Je bent wel vaker niet de snelsteBooooh schreef:Gefeliciteerd met je baan (en auto) Mark, beetje laat deze reactie maar beter dan nooit toch...
Ben

Je bent wel vaker niet de snelsteBooooh schreef:Gefeliciteerd met je baan (en auto) Mark, beetje laat deze reactie maar beter dan nooit toch...
Ben
Wij hebben zelf ook 8 staan die zo de weg op kunnen, maar m'n Prius heeft nog een contract t/m dec. dus het sluit prima aan.Kgroot.nl schreef:Alleen heb ik geen levertijd van zo langMark Nauta schreef:Ehm... ik werk bij Lexus, we hebben er wel meer dan 6Kgroot.nl schreef:Mark had een gil gegeven.
Heb 6 van die CT's voorradig.
Ja, kijk. Ik dacht al dat ik er ooit eens een had gezien. Thanks. Nu nog ergens een te koop vinden.MartijnGizmo schreef:Ze bestaan iig wel in die kleur: http://hekorsa-shop.de/BMW/3-series/E36 ... 65ca767cbb" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Thanks!pterps schreef:Voor de zekerheid reeds 2 sleep ogen gemonteerd?
Ziet er weer goed uit Mark, zeker in het wit!
Ik heb de auto zelf nog niet open gehad, maar ik ben ook erg nieuwsgierig. De zit is een stuk fijner dan bij de Prius (al is die ook niet slecht), en je zit een stukje lager met het stuur meer naar je toe.JP schreef:Dat interieur ziet er wel echt zeer mooi uit....!
Ja, het voelt als meer auto dan de Prius. Voor daily driver is de hybride erg fijn kan ik, nu na een dik half jaar Prius rijden, zeggen.Joy schreef:Net ding Mark. Toch wel een flinke stap beter dan een Prius. Interieur is mooi zo met die middenconsole.
Thanks. Ja, trekhaak is niet mogelijk op Prius of CT200h inderdaad. Alleen een haak voor een fietsendrager, maar niet voor een aanhanger.Ar schreef:Ik heb bij de dealer gestaan om een te kopen, maar zonder trekhaak heb ik er weinig aan.
Het rijdt wel goed. Veel plezier.
Past alleen geen brug inBooooh schreef:Mooie werkplaats...
Ben
Wat je zegt over de CT is waar, qua zit en stoelen+stuur is het super. De middenconsole is inderdaad even wennen, nu ben ik wel een knopjesman, dus dat is in de CT wel prima. Wel ben ik erg gewend aan de plaats waar in de Prius de schakelpook zit, bij de CT zit ie meer naar voren en dichter tegen het been, kijken hoe dat gaat bevallen.Auke M535i schreef:Ik heb al redelijk wat CT's gereden, grootste +punt zijn toch wel de stoelen en de zitpositie, die is echt fenomenaal! Middenconsole blijf ik bij Toyota/Lexus minder vinden, het schakel patroon vraagt ook gewenning. Verder een fijne kar! Have fun ermee!
P.s. heb je al op EV modus gereden? Wat waren daar je ervaringen mee?
Nou ik kom nooit verder dan 500m in de CT op EV modus. Zal wel aan mijn rechtervoet liggen.Mark Nauta schreef: EV ken ik van de Prius. Die gebruik ik vrij veel.
Ja, het is geen km's en km's inderdaad. Maar ik rij voornamelijk snelweg km's en daar heb ik het toch al niet nodig. Maar in de stad een km of 1,5 gaat prima op EV. Ik weet alleen niet of voor de CT wat anders geldt dan voor de Prius.Auke M535i schreef:Nou ik kom nooit verder dan 500m in de CT op EV modus. Zal wel aan mijn rechtervoet liggen.Mark Nauta schreef: EV ken ik van de Prius. Die gebruik ik vrij veel.
Mark Nauta schreef:Thanks!pterps schreef:Voor de zekerheid reeds 2 sleep ogen gemonteerd?
Ziet er weer goed uit Mark, zeker in het wit!
Dat van die sleepogen vond ik ook vreemd, had ik mijn collega nog naar gevraagd. Die gaf aan dat ze op de boot vanuit Japan daar aan vast worden gemaakt. Dat schijnt ook de reden te zijn waarom veel Japanse auto's 2 sleepogen hebben, heb ik mij laten vertellen.
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot], bartje325i, Google [Bot], Luco en 39 gasten