Al zou ik 40-50k te besteden hebben zou ik toch wachten op een krachtigere versie of mogelijke turbo krachtbron, laat het gros deze maar alvast halen dan wacht ik nog wel even.
Idd dit is functioneel maar toch special.Hielke schreef:Same here, interieur is schitterend. Zal wel een generatiedingetje zijn MichelMichel P schreef:Interieur vind ik juist erg fraai, echt oldschool maar dan wel aangepast.
Maar over smaak valt niet te twisten.
Michel![]()
En in theorie kan het een hele fijne trackcar zijn. In theorie.
Leuk. Pas samen met mijn broertje zijn Audi TT 3.2 (250pk) lopen spelen en die moest allen zeilen bijzetten om erbij de blijven. Ook op het rechte stuk. Een goed lopende E30 M3 is geen stakker op rechte stuk.Robin schreef:Soms heb je meningen en soms heb je de realiteit. En de realiteit is niet altijd even leuk. Maar wél de realiteit.
Ik had 't gisteren met André nog over de E30 M3. Ook zo'n icoon. Maar die dingen schieten gewoon niet op anno 2012. Na 'n bocht komt vaak iets wat men aanduidt als 'recht stuk' en uit die bocht accellererend wil je ook dat je binnen de kortst mogelijke tijd dat rechte stuk overbrugt om weer lekker de volgende bocht in te duiken.
M'n maatje had 10 jaar geleden 'n E30 M3 stock (195pk?) en ik had 'n 330d. We hebben 't hier over rechte stukken he. Je weet de uitkomst al.Tristan schreef:Leuk. Pas samen met mijn broertje zijn Audi TT 3.2 (250pk) lopen spelen en die moest allen zeilen bijzetten om erbij de blijven. Ook op het rechte stuk. Een goed lopende E30 M3 is geen stakker op rechte stuk.Robin schreef:Soms heb je meningen en soms heb je de realiteit. En de realiteit is niet altijd even leuk. Maar wél de realiteit.
Ik had 't gisteren met André nog over de E30 M3. Ook zo'n icoon. Maar die dingen schieten gewoon niet op anno 2012. Na 'n bocht komt vaak iets wat men aanduidt als 'recht stuk' en uit die bocht accellererend wil je ook dat je binnen de kortst mogelijke tijd dat rechte stuk overbrugt om weer lekker de volgende bocht in te duiken.
LOL, binnendoor had ook gekund, maar ik wilde het netjes houden.Downforce Hans schreef:jAAAAA Robin..........maar jij bent natuurlijk wel F1 materiaal...........buitenom voorbij is niet voor de gewone sterveling zoals ons weggelegd.......................
Links /rechts, geen probleem mee.Mathieu schreef:Misschien was de doordraaier wel gewoon naar links
276pk/ 280Nm Dát zijn tenminste waardes, geen wonder dat je geen 76pk en >70Nm minder wilt in de GT86.Michel P schreef:Nee, de mechanische grip en balans van de e30 M3 is zou lekker dat stumperhulpjes niet nodig zijn. Mijn toenmalige 276pk 280nm atmo e30 M3 had die hulpjes ook helemaal niet nodig. Dat is ook de pret die Tristan beleeft aan zijn e30 M3.
Michel
Aldus MartijnV8.MartijnGizmo schreef:En anders hang je er gewoon een V8 in als het huidige blok in de soep loopt.
Robin schreef:276pk/ 280Nm Dát zijn tenminste waardes, geen wonder dat je geen 76pk en >70Nm minder wilt in de GT86.Michel P schreef:Nee, de mechanische grip en balans van de e30 M3 is zou lekker dat stumperhulpjes niet nodig zijn. Mijn toenmalige 276pk 280nm atmo e30 M3 had die hulpjes ook helemaal niet nodig. Dat is ook de pret die Tristan beleeft aan zijn e30 M3.
Michel
Idd Robin, gaat over het balans verhaal, maar ook in de toen standaard trim met 215pk was de E30 M3 heerlijk. Koppel is erg belangrijk als je schakellui wenst te rijden, een sportieve atmo daar moet je met de schakelpook aan de bak om snel te zijn, dat is een deel van de charme, zeker als de balans goed is, en je dus versmelt met de auto.RVV schreef:Robin schreef:276pk/ 280Nm Dát zijn tenminste waardes, geen wonder dat je geen 76pk en >70Nm minder wilt in de GT86.Michel P schreef:Nee, de mechanische grip en balans van de e30 M3 is zou lekker dat stumperhulpjes niet nodig zijn. Mijn toenmalige 276pk 280nm atmo e30 M3 had die hulpjes ook helemaal niet nodig. Dat is ook de pret die Tristan beleeft aan zijn e30 M3.
Michel
Robin blijft maar in peekaas en koppel denken
Niet iedereen legt zo maar 40K op tafel. Voor de meesten is de helft net mogelijk. Dus de kans dat er binnen D-F er 5 besteld worden is natuurlijk vrij klein.Robin schreef:
Maar at the end of the day is er nog geen enkele besteld hier.....
Natuurlijk snap ik dat en mee eens. Maar de concurrentie(in bijv de vorm van die ktu Megane RS) zit ook niet stil. Dan is DIT ding toch ongeveer de HOLY GRAIL als ik dit draadje zo lees. Dit ding kan wat 'n 1987er 325i ook kan.Tristan schreef:Niet iedereen legt zo maar 40K op tafel. Voor de meesten is de helft net mogelijk. Dus de kans dat er binnen D-F er 5 besteld worden is natuurlijk vrij klein.Robin schreef:
Maar at the end of the day is er nog geen enkele besteld hier.....
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast