Registratie .me domeinen van start
-
Re: Registratie .me domeinen van start
Tom zou het videoclip kunnen regisseren! 

- Dennis Cavallino
Ik weet al wat René van plan is.
Hij heeft gaat de site http://www.kill.me" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false; registreren.
Een soort profielen-site .
Als degene die jou toevoegt je aanstaat, dan kun je hem/haar liken. Daarna moet je diegene doden. Filmpjes d'r bij voor de adverteerders/kijkcijfers. Adverteerders genoeg, vooral wapenfabrikanten en uitvaartondernemers.
Lost inderdaad een hoop problemen op René!
Smart thinking, gouden formule. Ei van columbus! Past helemaal bij deze tijd.
Het lost de overbevolking op
De vergrijzing
De huizenmarktperikelen
Ziektes zoals kanker, aids etc.
Honger
Geloofskwesties
Wachtlijsten
En je hebt als je je níet registreert op die site veel minder kans dat je lukraak door je donder geschoten wordt.

Hij heeft gaat de site http://www.kill.me" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false; registreren.
Een soort profielen-site .
Als degene die jou toevoegt je aanstaat, dan kun je hem/haar liken. Daarna moet je diegene doden. Filmpjes d'r bij voor de adverteerders/kijkcijfers. Adverteerders genoeg, vooral wapenfabrikanten en uitvaartondernemers.
Lost inderdaad een hoop problemen op René!
Smart thinking, gouden formule. Ei van columbus! Past helemaal bij deze tijd.
Het lost de overbevolking op
De vergrijzing
De huizenmarktperikelen
Ziektes zoals kanker, aids etc.
Honger
Geloofskwesties
Wachtlijsten
En je hebt als je je níet registreert op die site veel minder kans dat je lukraak door je donder geschoten wordt.

-
Ik vind het een geweldig idee. Op naar de uitvoering. Ik wil me eventueel wel vrijwillig inzetten ter ondersteuning van de organisatie.

- Dennis Cavallino
Dan schrijf ik wat standaard teksten voor afscheidsbrieven van de 'members'.
Politici, bankiers en ambtenaren kunnen zich ook aanmelden trouwens. Lost nog meer problemen op.
Als je iemand anders wilt aanmelden, dan moet je betalen voor dat profiel en word je zelf ook overhoop geschoten.
Politici, bankiers en ambtenaren kunnen zich ook aanmelden trouwens. Lost nog meer problemen op.
Als je iemand anders wilt aanmelden, dan moet je betalen voor dat profiel en word je zelf ook overhoop geschoten.
- GTRene

kan inderdaad ook aardig wat oplossen zo

doch mijn strategie is meesterlijk, hoe langer ik erover doordacht hoe mooier het eruit ging zien,
der zit slechts een kleine maar aan, doch die is te overzien en te verwaarlozen,
helemaal als je de voordelen ziet.
als je men redelijk uitgebreide info en voobeelden zou zien en een beetje hoort en leest wat er in de wereld gebeurt e.d. dan kan het iets moois opleveren op meerdere vlakken en lost aardig wat van de huidige problemen op waar bepaalde mensen nu mee zitten maar ook voor de banken maar ook de staat.
verder

- Dennis Cavallino
Laat me raden: Je gaat rokers vertellen dat ze moeten stoppen met roken?

- GTRene
heb al bericht terug van de website van de rijksoverheid...kon verder geen mail vinden dan het contactformulier voor vragen?
anyway daar kreeg ik net een mail van terug met de vraag of ik het toe wilde lichten...
wat moet ik nu doen
anyway daar kreeg ik net een mail van terug met de vraag of ik het toe wilde lichten...
komt vanUw vraag is ons niet geheel duidelijk. Wij verzoeken u om uw vraag toe te lichten, door aan te geven wat uw idee is.
ik vroeg ze of ze daar interesse in hadden in bijna 10 oplossingen... nu vragen ze het toe te lichten met men oplossing, maja wil het idee niet zomaar prijsgeven....straks gaat een ander er mee vandoor? al kan ik er verder zelf weinig mee tis een algemene oplossing maarPublieksvoorlichter Postbus 51 Informatiedienst
wat moet ik nu doen

