En wat stellen wij hier als autoliefhebbers voor?duifjes.com schreef:Wat stellen wij als autoverkoopland voor wereldwijd??? ...zal ze lekker boeien wat hier verkocht gaat worden...
GT86...uber gaaf ding!
IddMichel Huisman schreef:Jawel, maar velen zijn het gewoon niet met je eens.
Sommige mensen houden ervan om met weinig vermogen hard te gaan aangezien dat een grotere uitdaging is. En veel mensen die auto's rijden met veel vermogen kunnen het volledige vermogen toch niet benutten door achterblijvende persoonlijke capaciteiten. Dat jij het vindt, prima, maar jouw mening is niet de waarheid.Robin schreef:Ik vind het conceptueel 'n prachtding, maar er had 'n 3 liter (boxer) atmo in moeten liggen van 265pk ofzo. En dan voor 50/55k achtig, maar dan kom je weer in 't vaarwater van die 350/370Z.
Uit eigener ervaring weet ik dat een van 's werelds beste atmos ook met 420pk op 1500nogwat kilo niet zo spannend is in het dagelijks leven als wat men leest in de bladen. Dan lijkt me een 2 liter koppelarme atmo helemaal knudde met 'n rietje. Gestresst blokje.Ergernis. Ook al staat daar wel 1200kg tegenover, ja hallo, anders werd 't helemaal niks.
En jouw mening wel? LOLRiceaux schreef:Sommige mensen houden ervan om met weinig vermogen hard te gaan aangezien dat een grotere uitdaging is. En veel mensen die auto's rijden met veel vermogen kunnen het volledige vermogen toch niet benutten door achterblijvende persoonlijke capaciteiten. Dat jij het vindt, prima, maar jouw mening is niet de waarheid.Robin schreef:Ik vind het conceptueel 'n prachtding, maar er had 'n 3 liter (boxer) atmo in moeten liggen van 265pk ofzo. En dan voor 50/55k achtig, maar dan kom je weer in 't vaarwater van die 350/370Z.
Uit eigener ervaring weet ik dat een van 's werelds beste atmos ook met 420pk op 1500nogwat kilo niet zo spannend is in het dagelijks leven als wat men leest in de bladen. Dan lijkt me een 2 liter koppelarme atmo helemaal knudde met 'n rietje. Gestresst blokje.Ergernis. Ook al staat daar wel 1200kg tegenover, ja hallo, anders werd 't helemaal niks.
Ik noem dat geen uitdaging maar gewoon irritant.Riceaux schreef:Mijn mening ook niet neeZeg ik ook niet.
![]()
Mazda Mx-5 2.0 met 160 pk is er vanaf 34.690 euro.
Blijkbaar snap je niet hoe ik het bedoel met minder vermogen is het een grotere uitdaging. Of je doet alsof, kan ook nog. Maar wat ik bedoel is dat je met minder vermogen het tempo erin moet houden en als je je dan 1 keer ver remt is het tempo eruit. Met meer vermogen heb je daar minder last van.
Het is maar net op welke manier je uitdaging zoekt he. En natuurlijk wat je gewend bent.Ik noem dat geen uitdaging maar gewoon irritant.
Zoals die programma's met bij Rene Froger die een week ofzo in de bijstand zittend van 100 euro in de week rond moet zien te komen....dat noemen ze dan uitdageing. Gewoon niet leuk, irritant. Zo ook met minder vermogen met zo'n prachtchassis.
Same here, interieur is schitterend. Zal wel een generatiedingetje zijn MichelMichel P schreef:Interieur vind ik juist erg fraai, echt oldschool maar dan wel aangepast.
Maar over smaak valt niet te twisten.
Michel
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten