Vast en zeker, waarschijnlijk net zoals ze het filmpje aan boord met Leopold von Bayern hebben gehoord. Nee, het klinkt voor geen meter, wat ik ook met zoveel woorden schreef. Voor de een belangrijk, voor de ander niet. Terwijl die motor zelf wel trekt als een pas geveegde schoorsteen. En dus komen verschillende lezers tot verschillende conclusies.Dennis Cavallino schreef:Rico en Tom, hebben jullie de test van Mattijs uberhaupt gelezen?
Kennelijk vindt men (de bezoekers van Driving Fun) dat inderdaad nieuws. Het is misschien niet het interessantste nieuwtje van de maand, maar het artikel is tot nu toe bijvoorbeeld beter bekeken dan het artikel dat vandaag over de nieuwe Mercedes SL verscheen.Luco schreef:Pfffffff is het nou al zo erg dat men zelfs de configurator van de 3 serie nieuws vind.![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, we houden alleen bij de onderwerpkeuze rekening met wat bezoekers graag lezen. Als er bij een slager elke dag duizend mensen een hamburger willen kopen, wat zou die slager dan doen? Iets meer hamburgers maken? Of toch weinig hamburgers maken omdat 'ie zelf toevallig vindt dat biefstukken ook heel lekker zijn?Luco schreef:Ow das nieuw, de bezoekers maken het nieuws
Wat Marco zegt, een kwestie van vraag en aanbod. Maar om je gerust te stellen: we hebben dus als eerste Nederlandstalige site een uitgebreide rijimpressie van de Toyota GT 86. Binnenkort volgen nog tests van de Jaguar XKR-S, Cadillac CTS-V en Mercedes SLS AMG Roadster. En we hebben op Zandvoort met een Saker Rapx gereden.Luco schreef:Ik ga hier echt niet meer over in discussie, maar ja als die slager wil blijven zal die niet alleen hamburgers moeten verkopen, want dan is die binnen de kortse keren een mc donald.
bmw-fun.com
RVV schreef:Weer geen Renault
Daarmede doelend op sommige non-BMW rijders die BMW(rijders) bashen. Niet de BMW bashende BMW rijders(waar jij en ik ook wel eens toe behoren).RVV schreef:LOL@Robin's lustfantasy.com
Wel of niet cynisch van jou bedoeld Robin, maar feitelijk is het natuurlijk te gek voor woorden dat de koning van de trackcars genegeerd wordt ten faveure van een hele rits RWD slagschepen. Hoezo Driving Fun?Robin schreef:RVV schreef:Weer geen Renault
Als ze weer 'ns fatsoenlijke achterwielaandrijver in mekaar flansen , misschien dan?Kunnen ze wél.
De karren die Snipe opnoemt hierboven hebben allemaal rwd, raar....
Misschien 'n beetje cynisch inderdaad, Hylke. De rwd auto's die Snipe opnoemde maken mij de zeik ook niet lauw. Maar welke koning van de trackcars? Een Radical? Een Andre specced 1M? een 1987er E30 325i of de iets duurdere tegenhanger GT86 ? Dat ding van Ferdi? Een GT3RS 4.0? En 458?Hielke schreef:[Wel of niet cynisch van jou bedoeld Robin, maar feitelijk is het natuurlijk te gek voor woorden dat de koning van de trackcars genegeerd wordt ten faveure van een hele rits RWD slagschepen. Hoezo Driving Fun?
Ik wil niet al te veel off-topic gaan in dit topic, maar zeg je hier nu dat je een Saker onder de RWD-slagschepen rekent en dat je een Renault de koning van de trackcars vindt?Hielke schreef:Wel of niet cynisch van jou bedoeld Robin, maar feitelijk is het natuurlijk te gek voor woorden dat de koning van de trackcars genegeerd wordt ten faveure van een hele rits RWD slagschepen. Hoezo Driving Fun?Robin schreef:RVV schreef:Weer geen Renault
Als ze weer 'ns fatsoenlijke achterwielaandrijver in mekaar flansen , misschien dan?Kunnen ze wél.
De karren die Snipe opnoemt hierboven hebben allemaal rwd, raar....
Is het teveel BMW dat hier op Bimmerpost-light de revue passeert? Misschien juist wel niet. Het doet in ieder geval wel afbreuk aan de geloofwaardigheid van de autotests. Tests door, voor en met BMW minded rijders. Hoe goed en leuk de rijverslagen ook zijn. Zou toch makkelijk anders en beter kunnen lijkt me. Tenzij, en daar kom ik weer terug op het vraagteken in deze alinea, wil je aan Bimmerpost-light voorbij of juist niet.
Daar gaat het helemaal niet om, waar het om gaat is dat het nu voor bijna 95% over bmw gaat, noem het beestje dan ook zo en doe niet net alsof het over sportieve of driving fun auto's gaat.RVV schreef:Weer geen Renault
Kijk, daar heb je het al. Een Jaguar coupé met 550 pk, een SLS AMG met 571 pk en een speciaal voor het circuit gebouwde auto maken mensen de zeik al niet meer lauw. Dat geeft verder niet, maar een logische consequentie is dat we natuurlijk rekening proberen te houden met wat mensen wél willen zien. Nou, hier is dat toevallig wat meer BMW.Robin schreef:De rwd auto's die Snipe opnoemde maken mij de zeik ook niet lauw.
At your service:Robin schreef:Maar welke koning van de trackcars? (...) Een GT86 ? (..) Een GT3RS 4.0?
Ja, dat bedoel ik. Een auto die je op donderdagavond om 5 voor 9 in de stromende regen nog even naar de Appie Heijn kunt rijden, en die je op zondagmiddag fulle pulle ronde na ronde strak en snel over het circuit kunt jagen.Robin schreef:Als Hylke met koning van de track de Megane RS bedoelt, heb ik dat verkeerd begrepen. En dan weet iedereen waaróm ik republikein ben. Buiten dat produceert Frankrijk al sinds 14 juli 1789 geen echte koningen meer. LOL.
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Google [Bot] en 6 gasten