Nieuwe BMW 3-serie (2012) - Eerste foto's @ p.6

Alles over Duitse auto's, van Beierse fapmobielen via VAG klonen tot achteruit de strontbult in Porkers.
Plaats reactie
dvh

Re: Nieuwe BMW 3-serie (2012) - Eerste foto's @ p.6

Bericht door dvh » 22 feb 2012, 18:44

Lijkt wel diep donkerblauw zo op de foto !
Eens met de rode stiksels, dat staat perfect bij het donkere interieur/kleur !

Ga je nog iets doen met de auto ? Verlagen , velgen ?

Veel fun ermee !

Sjoerd MP BMW

Bericht door Sjoerd MP BMW » 22 feb 2012, 21:05

gefeliciteerd Robin, have fun with it!
romo schreef:Binnekort kom ik nog wel in Heerenven, ga ik hem even beloeren.................. :D :df:
Wel jasje met bontkraagje aan!

Rupie

Bericht door Rupie » 22 feb 2012, 22:23

Gefeliciteerd Robin :thumbup: Wanneer kunnen we de eerste driftfilmpjes verwachten? :mrgreen:

Snipe

Bericht door Snipe » 22 feb 2012, 22:37

Ruben schreef:Wanneer kunnen we de eerste driftfilmpjes verwachten? :mrgreen:
Pasen. Pinksteren. Eén dag.

Joop

Bericht door Joop » 22 feb 2012, 23:51

Straks even betere foto's maken Robin; verder top!

Macboy

Bericht door Macboy » 23 feb 2012, 00:11

Jullie kunnen lullen wat jullie willen maar Robin is een uitstekende drifter ! Deed hij vroeger ook regelmatig daar waar het kan.

Xave30

Bericht door Xave30 » 23 feb 2012, 00:35

Felicidades Robin. :df:

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 23 feb 2012, 07:22

Thanx jongens, ja als ie er staat maak ik mooiere pics. :tooth:

Analogie:
Als ongeveer de gehele wereldbevolking hun genuek op film zou zetten zou 't een gekkenhuis worden. En tóch, tóch hebben we elk jaar weer méér mensen op deze aardkloot.

Think about it, stelletje Einsteins. :D

Cheers
GoKart Mozart

Snipe

Bericht door Snipe » 23 feb 2012, 08:15

Macboy schreef:Jullie kunnen lullen wat jullie willen maar Robin is een uitstekende drifter ! Deed hij vroeger ook regelmatig daar waar het kan.
Ik doelde dan ook niet op Robin, maar op de 335i. Die hebben we onlangs getest en om nou te zeggen dat dat echt lekker ging... Het is een schitterende kar, maar Robin is wel toegetreden tot de Rokend Binnenwiel Brigade.
Deze week reden we met een elektro-auto waar het beter mee lukte...

Robin

Bericht door Robin » 23 feb 2012, 08:32

Snipe schreef:
Macboy schreef:Jullie kunnen lullen wat jullie willen maar Robin is een uitstekende drifter ! Deed hij vroeger ook regelmatig daar waar het kan.
Ik doelde dan ook niet op Robin, maar op de 335i. Die hebben we onlangs getest en om nou te zeggen dat dat echt lekker ging... Het is een schitterende kar, maar Robin is wel toegetreden tot de Rokend Binnenwiel Brigade.
Deze week reden we met een elektro-auto waar het beter mee lukte...
Ik heb 't allemaal al van Andre gehoord, Perry. The wetter the better is 't motto. Maar ja dan gaat ook 'n 190d al. :kikker:

Schoonmoe in the boot wil ook nog wel helpen voor meer achterasdruk.

Snipe

Bericht door Snipe » 23 feb 2012, 08:36

...maar om nou standaard met je schoonmoeder rond te gaan toeren...

Volgende week online, denk ik, maar dan heb jij natuurlijk geen tijd meer. Dan ben je zelf fulltime over de Friese wegen aan het blazen, neem ik aan.

Robin

Bericht door Robin » 23 feb 2012, 09:37

Snipe schreef:...maar om nou standaard met je schoonmoeder rond te gaan toeren...

Volgende week online, denk ik, maar dan heb jij natuurlijk geen tijd meer. Dan ben je zelf fulltime over de Friese wegen aan het blazen, neem ik aan.
Ben je mal. Het is de bedoeling dat ie in m'n garage blijft staan en dat ik er meer op om ga poetsen dan op m'n eega. Doh.

