Vond bij de online dealer 'n witte 1973 BMW 2002 Turbo. 53k. Sigarettengeld. Leuk.

Daarom doe ik het ook (niet) meer.. aan het eind van de rit vraag je je weer af.. phff wat heeft het mij veel tijd gekost.. en dan kijk je in je eigen garage en zie je nog steeds alleen die Z4 staanHet neemt heel wat uren in beslag dit soort gedoe
Top, ik heb 'm , hartelijk dank man!WJ schreef:Argh, de Mclaren F1 is te duur, die mag ik niet versturen (auto's boven de 1m geloof ik...) Heb nu maar een F40 je kant op gestuurd Robin.
Dank je, maar te laat. Heb 'n witte met 364pk en zo listig, ik vind er eigenlijk geen kloten aan.indobesar schreef:Robin, je kunt ook auto's lenen die anderen 'online' hebben gezet. Zo heb ik gisteren een 2002 Turbo beschikbaar gesteld. Echt een auto voor jou. Try it.
Mijn 2002 Turbo heeft 375pk en is briljant. Met Sport Soft banden is het heerlijk vegen. Aandacht erbij.Robin schreef:Dank je, maar te laat. Heb 'n witte met 364pk en zo listig, ik vind er eigenlijk geen kloten aan.indobesar schreef:Robin, je kunt ook auto's lenen die anderen 'online' hebben gezet. Zo heb ik gisteren een 2002 Turbo beschikbaar gesteld. Echt een auto voor jou. Try it.![]()
Goede banden willen helpen.
F40 is standaard prima. Maar wat listig ook, maar met zachte racebanden kom je er wel. Nogmaald thanx WJ.
Dus ik die motor tunen tot de max. Je hoort nu alleen de versnellingsbak en amper de motor, hij moet nog lichter gemaakt, maar het geld is ff voor de Macca F1. Kortom nu ik de F40 met 687(?) pk heb, kan ik niet zerggen dat ie zo mooi ligt als standaard. Zo zie je maar. Net als wat er kan gebeuren irl.
Z4M Coupe. Een LSD maakt die auto af.Robin schreef:De leukst sturende in de basis van de karren die ik heb is de originele 458 zonder tuning. De F1 met alleen andere banden is prachtig, maar listig en de sound is redelijk tot minder. ga er op den duur nog één kopen die ik ga tunen, deze origineel houden ofzo.![]()
Nu nog 'n Ruf CTR, Delta S4, Audi S1, Enzo, Aventador, 512BBi, dus we kunnen nog even vooruit met spelen, want 't geld is weer bijna op.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten