Driving-fun.com = BMW fun ?!!? (afgesplitst)

Dit is ons algemene autoforum.
Plaats reactie
duifjes.com

Re: Driving-fun.com = BMW fun ?!!? (afgesplitst)

Bericht door duifjes.com » 24 dec 2011, 09:11

DF-ers zijn rijders...en ja BMW is met alle modellen meer een rijdersauto dan een Skoda...dus logisch veel BMW nieuws/topics etc

Daarnaast hebben velen hun eigen voorkeur qua merk, omdat ze het mooi vinden of wellicht ook om hun eigen aankoop te rechtvaardigen. het zou namelijk gek zijn als iemand een VW de grond in trapt terwijl hij/zij er net tig-K aan uit heeft gegeven...dus mensen proberen hun eigen keuze altijd "goed te praten"

Ik vind het allemaal prima...als men maar blijft openstaan voor andere producten/modellen dan hun "eigen" merk.

Duifjes; Lexus man in BMW met een zwak voor Volvo gek op Alfa die een Audi ook kan waarderen...etc.etc.

:D

alt

Bericht door alt » 24 dec 2011, 09:47

Ik lees dat er veel mensen hier van bmw houden.
Wel bwm heeft mooie modellen gemaakt de afgelopen jaren, op de 1-serie na.
Niet mijn model met die rare achterzijde.

Rij zelf audi s5, maar vind franse auto toch comfortabeler.
Heb 25 jaar peugeot gereden, de laatste een 406 coupe v6, nog steeds 1 van mijn lieveling auto's.
Ook nog in de echte alfa's gereden, dit vind ik de fijnste stuurauto's.

Nu bmw, ik een paar maal in een bmw gereden, een fijn auto die zeker op mijn verlanglijstje staat.
Maar enkele jaren geleden sprak ik op spa 3 mannen die met m3 4cyl reden en mij vertelden dat dat de beste motoren zijn die bmw ooit heeft gemaakt.
Iedere winter werden motoren gereviseerd.
Ik vertelde hen dat mijn xtr met audi 1.8 al vijf jaren in de xtr hing zonder een sleutel gezien te hebben.
Ik heb het audi blok een jaar later vangen omdat het tijd werk om het blok te reviseren en een audi v8 in gehangen.
Zoals wij vroeger zeiden, dat audi blok is te stom om stuk te gaan.

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 24 dec 2011, 09:52

Door mede de bouwkwaliteit van 'n 1.8T Audi blok uit het jaar 2000 rijd IK sinds 2001 BMW, alt. :D

:beer:

alt

Bericht door alt » 24 dec 2011, 12:01

Robin ,
dat blok van mij was 1999.
Altijd volle pot gereden.

Andre

Bericht door Andre » 25 dec 2011, 01:38

duifjes.com schreef:DF-ers zijn rijders...en ja BMW is met alle modellen meer een rijdersauto dan een Skoda...dus logisch veel BMW nieuws/topics etc

Daarnaast hebben velen hun eigen voorkeur qua merk, omdat ze het mooi vinden of wellicht ook om hun eigen aankoop te rechtvaardigen. het zou namelijk gek zijn als iemand een VW de grond in trapt terwijl hij/zij er net tig-K aan uit heeft gegeven...dus mensen proberen hun eigen keuze altijd "goed te praten"

Ik vind het allemaal prima...als men maar blijft openstaan voor andere producten/modellen dan hun "eigen" merk.

Duifjes; Lexus man in BMW met een zwak voor Volvo gek op Alfa die een Audi ook kan waarderen...etc.etc.

:D
Ik sta ook open voor skoda duifjes.

maar dan wel deze ---> http://www.skodaukmotorsport.com/Skoda_ ... e_car.html

Snipe

Bericht door Snipe » 25 dec 2011, 01:41

^ Met zo'n ding gaat Kevin Abbring de Rallye Monte Carlo rijden. Als 'ie daar goed genoeg voor is zal het vast niet helemaal waardeloos zijn.

Plaats reactie