Maar goed, gepoetst en wel is dit 'm dus eigenlijk:
Afbeelding

Voor meer zwarte schapen en meer foto's van dit ding, scrollen:
http://www.f30post.com/forums/showthread.php?t=626954

Robin

Bericht door Robin » 27 feb 2012, 16:22

Ding is snel en toch aardig wat fun :df:

dvh

Bericht door dvh » 27 feb 2012, 16:43

Robin schreef:
Snipe schreef:...maar om nou standaard met je schoonmoeder rond te gaan toeren...

Ben je mal. Het is de bedoeling dat ie in m'n garage blijft staan en dat ik er meer op om ga poetsen dan op m'n eega. Doh.

Maar goed, gepoetst en wel is dit 'm dus eigenlijk:
Afbeelding

Voor meer zwarte schapen en meer foto's van dit ding, scrollen:
http://www.f30post.com/forums/showthread.php?t=626954

Ik zag er afgelopen zaterdag een rijden met volgens mij dezelfde velgen als bovenstaande.
Was geen 335 overigens ( enkele uitlaat )..

Toch wel fraai hoor irl. Front is erg mooi, en de lijn is toch wat speelser dan bij een E90.

Snipe

Bericht door Snipe » 01 mar 2012, 00:33

In december hadden we al gereden met de 320d en 328i, maar we moesten het nog even doen zonder de zescilinder. Dat hebben we nu rechtgezet, want inmiddels hebben we met de 335i gereden.
http://www.driving-fun.com/2888/home/te ... teeds.aspx

Morgen videotime.

Afbeelding

Robin

Bericht door Robin » 01 mar 2012, 09:39

Mooie auto zelfs in blauw met dat beige leder.

Dit is 'n Luxury line met de 401 19"wielen die ik ook onder m'n Sportline heb.
Zoals in het verslag(waar ik het wel redelijk mee eens ben in 't algemeen hoor) al is aangegeven was dát ding niet voorzien van adaptieve damping(en , want ik lees er niks over) ook geen sportbesturing.

Dat heeft de mijne weer wél....

Jammer, want dat verandert de kar wel degelijk in 'n veel strakker sturende kar. Deze Luxury is misschien wat teveel mini 5er, wat ook schitterend is daar niet van, maar (en we zitten hier dacht ik op DF :D ) een Sportline is de 'juiste'kar om te testen. Ik heb dan 'n handbak en daar kun je over twisten want de 8AT in de geteste auto(die ik in m'n vorige 5er ook had) is super bij de les en eigenlijk net zo snel als de handbak.

Ik heb zes(!) 3 series gehad , dit is m'n zevende(!)(van E46 via E90 naar de F30) en je trekt in ieder geval mijn Sportline met sportstuur en stoelen de de gehele ambiance/mikmak nog steeds als 'n handschoen aan tov zijn voorganger hoor, voor de duidelijkheid even.

Anyway mooie kar en goed verhaal. En dwars wilde hij vanochtend ook weer wél, beetje vochtig wegdek I know :df:

Robin

Bericht door Robin » 01 mar 2012, 09:45

De eerste gepimpede is er al weer. Valt me eigenlijk zo helemaal niet tegen. Hij staat me wel wat laag en misschien andere wielen(dit is oem, prima, maar pimpen, dan ook BBS ofzo eronder vind ik) en achter beetje breder.

Afbeelding

http://www.f30post.com/forums/showthread.php?t=655389

http://www.f30post.com/forums/showthread.php?t=645771

Snipe

Bericht door Snipe » 01 mar 2012, 10:24

Robin schreef:Dit is 'n Luxury line met de 401 19"wielen die ik ook onder m'n Sportline heb.
Zoals in het verslag(waar ik het wel redelijk mee eens ben in 't algemeen hoor) al is aangegeven was dát ding niet voorzien van adaptieve damping(en , want ik lees er niks over) ook geen sportbesturing.

Jammer, want dat verandert de kar wel degelijk in 'n veel strakker sturende kar. Deze Luxury is misschien wat teveel mini 5er, wat ook schitterend is daar niet van, maar (en we zitten hier dacht ik op DF :D ) een Sportline is de 'juiste'kar om te testen. Ik heb dan 'n handbak en daar kun je over twisten want de 8AT in de geteste auto(die ik in m'n vorige 5er ook had) is super bij de les en eigenlijk net zo snel als de handbak.

