"Ze verwachten dat ik in pak kom, standaard voor een chauffeur, dus this is some serious business"
Ach das puur voor de looks, denk je nou echt dat het de klanten veel uit maakt, als het er maar een beetje net uitziet.

(dat is bij zakelijk vervoer natuurlijk wel iets anders). Maar ze zullen dit voeren als beleid, officieel is het bij het taxibedrijf waar ik werk ook verplicht. Als je sommige mensen eigen kleding laat dragen dan stappen de klanten niet meer in

.
Maar zelf rijd ik gewoon meestal met een nette spijkerbroek, nette schoentjes en werk blouse.
Gewoon lekker jezelf zijn, over het algemeen nemen ze bijna alles wat op gesprek komt aan.
Gewoon netjes en correct zijn, zoals je bij elk sollicitatiegesprek zou zijn.
Mijn taxipas werd overigen helemaal betaald, na 2 jaar diensttijd was dat kwijtgescholden, ging je eerder weg, moest je het resterende deel terug betalen. Verder is het natuurlijk belangrijk dat je netjes rijd, geen gerace en gescheur.
Ik heb al 4 jaar een bijbaantje bij een groot taxibedrijf hierin de buurt. vanaf mijn 18e, rijd is daar een beetje rond. Leuke bijbaan overigens, doe het nog altijd met veel plezier. Als ik over een maand afgestudeerd ben zal dat wel afgelopen zijn.
Tja druktje is vooral in het begin lastig, helemaal als je ritten moet combineren, nu is het bij het bedrijf waar ik werk momenteel wat rustiger. Maar toen ik er net een jaar werkte, ging het er gek aan toe. Met gierende banden half driftend met een ouwe E waar 9 ton op stond door de bochten heel jagen

. Met sprinters door de stad heen jagen, waarna de stad in de rook opging, als je volgas optrok stond er gewoon een zwarte streep op de weg. :banging:
Goede ouwe tijd.
Tegenwoordig wel wat beter materiaal en meer chauffeurs
Taxi bedrijf waar ik werk rijd overigens alles, voor de heftige ervaring kan ik je zaterdag nacht adviseren