wil niet teveel offtopic gaan daar ik een eigen topic oven mijn auto heb maar idd 23k is het bedrag wat ik totaal heb uitgegeven inclusief aankoop en een motorswap na kapot lopen eerste 3,6l. dus verdeelt over anderhalf jaar nog niet zo slecht dacht ik
is meer om Flatline een indicatie te geven maar als je het goed wil doen en dan ook nog warsteiner uitvoering mag je aan een kleine 30k gaan denken
zou het liefste dan bij Muzzi gaan shoppen maar aangezien duits kenteken op mijne helaas niet mogelijk
Nieuw hobbyproject voor 2008?
- Pescatore
- Berichten: 1336
- Lid geworden op: 28 jan 2007, 16:39
- Locatie: 053
Lijkt me een interessant iets. 21k, en een shitload aan troep die je (ik) niet wilt. Met een beetje mazzel is die carbon hood, picknicktafel achterop en de bodykit los te verkopen, en voor minder knaken een originele bumperkit te kopen. Nu met die nieuwe motor, en iemand die vermoedelijk wat meer aandacht besteedt op datgene wat er onder de motorkap gebeurd ipv stickers plakken tussen die oerlelijke aftermarket achterlichten, zullen er volgens mij niet meer risico’s zijn dan met een oude e30 m3 waarbij grote technische problemen tot dusver niet aan het licht zijn gekomen. Maar wat binnenkort wel eens zou kunnen gebeuren. Of is dit te vergezocht?Dinomi schreef:Deze RX-7 staat (weer) tekoop. Maar of hij betrouwbaar is zijn de meningen zeer over verdeeld.
http://www.extreme-machines.nl/forum/vi ... hp?t=32802

Laatst gewijzigd door Pescatore op 18 mar 2007, 01:15, 1 keer totaal gewijzigd.