Spijkerhard schreef:Robin Hartog schreef:Ik zat toevallig vanavond eens te kijken wat dat ding tweedehands nu moet kosten. Maar Autotrack had hem niet tussen de lijst staan en bij Marktplaats was de enige mogelijkheid om Hyundai als merk te kiezen en Genesis in te vullen als trefwoord. Dingen zijn iig nog best prijzig. Vind het wel echt een heel gaaf ding.

Hmmm, als ik naar de km-standen van de ca 20 Genesisses (

) kijk op gaspedaal.nl kijk, is het nu nog geen succesnummer voor Hyundai NL....
Dat heeft Huyndai deels aan de slurptax te danken, waardoor de V6 10 mille duurder is dan de 2.0 Turbo, maar ook aan hun marketing.
Op de Autorai stond de Genesis Coupé letterlijk in een hoekje (in 1 kleur). De i40 was kennelijk belangrijker.
Na wat artikelen in de autopers (incl de test van
mijn persoontje), hoorde je vervolgens niets over die auto. Zet zo'n ding in als Driftauto in competitieverband, verhuur ze aan de filmindustrie of seriemakers en laat ze overal proefritten maken, whatever... maar doe iets.
Ik hoop dat de prijsstelling van de herziene V6 en de prestaties van de Turbo ervoor zorgen dat dit model de status en succes krijgt dat het verdient. Je krijgt veel waar voor je geld en één van de leukste sportwagens die er momenteel onder de 50.000 euro te koop zijn. Daar zijn er niet veel van...
Ik had er hier op DF meer (van) verwacht. Nu is er welgeteld geen 1?