-
hahaha
René... als ik zie hoe jij problemen oplost, dan weet ik niet hoeveel vertrouwen ik erin moet hebben...
Probleem: Uitlaat geluid te hoog
Oplossing: verpest mijn uitlaat met dremel en maak van one and only in klust and only
probleem: iets met dak
oplossing: val van de trap, laat de buurman het opknappen
probleem: buitenlanders
oplossing: het land uitzetten
probleem: teveel informatie
oplossing: cannot compute
probleem: balding
oplossing: no solution
probleem: ik ben eenzaam
oplossing: internet pr0n (a.k.a. NSFW topic df, zelfs om 22 uur op 31 december 2010) + het direct stalken van vrouwelijk lid op df
probleem: geen gebruik van interpunctie, alinea's bij lange stukken tekst
oplossing: probleem wordt nog niet gezien
probleem: kritiek
oplossing: boos worden
bij nader inzien, heb ik er vertrouwen in... LACHE!
René... als ik zie hoe jij problemen oplost, dan weet ik niet hoeveel vertrouwen ik erin moet hebben...

Probleem: Uitlaat geluid te hoog
Oplossing: verpest mijn uitlaat met dremel en maak van one and only in klust and only
probleem: iets met dak
oplossing: val van de trap, laat de buurman het opknappen
probleem: buitenlanders
oplossing: het land uitzetten
probleem: teveel informatie
oplossing: cannot compute
probleem: balding
oplossing: no solution
probleem: ik ben eenzaam
oplossing: internet pr0n (a.k.a. NSFW topic df, zelfs om 22 uur op 31 december 2010) + het direct stalken van vrouwelijk lid op df
probleem: geen gebruik van interpunctie, alinea's bij lange stukken tekst
oplossing: probleem wordt nog niet gezien
probleem: kritiek
oplossing: boos worden

- GTRene

heb men zusjes maar even gebeld, die hebben er meer verstand van dan ik en die hebben nu alle gegevens, en zeggen ook dat ik het niet zomaar moet prijsgeven, ze gaan het eerst verder bekijken zodra ze kunnen.
wat dat betrefd best spannend

wellicht zie ik iets over het hoofd en is het helemaal niks

wordt vervolgd

Laatst gewijzigd door GTRene op 15 dec 2011, 17:47, 1 keer totaal gewijzigd.
- Maus335i
Rene,
De meeste bedrijven beschermen hun merknaam door extensies te registreren die veel voor komen. Bedrijven die wereldwijd werken registreren inderdaad zoveel mogelijk (honderden) extensies, denk dan aan Microsoft of Apple for that matter
Het allerlaatst wat je wilt is dat microsoft.net doorlinkt naar een website waar een paar gezellige dames op staan die voor wat geld wel wat willen doen.
En om de boel wat te balanceren: niet als spam bedoeld hoor, maar wij registreren ook wel wat extensies voor je
http://www.sohosted.com/domein-aanbod" onclick="window.open(this.href);return false;
De meeste bedrijven beschermen hun merknaam door extensies te registreren die veel voor komen. Bedrijven die wereldwijd werken registreren inderdaad zoveel mogelijk (honderden) extensies, denk dan aan Microsoft of Apple for that matter

Het allerlaatst wat je wilt is dat microsoft.net doorlinkt naar een website waar een paar gezellige dames op staan die voor wat geld wel wat willen doen.
En om de boel wat te balanceren: niet als spam bedoeld hoor, maar wij registreren ook wel wat extensies voor je

Laatst gewijzigd door Maus335i op 15 dec 2011, 17:53, 2 keer totaal gewijzigd.
-
GTRene schreef:![]()
heb men zusjes maar even gebeld, die hebben er meer verstand van dan ik en die hebben nu alle gegevens, en zeggen ook dat ik het niet zomaar moet prijsgeven, ze gaan het eerst verder bekijken zodra ze kunnen.
wat dat betrefd best spannenden euh best moeilijk om
![]()
wellicht zie ik iets over het hoofd en is het helemaal niks![]()
wordt vervolgd
probleem: ik heb een idee
oplossing: huh, een idee? die heb ik niet eerder gehad... wat moet ik ermee? Ik bel m'n zusjes!

