Dennis Cavallino schreef:Cool! Vertel eens meer over je reis, met foto's en al.
Ik zal als ik tijd heb eens kijken of ik een paar foto's online kan zetten.
Verder maak je in zo'n jaar zoveel mee dat het lastig is om daar (in het kort) wat over te vertellen.
Bij de voorbereiding heb ik ook gekeken naar die rooftenten, maar uiteindelijk hebben wij gekozen voor een complete 4wd camper. De keuze is toen gevallen op zo'n bushcamper, die ik vooraf via het internet heb gekocht.
Achteraf gezien ben ik wel blij dat we niet gekozen hebben voor een rooftent en ik moet zeggen dat ik die ook alleen gezien heb op gehuurde Britz auto's, Australiers heb ik die dingen niet zien gebruiken. Die maken heel veel gebruik van off-road trailers.
Onderstaand een paar filmpjes van een type trailer (merk op dat er heel veel verschillende camperbouwers in australie zitten) dat mij erg handig lijkt, maar is natuurlijk iets onhandiger als je b.v. een boot op je trailer meeneemt.
Gaat het om een snelle overnachting, klap je dat ding open en klaar (zonder de rest uit te hoeven zetten), kun je in binnen 2 minuten in je bed liggen
(Dus als je hem openklapt ligt je matras al gelijk klaar, vraag me wel even af of dat bij deze trailer ook al het geval is, maar het gaat om het idee dat je hem ineens openklapt).