Octane Magazine heeft een artikel geschreven over de Porsches die mij altijd erg hebben aangesproken en waarvan ik misschien wel de beste "meest-bescheiden Porsche" ooit, zelf heb gehad. De 924S. Dat was echt een heerlijke allrounder waarmee ik van iedere kilometer heb genoten.
Porsches uit deze series blijven nog altijd koopjes als je ze vergelijkt met 911's. Daarnaast rijden ze vaak beter en zijn ze op één of andere manier ook erg mooi oud aan 't worden. Ik heb altijd meer met deze modellen gehad dan met de 911 ondanks dat ik de meeste 911's ook gewoon super vind om te zien en om te rijden... of gewoon om over te dromen.
Hier de link naar het artikel:
http://www.classicandperformancecar.com ... sches.html
Hier nog twee voorproefjes voor de mensen die niet meteen op 't linkje klikten:
1 van de lekkerste konten in automotive history:
Mijn eerste rondjes Nurburgring zal ik ook nooit vergeten, toen zo'n 968 CS voor me reed en ik er toch aardig in de buurt kon blijven. Een paar maanden ervoor had ik met Patrick "968 CS Club Sport M030 met 75% sper wat heel erg veel is voor een straatauto" Savalle meegereden op zijn thuis'circuit' in Zoetermeer. Die auto heb ik helemaal onder lopen fappen en toen ik 's avonds terugreed in mijn eigen 924S was ik gewoonweg trots op Porsche. Dat wij dit als normale jongens mogen meemaken. Kijk nou, hoe mooi zo'n