wielen die ik ook onder m'n Sportline heb.
Zoals in het verslag(waar ik het wel redelijk mee eens ben in 't algemeen hoor) al is aangegeven was dát ding niet voorzien van adaptieve damping(en , want ik lees er niks over) ook geen sportbesturing.
Jammer, want dat verandert de kar wel degelijk in 'n veel strakker sturende kar. Deze Luxury is misschien wat teveel mini 5er, wat ook schitterend is daar niet van, maar (en we zitten hier dacht ik op DF

Ik heb zes(!) 3 series gehad , dit is m'n zevende(!)(van E46 via E90 naar de F30) en je trekt in ieder geval mijn Sportline met sportstuur en stoelen de de gehele ambiance/mikmak nog steeds als 'n handschoen aan tov zijn voorganger hoor, voor de duidelijkheid even.
Anyway mooie kar en goed verhaal. En dwars wilde hij vanochtend ook weer wél, beetje vochtig wegdek I know

- Robin
De eerste gepimpede is er al weer. Valt me eigenlijk zo helemaal niet tegen. Hij staat me wel wat laag en misschien andere wielen(dit is oem, prima, maar pimpen, dan ook BBS ofzo eronder vind ik) en achter beetje breder.

http://www.f30post.com/forums/showthread.php?t=655389
http://www.f30post.com/forums/showthread.php?t=645771
http://www.f30post.com/forums/showthread.php?t=655389
http://www.f30post.com/forums/showthread.php?t=645771
- Snipe
Die Luxury Line had inderdaad geen adaptief onderstel en ook geen sportbesturing. Het was min of meer droog toen we ermee reden en dwars kregen we 'm niet. Wel even geprobeerd op een gravel-achtig terreintje, daar lukte het natuurlijk wel.Robin schreef:Dit is 'n Luxury line met de 401 19"wielen die ik ook onder m'n Sportline heb.
Jammer, want dat verandert de kar wel degelijk in 'n veel strakker sturende kar. Deze Luxury is misschien wat teveel mini 5er, wat ook schitterend is daar niet van, maar (en we zitten hier dacht ik op DF) een Sportline is de 'juiste'kar om te testen. Ik heb dan 'n handbak en daar kun je over twisten want de 8AT in de geteste auto(die ik in m'n vorige 5er ook had) is super bij de les en eigenlijk net zo snel als de handbak.
Anyway, hij beviel me goed. Beste in z'n klasse en zo, allemaal top. Materiaalgebruik is mooier dan bij de vorige en je hebt meer binnenruimte en de iDrive is beter en er is allemaal weinig op aan te merken. Maar qua Freude am Fahren heb ik niet het idee dat ik gelijk naar de dealer moet rennen om mijn museumstuk (6 jaar oud inmiddels) in te ruilen.
- Robin
Dat heet cognitieve dissonantie Perry. Rij eens met die van mij.Snipe schreef:Die Luxury Line had inderdaad geen adaptief onderstel en ook geen sportbesturing. Het was min of meer droog toen we ermee reden en dwars kregen we 'm niet. Wel even geprobeerd op een gravel-achtig terreintje, daar lukte het natuurlijk wel.Robin schreef:Dit is 'n Luxury line met de 401 19"wielen die ik ook onder m'n Sportline heb.
Jammer, want dat verandert de kar wel degelijk in 'n veel strakker sturende kar. Deze Luxury is misschien wat teveel mini 5er, wat ook schitterend is daar niet van, maar (en we zitten hier dacht ik op DF) een Sportline is de 'juiste'kar om te testen. Ik heb dan 'n handbak en daar kun je over twisten want de 8AT in de geteste auto(die ik in m'n vorige 5er ook had) is super bij de les en eigenlijk net zo snel als de handbak.
Anyway, hij beviel me goed. Beste in z'n klasse en zo, allemaal top. Materiaalgebruik is mooier dan bij de vorige en je hebt meer binnenruimte en de iDrive is beter en er is allemaal weinig op aan te merken. Maar qua Freude am Fahren heb ik niet het idee dat ik gelijk naar de dealer moet rennen om mijn museumstuk (6 jaar oud inmiddels) in te ruilen.

Afgezien daarvan is natuurlijk de grootste belemerring in 't algemeen vaak het slijk der aarde.
En daar hou ik nu meteen over op.
Cheers
Robin
-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
Centenkwestie 
- Robin
Dat zullen een heleboel in álle toonaarden ontkennen, ook hier. Maar dan nog staat er ipv zo'n ding géén Boxster/GT86 ofzo bij diegenen voor de deur.
Ja dat aflossingsvrij huis is wel 'n blok aan 't been aan 't worden.
Maar als je in de spiegel staat en er over nadenkt , wees dan gewoon eerlijk tegen jezelf vind ik.
ONTOPIC.
Ja dat aflossingsvrij huis is wel 'n blok aan 't been aan 't worden.

Maar als je in de spiegel staat en er over nadenkt , wees dan gewoon eerlijk tegen jezelf vind ik.
ONTOPIC.
- Robin
Blackline achterlichten, hoe ie 't heeft gedaan, dunno:
http://www.f30post.com/forums/showthrea ... st11452709

http://www.f30post.com/forums/showthrea ... st11452709
-
Mijn god, een reltopic, het moet mogelijk zijn. Robin is weer bezig. Wat kan ik doen om dit draadje uit de hand te laten lopen? Must think 

- Snipe
Het zou best kunnen dat het met adaptief onderstel en sportbesturing weer heel anders is. Maar als ik weer eens in de buurt ben meld ik me wel even voor die uitnodiging.Robin schreef:Dat heet cognitieve dissonantie Perry. Rij eens met die van mij.![]()
Afgezien daarvan is natuurlijk de grootste belemerring in 't algemeen vaak het slijk der aarde.
En daar hou ik nu meteen over op.
Cheers
Robin
Ik ben verder niet echt het type voor "mijn auto is de beste van de hele wereld" (wat ook wonderlijk zou zijn als je een antieke Peugeot en een half-antieke BMW rijdt), dus daar zal het denk ik niet aan liggen. Een 1 M kost ongeveer hetzelfde als de test-335i die we hadden en daarvan heb ik wel het idee dat het een sprintje naar de dealer zou kunnen worden als ik er de poen voor had.
- RVV