1m-fun.com
-
OnlineLuco
Re: 1m-fun.com
Vind het meer een onbehouwen lompe uitslover.
Met nog minder respect voor de natuur.
Met nog minder respect voor de natuur.
- Martijn M
Dat doe ik ook vaak zat. Vermaak me prima. Ene keer met muziekje aan, andere keer wat sportiever waardoor je de muziek toch niet hoort.Tristan schreef:Doe dit zo veel mogelijk met de M3. Gewoon de auto pakken, ergens naar toe rijden. Geen snelweg, lekker binnendoor. Soms hard, soms relaxed en genieten van de Nederlandse polders. Al is het maar voor een uurtje. Voor mij een manier om heerlijk te ontspannen.

- Robin Hartog
Haha, geweldig.
Ik ben zaterdagavond nog even wezen rijden met een Opel Manta uit 1984. Volledig origineel, behalve de uitlaat dan. Heerlijk rijden man, zo voor de lol.
Als ik een eigen auto heb ga ik dat zeker vaak doen. Heerlijk nutteloos
Ik ben zaterdagavond nog even wezen rijden met een Opel Manta uit 1984. Volledig origineel, behalve de uitlaat dan. Heerlijk rijden man, zo voor de lol.
Als ik een eigen auto heb ga ik dat zeker vaak doen. Heerlijk nutteloos

- Sperdy
hahahaha.Robin schreef:Als je van de natuur wilt genieten als DF er, zou ik het op déze manier willen doen.
- Youp
- Locatie: GT86, Saxo VTS 16v, Husky 510SMR, Husky FS450, TM SMX450, Peug Boxer 2.8HDi
Dat ding is gewoon angstaanjagend...Robin schreef:Als je van de natuur wilt genieten als DF er, zou ik het op déze manier willen doen.

- Apolo2
Mooi verhaal Mark en super foto
Genieten op z'n Cameron's is anders ook niet verkeerd

Genieten op z'n Cameron's is anders ook niet verkeerd

-
- Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster
Dit dacht ik dus ook.. stond ik vervolgens met een rode en een zwarte kabel een bijzonder levenloze 6 cilinder met een flinke grom aan te slingeren. Vervolgens erachter komen dat je eerst nog moet tanken, de banden op spanning moet brengen en de verwarming flink aan moet zetten om toch nog wat vocht uit dat isolatieloze hok te trekken.. Laat maar snel even een paar cm sneeuw komen, dan gaan we pas echt weer lol maken met dat groene winterslapende blik.
- markk
Vanochtend afspraak bij een goede klant van ons. Zegt mijn collega gisteren: Wordt mooie dag we kunnen wel met de cabrio gaan.
Dus Markk vanochtend strak in pak, stopdasje en muts tegen kou op de kale kop op pad. Het was f*cking -4,5 graden. Maar de zonsopgang was mooi

Mark.
Dus Markk vanochtend strak in pak, stopdasje en muts tegen kou op de kale kop op pad. Het was f*cking -4,5 graden. Maar de zonsopgang was mooi

Mark.
- Petrolhead Tom
Te gekke foto!
- markk
Dank, had 'em enkel te vroeg gepost. Auto staat scheef en die heb ik nog even rechtgezet.
Verder wat lopen rommelen met een Ipad foto app en daarna nog wat nabewerking op de PC.
Artist impression

Mark.
Verder wat lopen rommelen met een Ipad foto app en daarna nog wat nabewerking op de PC.
Artist impression

Mark.
-
Met andere woorden, Boxter staat al maanden gestald, zonsopgang plaatje van RTL-weer geplukt?markk schreef:Dank, had 'em enkel te vroeg gepost. Auto staat scheef en die heb ik nog even rechtgezet.
Artist impression
[
Mark.

- markk
noop, eigen materiaal, eigen bewerking. Het ijs zit verdomme nog op mn achterklep als je goed kijkt...
Mark
Mark

- Youp
- Locatie: GT86, Saxo VTS 16v, Husky 510SMR, Husky FS450, TM SMX450, Peug Boxer 2.8HDi
Nais!
Ik vond het weer van 't weekend zo mooi dat ik eigenhandig de hardtop van m'n auto getrokken heb... Vraag me niet hoe, want ik heb geen takel/kraan...
Brakke telefoonfoto op een brakke lokatie, maar het dekt de lading van dit topic.

Ik vond het weer van 't weekend zo mooi dat ik eigenhandig de hardtop van m'n auto getrokken heb... Vraag me niet hoe, want ik heb geen takel/kraan...

Brakke telefoonfoto op een brakke lokatie, maar het dekt de lading van dit topic.

-
- Auto: Fun Damn Mentally
Qua compositie staat ie mooi voor paal.
Is dit de nieuwe Boxster trouwens?

- Youp
Jep. De unreleased Boxster RS "Ultra Light" .Robin schreef:Qua compositie staat ie mooi voor paal.![]()

- Ferdi
- Auto: Pajero 3.2 Di-D
Na dit soort verhalen kan ik niet wachten tot de 205 weer uit de stalling komt.
Met een beetje weer altijd heerlijk met open dak van de binnendoor weggetjes genieten
Ene keer een beetje tempo, de andere keer heerlijk relaxt cruisen en volop van de omgeving genieten
Met een beetje weer altijd heerlijk met open dak van de binnendoor weggetjes genieten

Ene keer een beetje tempo, de andere keer heerlijk relaxt cruisen en volop van de omgeving genieten

- markk
Youp schreef:Nais!![]()

Klinkt bekend, ook 1x gedaan en ging goed, lees zonder schade. Maar eh, ik zou het niet nog een keer doen...
Mark.
- Stéphane
Hahamarkk schreef:In je eentje de hardtop eraf halen omdat je wilt rijden
Klinkt bekend, ook 1x gedaan en ging goed, lees zonder schade. Maar eh, ik zou het niet nog een keer doen...
Mark.