- GTRene
thanks, wel handig die info in dit draadje om eventueel weer op te zoeken,
zojuist contact erover gehad met men zusje, ja over de inhoud niet de naam,
zag al dat een deel van die naam (natuurlijk) al bezet is
maar niet compleet, magoed de naam is eigenlijk bijzaak, het gaat over de regeling en wat positief kan uitpakken voor veel mensen maar ook het rijk e.d. en dus belastingbetaler hoe vreemd het ook lijkt.
zou al leuk zijn dat ze er wat mee kunnen en jij hebt ze op het idee gebracht
maja zal wel niet, we wachten af.
@Metin, whaha ja klopt, ik had vroeger ook wel ideeen maar niet de doorzettingskracht in men kop (rotkop)
maar dat ging meer om technische dingen.
nu gaat het om heel wat anders, eigenlijk veel mooier en voor velen heel erg welkom.
en dus men Zusjes helpen dan
die weten vrij veel, veel kennis ook in de buurt daar, hun mogen ook meedelen in
dat gun ik ze graag...maja eerst afwachten of het wat is en wat ik kan/moet doen.
zojuist contact erover gehad met men zusje, ja over de inhoud niet de naam,
zag al dat een deel van die naam (natuurlijk) al bezet is

maar niet compleet, magoed de naam is eigenlijk bijzaak, het gaat over de regeling en wat positief kan uitpakken voor veel mensen maar ook het rijk e.d. en dus belastingbetaler hoe vreemd het ook lijkt.
zou al leuk zijn dat ze er wat mee kunnen en jij hebt ze op het idee gebracht

maja zal wel niet, we wachten af.
@Metin, whaha ja klopt, ik had vroeger ook wel ideeen maar niet de doorzettingskracht in men kop (rotkop)
maar dat ging meer om technische dingen.
nu gaat het om heel wat anders, eigenlijk veel mooier en voor velen heel erg welkom.
en dus men Zusjes helpen dan

- RVV
Maus335i schreef:Rene,
En om de boel wat te balanceren: niet als spam bedoeld hoor, maar wij registreren ook wel wat extensies voor jehttp://www.sohosted.com/domein-aanbod" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Maurice dat is als sitesponsor ook geen spam, sterker nog ik heb René als aangeboden om een speciaal topic te openen met jullie aanbiedingen bij de commercial topics, dus voel je vrij

-
Goed zo René, uitbuiten die hap en gebruik maken van het kapitalistische systeem zolang het nog kan!GTRene schreef:![]()
![]()
wordt vervolgd

- GTRene
Nee het is juist niet uitbuiten van, maar juist die mensen die het nu nodig hebben en of waar de staat het ook van nodig hebben en wij allen eigenlijk meer mogelijkheden geven en toch kost dat bv de staat niks die houd zelfs meer overRuben schreef:Goed zo René, uitbuiten die hap en gebruik maken van het kapitalistische systeem zolang het nog kan!GTRene schreef:![]()
![]()
wordt vervolgd

-
Ben heel benieuwd. Naast een pakkende slogan heeft Dennis op de vorige pagina ook wel een punt wat betreft het schrijven
. Als het werkelijk zo'n geniaal idee is, met een paar vertrouwelingen zoeken naar dingen die je eventueel over het hoofd ziet. En daarna netjes op papier knallen.
Ik heb ook al een aantal keer 'prachtige' ideeën gehad voor onder andere bedrijven, maar als ik het dan bespreek met wat mensen komen er altijd wel dingen die ik totaal over het hoofd heb gezien. Of als ik goed ga zoeken blijkt dat het al lang door iemand anders bedacht is.

Ik heb ook al een aantal keer 'prachtige' ideeën gehad voor onder andere bedrijven, maar als ik het dan bespreek met wat mensen komen er altijd wel dingen die ik totaal over het hoofd heb gezien. Of als ik goed ga zoeken blijkt dat het al lang door iemand anders bedacht is.

