Oh wat is ie prachtig en oh wat is ie duur(Listprijs 6.900,- wachttijd)
http://www.chrono24.nl/panerai/pam-372- ... Findex.htm
En graag 'n AP Royal Oak Offshore Diver en 'n JLC Compressor Navy Seals Alarm en klaar is Kees.
Heilige Drie-Eenheid imo.

Eigenlijk mee eens hoor. Ik wil me niet echt 'verenigen'met paneristi.com.Ruben schreef:Panerai leuk horloge, maar heb altijd het idee dat er zo'n sfeer omheen hangt. Dat als je niet tot een bepaalde beroepsgroep hoort je jezelf eigenlijk anders voor doet dan je bent![]()
Maar de eenvoud van het ontwerp spreekt wel aan.
Ah ok.Ruben schreef:Makelaars/vastgoed.
Robin schreef:Eigenlijk mee eens hoor. Ik wil me niet echt 'verenigen'met paneristi.com.Ruben schreef:Panerai leuk horloge, maar heb altijd het idee dat er zo'n sfeer omheen hangt. Dat als je niet tot een bepaalde beroepsgroep hoort je jezelf eigenlijk anders voor doet dan je bent![]()
Maar de eenvoud van het ontwerp spreekt wel aan.
Maar daar zitten van bouwvakkers tot multimilionairs als je goed leest. Dus als je er doorheen prikt valt 't wel mee. WEL maakt men mekaar daar helemaal gek. Geen enkel ander internationaal horlogemerkenforum heeft dat.Is ook BY FAR de grootste ter wereld!
De baas van Panerai (CEO0 post dar ook soms etc. Da's wel weer leuk en echt en persoonlijk.
Ik post daar 3x per maand ofzo onder RobinGP met 'n avatar van 'n 1930's Mercedes Count Trossi. fwiw.
Die grootte van dat forum en alles eromheen, da's te gek, maar ook wel in iets negatieve zin inderdaad.
Welke beroepsgroep bedoel je dan eventueel?
Ik hoorde misschien eind jaren '90 pas voor't eerst van de wederopstanding van Panerai, wist niks van hun historie/Rolex uurwerken, vond 't wel aardige modellen met die beugel over de kroon, maar ETA calibers en die prijs? No way. Sly(Sylvester Stallone) vind ik wel 'n geinig 'acteur' of wat daar voor door moet gaan, maar het zou zeer zeker tegen het merk werken in mijn geval. Het paneristi.com verhaal in eerste instantie ook, maar toen ze een 6/7 jaar terug met eigen calibers kwamen, vond ik dát de doorslag geven. Een eigen gezicht voorzien van leuke calibers voor 'n eigenlijk redelijke prijs min of meer(vooral die ik draag), terwijl 't daarvóór was: Een eigen gezicht/bijzondere historie , met zeer gemiddelde uurwerkren voor de hóófdprijs. Mij niet gezien.
Tot zover.
Robin schreef:Heb ik jou niet als 'vriend' op Facebook Hans? Zo nee, dan zeg ik je dat R.G.P. mijn genitali.....initialen zijn.![]()
Zo ja , dan ben je een dementerende gehaktbal.
thanks.. als iemand hem weet te vinden betaal ik genereusArthur schreef:Eerder uit Schiedam?
Downforce Hans schreef:Ben je dan een hersenloze hufter om met een tatoo in je nek een overval te plegen............Tom schreef:Ook even hier, overvaller van dale vito:
http://www.telegraaf.nl/binnenland/1116 ... ler__.html
Zo te zien is het ook niet iemand uit Groningen of Friesland..........
Hoe laat is het op die bovense klok?Tom van H. schreef:Erg nice die Baume & Mercier smackboy!
Wat vinden jullie hiervan? Nog nooit van het merk gehoord maar vind het wel een gaaf ding! (met off-center minute en hour hands)
Deze Chopard mille miglia vind ik ook erg mooi, maar beetje huiverig om uit Italië te laten komen:
http://www.chrono24.nl/chopard/millemig ... ndex-2.htm
Lijkt mij ook...Ik vind hem niet mooi trouwens...Veel te druk.Xave30 schreef:16:35uur lijk mij...
Wijzer staat toch echt bij de :38Xave30 schreef:16:35uur lijk mij...
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot], Edwin de Haas, Hans44, HarryC, mark123, S-RS, SAH, smiley, WillemBoer, Wimo en 1 gast