Van vingeren worden ze toch niet zwanger.allen schreef:Tom is gewoon wat gefrustreerd omdat de meisjes waar hij maar op blijft vallen nog geen kinderen mogen van papa en mama.

Van vingeren worden ze toch niet zwanger.allen schreef:Tom is gewoon wat gefrustreerd omdat de meisjes waar hij maar op blijft vallen nog geen kinderen mogen van papa en mama.

:drieling: whahahhahahahhaha Dennis.....Dennis Cavallino schreef:Van vingeren worden ze toch niet zwanger.allen schreef:Tom is gewoon wat gefrustreerd omdat de meisjes waar hij maar op blijft vallen nog geen kinderen mogen van papa en mama.

Die cameraman op 't eind...Ar schreef:Leuk filmpje van Autoweek:

.
 . Dat is gi-gan-tisch. Wanneer je jezelf als bestuurder ruim nestelt achter het stuur, en ik heb lange benen, ga je vervolgens naar de stoel achter je. Dan nog is er zeker ruim 30cm(!) - en ik overdrijf niet - aan beenruimte over. haha. Fantastisch gedaan. Kofferruimte is ook giga. Afwerking van dat ding is dikke prima. Alles is degelijk, althans, het wekt die indruk.
 Dat is gi-gan-tisch. Wanneer je jezelf als bestuurder ruim nestelt achter het stuur, en ik heb lange benen, ga je vervolgens naar de stoel achter je. Dan nog is er zeker ruim 30cm(!) - en ik overdrijf niet - aan beenruimte over. haha. Fantastisch gedaan. Kofferruimte is ook giga. Afwerking van dat ding is dikke prima. Alles is degelijk, althans, het wekt die indruk. 
  ))  Ambition Tour editie... leer/alcantara, elctr stoelen+verw/ xenon + ..etc etc..
))  Ambition Tour editie... leer/alcantara, elctr stoelen+verw/ xenon + ..etc etc.. ). Daarna stap ik ook eens met nog meer plezier in Rs of oldtimertjes
). Daarna stap ik ook eens met nog meer plezier in Rs of oldtimertjesGebruikers op dit forum: Amazon [Bot] en 8 gasten