Bericht
door romo » 28 jan 2012, 20:33
Mooi verhaal Andre.....
Zo is het gegaan, het verschil is, ook voor een leek als ik, merkbaar en voelbaar...........meer rust, minder stuiterig, enfin, alles is er reeds over verteld............
Rico`s insteek dat het dan voor 80K niet goed genoeg is, is te kort door de bocht en ook bezijden de waarheid..............het kan beter, maar is dat niet met elke auto het geval? Ook een M3, ook een M5, ......
Zoals de 1M rijdt en op korte oneffenheden reageert is exact maar dan ook exact het zelfde als een E46 M3, die kon die ribbels ook slecht verwerken, een E92 M3 is over de hele linie niet zo hard, ook nog een grotere wielbasis, hence meer comfort en minder stuiterig, maar ook minder agiel.
Ik heb direct aangegeven dat ik het gat in de voorste wielkasten niet erg fraai vond, dus direct geopteerd voor een Eibach Pro Kit, maar die was niet leverbaar (moest nog ontwikkeld worden), maar Eibach veren bij de originele dempers geeft precies het probleem waar Joy het over heeft; dat gaat niet goed samen gezien de kortere veerweg. Dus was er maar 1 optie, ook een andere demper...........toen heb ik even mogen proeven bij Andre.....................de rest is geschiedenis..............