Luco schreef:Elise, mensen met genoeg geld zijn niet voor niks rijk, die zijn des te kritischer en zullen echt geen 2,5 miljoen uitgeven als ze het ook kunnen verkrijgen voor 1,5 miljoen.
Blijkbaar verplaats jij je niet in een ander, door stug te beweren dat het een goed plan is terwijl diverse mensen met een bouwkundige en vastgoed achtergrond het er toch mee eens zijn dat dit plan niet bijster goed is.
Bedoel je jezelf Luco, dat jij de grote bouwkundige man bent die wel even zal beoordelen of dit project van Hessing kans van slagen had?
Tuurlijk joh......jij bent de vakman, Frits had naar jou moeten luisteren........ik denk dat Frits wel meer dan 1 deskundige de boel heeft laten onderzoeken en bekijken.
Wij zeggen altijd, "achteraf kijk je een koe in de kont", iets waar jij, als ik het zo lees, erg goed in bent.
Alleen maar commentaar, slecht dit slecht dat......
Zoals al aangegeven door KoenM gaat het hier om een nieuw project.
KoenM schreef:Op zich is zo'n Gated community natuurlijk wel een goed idee, en voor zover ik weet bestaat het nog niet echt in Nederland..
Dit keer is het niet van de grond gekomen, ik ga ervan uit dat we dit soort projecten wel vaker tegen zullen komen in de toekomst.