- GTRene
klopt, kan nog ff duren, men zusjes en moeder gaan dit weekend ff er tussenuit dus dat wordt niet wat, na het weekend gaan ze het verder bekijken,
dat website gedoe e.d. zal het denk niet worden (al kan het wel maar je hebt dan aardig wat connecties nodig), denk dat de staat er meer belang bij zal hebben en dus zou het denk ik alleen een regeling worden via de rijksoverheid die heeft er ook het meeste profeit van en dat alles op den duur dan via hen zal gaan.
Dat vind ik eigenlijk ook wel voldoende, het idee
de rest is meegenomen een leuke prijs ofzo
wordt vervolgd.
dat website gedoe e.d. zal het denk niet worden (al kan het wel maar je hebt dan aardig wat connecties nodig), denk dat de staat er meer belang bij zal hebben en dus zou het denk ik alleen een regeling worden via de rijksoverheid die heeft er ook het meeste profeit van en dat alles op den duur dan via hen zal gaan.
Dat vind ik eigenlijk ook wel voldoende, het idee

wordt vervolgd.
- RVV
Rene, als ik het goed begrijp dient jouw idee een algemeen belang en geen persoonlijk belang?
Jouw idee is niet commercieel te exploiteren.
Er staat tegenover zo'n idee geen beloning. Wie zou die beloning ook moeten geven?
Waarom dan die geheimzinnigheid?
Er staat tegenover zo'n idee geen beloning. Wie zou die beloning ook moeten geven?
- Arthur
- Auto: Nr.51
Hij doet helemaal niet geheimzinnig. Zo schrijft 'ie altijd 

- GTRene
klopt voor een deel, doch je zou het wel commercieel kunnen exploiteren door er provicie voor te vragen wat ook wel mag voor het werk wat je ermee krijgt, maar het is eigenlijk voor algemeen belang! en eigenlijk moet het daar ook blijven.RVV schreef:Rene, als ik het goed begrijp dient jouw idee een algemeen belang en geen persoonlijk belang?
doch levert zoveel geld op voor velen dat er eigenlijk best een beloning voor zou mogen staan, wat peanuts zou zijn met wat het oplevert voor beide kanten.
Dus toch helaas (al wil ik het graag delen

maar buiten dat, tot nog toe is niemand er mee gekomen in die vorm en mede door de crisis en zaken er om heen ben ik zo aan het denken gekomen
en zag het steeds beter en helderder tot ik er mee wakker werd
en het zover ik weet, klopt...ik kan geen echte fout of "nadeel" vinden...it really looks that good and simple en past in deze tijden, meer kan ik er nu niet over zeggen.
lol @Arthur

-
OnlineMartijn_bmw
een soort palminvest
ben benieuwd rene

ben benieuwd rene

- dvh
Hè jammer..... Dit topic is al uit 2008....

- HansD
Je bent me net voor
Ik geloof dat ik dit topic maar ga volgen. Ik ben benieuwd Rene.

Ik geloof dat ik dit topic maar ga volgen. Ik ben benieuwd Rene.
- GTRene
Martijn_bmw schreef:een soort palminvest![]()
ben benieuwd rene

maar heb nog niks gehoord van financiën of ze interesse hebben in een deel van de oplossing, heb ze ook alleen dat wat er allemaal mee aangepakt kan worden gemaild en of ze interesse hebben in een oplossing van al dat een deel in elk geval.
wellicht denken ze aan een flauwe grap omdat ze er zelf hun hoofd over breken? maar wil niet zo wat sturen naar een student ofzo die daar zit....dus we wachten nog even af.
en ook nog niet van men zusjes gehoord, zal ze van de week eens vragen en anders gooi ik het hele idee/regeling hier op het web als ik denk van...wat kan het ook schelen

je moet namelijk wel het grote plaatje kunnen zien en dan is de regeling echt een uitkomst voor velen.
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
fuck.me
fuck.you
mocht het you account eerdaags mogelijk zijn............
fuck.you
mocht het you account eerdaags mogelijk zijn............