http://www.evo.co.uk/front_website/adve ... dedAccelM3
Best een groot verschil

Als het een onafhankelijke test zou zijn misschien wel...ErikKramer schreef:Goedkope tuning!
http://www.evo.co.uk/front_website/adve ... dedAccelM3
Best een groot verschil
Denk eraan dat V-power een octaangetal heeft gelijk of lager dan 97 en dat de sportieve (getunede) auto's veel beter (en veiliger!) lopen op MINIMAAL 98, dus de conventionele Super plus.GTRene schreef:Klopt, ik tank altijd Shell V-power
Als je het qua getal bekijkt ja, maar het klopt niet helemaal volgens andere gegevens...en de auto's die ik heb gehad lopen echt beter is snellerDinomi schreef:Denk eraan dat V-power een octaangetal heeft gelijk of lager dan 97 en dat de sportieve (getunede) auto's veel beter (en veiliger!) lopen op MINIMAAL 98, dus de conventionele Super plus.GTRene schreef:Klopt, ik tank altijd Shell V-power
Bij mijn Evo bijvoorbeeld is alles lager dan 98 spelen met je blok en daar valt helaas ook de V-power onder....
De motoren zijn ook aangepast voor de amerikaanse markt. Bijvoorbeeld de 328i en de 335i die zij daar hebben zijn varianten op het 330i en 335i blok welke wij hier in Europa kennen.volvoc30 schreef:misschien een stomme vraag maar moderne auto's rijden toch ook gewoon op 95. laats zag ik namenlijk dat de nwe mercedes S221 600 ook 98 nodig heeft. Lekker als je in USA woont daar komen ze geloof ik niet hoger dan RON 91
die schaalverdeling is daar in de USA anders. Als ze 't daar bijv over 93 hebben is dat gelijk aan 97/98 hier. Het is daar dus niet lager.volvoc30 schreef:misschien een stomme vraag maar moderne auto's rijden toch ook gewoon op 95. laats zag ik namenlijk dat de nwe mercedes S221 600 ook 98 nodig heeft. Lekker als je in USA woont daar komen ze geloof ik niet hoger dan RON 91
De 328i is daaro idd de variant op onze '325i' en '330i', maar de 335i's zijn gelijk, in de USA en in EU.100%Joop schreef:De motoren zijn ook aangepast voor de amerikaanse markt. Bijvoorbeeld de 328i en de 335i die zij daar hebben zijn varianten op het 330i en 335i blok welke wij hier in Europa kennen.volvoc30 schreef:misschien een stomme vraag maar moderne auto's rijden toch ook gewoon op 95. laats zag ik namenlijk dat de nwe mercedes S221 600 ook 98 nodig heeft. Lekker als je in USA woont daar komen ze geloof ik niet hoger dan RON 91
Overigens lopen de motoren ook op RON91 hier, maar kans dat de motoren hier niet echt heel lekker lopen is wel heel groot, tenzij je er iedere keer heel erg rustig mee rijdt. Laat die auto daar nou net niet voor bedoedt zijn