Als we iets doen, doen we het goed uiteraard. Tijdje gekeken naar en gereden met BMW 325's en 328's en vorige week tegen een M3 aangelopen. Die werd het niet en toen ben ik even verder gaan zoeken. Liep toen tegen deze Daytona Violet E36 M3 aan.
Vrijdag is het moment dat ik de auto op zal halen, dus nog even geduld. Het is een M3 3.0 uit april '94. De auto is in NL geïmporteerd in '99 en heeft zo'n 164.000 kilometer op de teller staan. De auto is technisch (veel dingen zijn vernieuwd) en optisch in erg goede staat. Interieur is stof/alcantara met zwarte hemel. Dit interieur ziet er zeer fraai en smetteloos uit. Het is zowel qua interieur en exterieur duidelijk dat er op deze auto goed is gepast.
Wat zit er dan allemaal nog meer op:
- Heerlijk 286pk natuurlijk
- Handbak
- Uitgebreide boordcomputer
- Airco (gescheiden)
- Zonnescherm voor de achterruit
- BMW Soundsysteem
- 4 Hoofdsteunen
- Electrisch schuif/kanteldak
- Achterspoiler(tje) E46 M3
De auto is voorzien van een andere uitlaat en donkerdere/paarsige achterlichten. Deze 2 zaken zullen dan ook spoedig in originele staat worden terug gebracht.
Hier even een plaatje dat ik van de eigenaar heb ontvangen. Als ik hem in mijn bezit heb zal ik er natuurlijk een serie fraaie foto's van maken en hier plaatsen.
[img:700:393]http://www.marknauta.nl/extra/BMWM336.jpg[/img]
Ik ben helemaal happy, en hoop dat deze auto mij dat verder ook nog gaat maken qua rijplezier. Nog een paar nachtjes slapen en dan zullen we het weten