Ik heb zes(!) 3 series gehad , dit is m'n zevende(!)(van E46 via E90 naar de F30) en je trekt in ieder geval mijn Sportline met sportstuur en stoelen de de gehele ambiance/mikmak nog steeds als 'n handschoen aan tov zijn voorganger hoor, voor de duidelijkheid even.

Anyway mooie kar en goed verhaal. En dwars wilde hij vanochtend ook weer wél, beetje vochtig wegdek I know :df:
Die Luxury Line had inderdaad geen adaptief onderstel en ook geen sportbesturing. Het was min of meer droog toen we ermee reden en dwars kregen we 'm niet. Wel even geprobeerd op een gravel-achtig terreintje, daar lukte het natuurlijk wel.
Anyway, hij beviel me goed. Beste in z'n klasse en zo, allemaal top. Materiaalgebruik is mooier dan bij de vorige en je hebt meer binnenruimte en de iDrive is beter en er is allemaal weinig op aan te merken. Maar qua Freude am Fahren heb ik niet het idee dat ik gelijk naar de dealer moet rennen om mijn museumstuk (6 jaar oud inmiddels) in te ruilen.

Robin

Bericht door Robin » 01 mar 2012, 10:29

Snipe schreef:
Robin schreef:Dit is 'n Luxury line met de 401 19"wielen die ik ook onder m'n Sportline heb.

Die Luxury Line had inderdaad geen adaptief onderstel en ook geen sportbesturing. Het was min of meer droog toen we ermee reden en dwars kregen we 'm niet. Wel even geprobeerd op een gravel-achtig terreintje, daar lukte het natuurlijk wel.
Anyway, hij beviel me goed. Beste in z'n klasse en zo, allemaal top. Materiaalgebruik is mooier dan bij de vorige en je hebt meer binnenruimte en de iDrive is beter en er is allemaal weinig op aan te merken. Maar qua Freude am Fahren heb ik niet het idee dat ik gelijk naar de dealer moet rennen om mijn museumstuk (6 jaar oud inmiddels) in te ruilen.
Dat heet cognitieve dissonantie Perry. Rij eens met die van mij. :df:

Afgezien daarvan is natuurlijk de grootste belemerring in 't algemeen vaak het slijk der aarde.

En daar hou ik nu meteen over op.

Cheers
Robin

Wouter81
Auto: GR86|California|Grand Vitara

Bericht door Wouter81 » 01 mar 2012, 10:31

Centenkwestie :wave:

Robin

Bericht door Robin » 01 mar 2012, 10:33

Dat zullen een heleboel in álle toonaarden ontkennen, ook hier. Maar dan nog staat er ipv zo'n ding géén Boxster/GT86 ofzo bij diegenen voor de deur.

Ja dat aflossingsvrij huis is wel 'n blok aan 't been aan 't worden. :devil:

Maar als je in de spiegel staat en er over nadenkt , wees dan gewoon eerlijk tegen jezelf vind ik.

ONTOPIC.

Robin

Bericht door Robin » 01 mar 2012, 10:36

Blackline achterlichten, hoe ie 't heeft gedaan, dunno:

http://www.f30post.com/forums/showthrea ... st11452709

Afbeelding

Rupie

Bericht door Rupie » 01 mar 2012, 10:47

Mijn god, een reltopic, het moet mogelijk zijn. Robin is weer bezig. Wat kan ik doen om dit draadje uit de hand te laten lopen? Must think :tong:

Snipe

Bericht door Snipe » 01 mar 2012, 10:50

Robin schreef:Dat heet cognitieve dissonantie Perry. Rij eens met die van mij. :df:

Afgezien daarvan is natuurlijk de grootste belemerring in 't algemeen vaak het slijk der aarde.

En daar hou ik nu meteen over op.

Cheers
Robin
Het zou best kunnen dat het met adaptief onderstel en sportbesturing weer heel anders is. Maar als ik weer eens in de buurt ben meld ik me wel even voor die uitnodiging.
Ik ben verder niet echt het type voor "mijn auto is de beste van de hele wereld" (wat ook wonderlijk zou zijn als je een antieke Peugeot en een half-antieke BMW rijdt), dus daar zal het denk ik niet aan liggen. Een 1 M kost ongeveer hetzelfde als de test-335i die we hadden en daarvan heb ik wel het idee dat het een sprintje naar de dealer zou kunnen worden als ik er de poen voor had.

RVV

Bericht door RVV » 01 mar 2012, 10:51

BMW kopen :D

Plaats reactie