Tom schreef:[(...) FaF vind ik ook minder. (...)

Tom schreef:[(...) FaF vind ik ook minder. (...)
SpyderFerdi schreef:
Dat atmo Boxster Porsche geluid vind ik ubergeil, dus het is ook een kwestie van smaak (want er zijn inmiddels hordes DF-ers die bijv. de nieuwe BMW 4cil. turbo auto's het beste geluid vinden ooit... ). Ach, Rinus* vindt zijn vrouw ook het lekkerste wijf van de wereld. Tip: loop even bij Porsche langs voor een opfriscursus op dit punt. Staan de neuzen weer in de goede richting.
Time for perfectionRuben schreef:Kort door de bocht kan je denk ik zeggen dat een 991 niet voor de echte sportwagenliefhebber is gemaakt. Als je ziet wat voor publiek er op af komt zijn het de mensen die waarschijnlijk een rolex kopen. Echt mooi is het niet, maar het schijnt een mooi stukje techniek te zijn.
Is niet zo bij een 911. Blok hangt achter de achteras. Idiote plek eigenlijk..GTRene schreef:.. anyway als de motor dan zeg tegen de voorstoelen wordt gezet is meteen de balans beter...
ja daarom, die nood stoeltjes e.d. eruit, schutbord tegen de voorstoelen en daarachter meteen die motor, dan komt die motor inverhouding tot de achteras wat meer naar binnenSpyderFerdi schreef:Is niet zo bij een 911. Blok hangt achter de achteras. Idiote plek eigenlijk..GTRene schreef:.. anyway als de motor dan zeg tegen de voorstoelen wordt gezet is meteen de balans beter...
Is niet nodig, zo'n Porsche is er al: Boxster/Cayman.GTRene schreef:ja daarom, die nood stoeltjes e.d. eruit, schutbord tegen de voorstoelen en daarachter meteen die motor, dan komt die motor inverhouding tot de achteras wat meer naar binnenSpyderFerdi schreef:Is niet zo bij een 911. Blok hangt achter de achteras. Idiote plek eigenlijk..GTRene schreef:.. anyway als de motor dan zeg tegen de voorstoelen wordt gezet is meteen de balans beter...
![]()
die stoeltjes heb je niks aan, zie RS uitvoeringen zit daar ook niks
SpyderFerdi schreef:Is niet nodig, zo'n Porsche is er al: Boxster/Cayman.
Ik mis niks René: 1275kg/320pk/370nm/Middenmotor/Porsche. Ik ben klaar en rij hierin door tot mijn 80eGTRene schreef:SpyderFerdi schreef:Is niet nodig, zo'n Porsche is er al: Boxster/Cayman.yes...
las trouwens laatst dat je niet zomaar een GT3 motor (bepaalde types?) in de cayman kan plaatsten, schijnt toch vrij anders te zijn, doch de 997S motor past wel en is ook leuk zo'n 3.8 in je Cayman![]()
je kan schijnbaar ook de 3.4 S naar 3.8 maken maar of dat zo verstandig is?
Koop ik 'm volgend jaar van je over.SpyderFerdi schreef:Ik mis niks René: 1275kg/320pk/370nm/Middenmotor/Porsche. Ik ben klaar en rij hierin door tot mijn 80eGTRene schreef:SpyderFerdi schreef:Is niet nodig, zo'n Porsche is er al: Boxster/Cayman.yes...
las trouwens laatst dat je niet zomaar een GT3 motor (bepaalde types?) in de cayman kan plaatsten, schijnt toch vrij anders te zijn, doch de 997S motor past wel en is ook leuk zo'n 3.8 in je Cayman![]()
Zover ik weet kun je ook niet "zo maar" een GT3 blok in een 997S leggen, dacht dat de ophangingspunten afwijken laat staan alles eromheen. Het zijn twee heel verschillende blokken, het Cayman S en 997(S) blok zijn nauw verwant aan elkaar c.q. uit de zelfde familie.GTRene schreef:SpyderFerdi schreef:Is niet nodig, zo'n Porsche is er al: Boxster/Cayman.yes...
he Wouter, wat een gave video van WouterWouter81 schreef:Wouter van Autoblog is wel zéér positief cq. lyrisch over de nieuwe Carrera S... als je de auto zo ziet in dat filmpje en hoort: toch wel weer errug gaaf hoor.
http://www.abhd.nl/video/porsche-911-carrera-s-991/" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Peter-Paul en 47 gasten