Andre ik maakte maar een geintje (een Brabander die wat over een Fries accent zegt kun je uberhaupt niet serieus nemen, toch?Andre schreef:
Het is mooi dat jullie positief zijn. Maar toch is mijn fries accent hier een groot nadeel.

Andre ik maakte maar een geintje (een Brabander die wat over een Fries accent zegt kun je uberhaupt niet serieus nemen, toch?Andre schreef:
Het is mooi dat jullie positief zijn. Maar toch is mijn fries accent hier een groot nadeel.
Een wijze uit het oosten inderdaad.RVV schreef:Jij bent zeker een Tukker
Dat is iemand met een splaakgeblek... :drinking:Robin schreef:Niet om jou Andre, maar dat was dus in dit filmpje gewoon prima, wat anderen ook flauw ervan mogen zeggen.Andre schreef: Het is mooi dat jullie positief zijn. Maar toch is mijn fries accent hier een groot nadeel.
Kijk naar Piet Paulusma, what's the problem?
En wat is dít dan?
Ik bedoelde het als opmerking richting Andre......M@rcel schreef:Gaat me totaal niet om het accent, gaat me om de vrouw die dit soort auto's herkent en graag auto's wil kijken.
Niet mijn type, hoe mooi ze ook zijn zal ik maar zeggen.
Smaken verschillen gelukkig, mijn GF vindt het fantastisch om mee te rijden op de Ring, zelf een rondje te doen, te passagieren op CPZ, en rijdt stevig door in haar MINI. Daarnaast gaat ze over een paar maanden graag mee om met de Bertone richting de Mille Miglia te gaan, en ja, een Aston Martin DBS mag je hier ook wel neerzetten. Ik vind het fantastisch om mijn hobby te kunnen delen, en haar niet naar een workshop creatief luiers vouwen of "zelf rokjes naaien" te hoeven brengen :strong:M@rcel schreef:Gaat me totaal niet om het accent, gaat me om de vrouw die dit soort auto's herkent en graag auto's wil kijken.
Het verhaal mee eens. Hoe het vrouwtje Aston Martin uitsprak, ze zit wél in de goeie richting eigenlijk.M@rcel schreef:Vrouwen en auto's moet je gescheiden houden.
Ook niet meenemen naar je favoriete autoclubje/autoRAI/trackday en weet ik al niet wat.
Grootste afknapper ooit hoorde ik achter me.... mevrouwtje uit het oosten van het land die tegen haar vriendje zegt.... das een Austin Maartin DEEBEESSSSSS.
Fck-off met dit soort, blijf lekker bij je McDrive matties
+1000. Ik spreek m'n 5 talen meer dan prima. Niet zeike die ABN-ers.romo schreef:Ik zie het probleem met het "accent" niet...........het heeft iets, het is authentiek, waarom moet je je zelf dan wel je afkomst verloochenen............het zegt eerder iets over kleinburgerlijkheid van ABN sprekende landgenoten, mochten die hier al over vallen..........voor de meesten zal het geen probleem zijn.............zie het als een culturele verrijking .........
Naar het noorden sturen met die testauto's. De locaties liggen hier voor het oprapen, de Meistertester woont hier (Andre woont hier ook), het kan niet simpeler.Snipe schreef:Die filmpjes maken is leuk, zeker met Andre erbij. Maar hét probleem is inderdaad om locaties te vinden.
Dus mocht iemand suggesties hebben...
lolromo schreef:Ik bedoelde het als opmerking richting Andre......M@rcel schreef:Gaat me totaal niet om het accent, gaat me om de vrouw die dit soort auto's herkent en graag auto's wil kijken.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot], Sidney en 11 gasten