BMW E34: Algemeen (occasion) draadje

Alles over Duitse auto's, van Beierse fapmobielen via VAG klonen tot achteruit de strontbult in Porkers.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
GTRene
Berichten: 54882
Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06

Re: BMW E34: Algemeen (occasion) draadje

Bericht door GTRene » 02 dec 2011, 23:16

dankje Raymond, hm...zo te lezen heeft de 1 een voordeel motorisch doch is dan wel weer gevoeliger voor? de ander goedkoper in bv schokbrekers maar de carros weer minder etc...
de E34 is zo ik lees wel een interessante kandidaat wil je meer sporty rijden e.d. maar de motorkeuze kan dan wellicht beter de 3.6 zijn? wat onderhoud betrefd en prijzen?

er zo doorlezende lees ik dat goed als je zegt de e34 heeft de betere carros (stijfer) en ophanging diff, wat bv ook leuk voor een V8 met meer nm in is te hangen?
maar die schokdempers moet je niet wat mee krijgen...
maar wat nu als je geen purist bent en toch dingen wil wisselen zoals meer power e.d. kun je dan niet gewoon een goede/leuke set moderne schokdempers/veren/schroefset eronder zetten met wat leuke stabies?

Gebruikersavatar
GTRene
Berichten: 54882
Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06

Re: BMW E34: Algemeen (occasion) draadje

Bericht door GTRene » 02 dec 2011, 23:18

HSR schreef: Afbeelding
volgens mij zag ik vandaag nog zo 1 op mobile te koop staan... :D

bm-dub
Berichten: 1171
Lid geworden op: 03 okt 2010, 22:07
Locatie: M6 F06

Re: BMW E34: Algemeen (occasion) draadje

Bericht door bm-dub » 03 dec 2011, 00:40

raymondw schreef:Rene,

Het ligt er natuurlijk aan met welke bril je het bekijkt. Zelf heb ik meer pech met de E28 gehad en dat werkt door in het kostenplaatje. Aan de andere kant heb ik aan mijn E34 een heel betrrouwbare auto gehad die op wat preventief onderhoud na weinig reparaties nodig heeft gehad. Een uitzondering is het compleet nieuw onderstel dat medio 2006 is gemonteerd.
GTRene schreef:welke is duurder in onderhoud en pech e.d. de E28 of de E34
Ik denk dat het over de meet genomen niet veel uitmaakt, Bij de E34 zul je meer geld uit moeten trekken voor het onderstel vanwege het hogere gewicht. Met name bij de 3.8 mag je daar het nodige kleingeld voor uittrekken(EDC dempers). Daar koop je inmiddels een leuke E46 330i voor.
WTF, zijn dempers voor een 3.8 e34 zó duur?

steve smith
Berichten: 4500
Lid geworden op: 14 feb 2008, 22:40
Locatie: Achter het stuur

Re: BMW E34: Algemeen (occasion) draadje

Bericht door steve smith » 03 dec 2011, 01:10

bm-dub schreef: WTF, zijn dempers voor een 3.8 e34 zó duur?
Ja

Elke EDC demper uit die tijd. Of die onder e34 M5 of e30 M3/e31/e32 zit maakt niet uit. Kost gewoon een rooitje per hoek met wat kleinmateriaal.

Gebruikersavatar
Hugo Bos
Berichten: 807
Lid geworden op: 22 apr 2007, 18:04
Locatie: Ioniq EV

Re: BMW E34: Algemeen (occasion) draadje

Bericht door Hugo Bos » 03 dec 2011, 01:17

Ben met de 535 in Normandie:
Afbeelding

Xave30
Berichten: 15380
Lid geworden op: 01 nov 2007, 22:35
Locatie: Hello E39 , farewell E30 & E34

Re: BMW E34: Algemeen (occasion) draadje

Bericht door Xave30 » 03 dec 2011, 01:21

^ :)

raymondw
Berichten: 887
Lid geworden op: 26 nov 2006, 20:33
Locatie: NL

Re: BMW E34: Algemeen (occasion) draadje

Bericht door raymondw » 03 dec 2011, 09:06

GTRene schreef:de E34 is zo ik lees wel een interessante kandidaat wil je meer sporty rijden e.d. maar de motorkeuze kan dan wellicht beter de 3.6 zijn? wat onderhoud betrefd en prijzen?
Naar mijn mening is de 3.6 kwa beheersbaarheid de beste keus van allemaal.
GTRene schreef:maar wat nu als je geen purist bent en toch dingen wil wisselen zoals meer power e.d. kun je dan niet gewoon een goede/leuke set moderne schokdempers/veren/schroefset eronder zetten met wat leuke stabies?
Ja dat kan. K&W maakt leuke schroefsets en ook Bilstein heeft leuke oplossingen, veelal op basis van de 535i/540i, maar dan heb je tegelijkertijd nieuwe (andere) veerpoten voor nodig omdat die van de M5 specifiek zijn. Daar is op diverse fora al veelvuldig over geschreven, dus dat laat ik hier achterwege.

Maar wat ik wel wil vermelden is dat je het SLS systeem inactief moet maken. De gangbare oplossing is om de heen-en retour leiding 'kort te sluiten', maar er zijn mensen die daar slechte ervaringen mee hebben bij langdurig zware belastingen. Dan is de enigste oplossing het vervangen van de PAS-pomp door die van een 535i. Al met al zal het financiele gewin bij de 3.6 marginaal zijn.

Om een indruk te geven: In July 2006 heb ik mijn E34 M5 voorzien van rondom nieuwe dempers, veerpootlagers en de aanverwante kleinkraam; aan materiaal kostte mij dat destijds ruim 2k Euro. Ongeveer parallel daaraan heeft een ander forumlid zijn dempers vervangen door Bilstein/Eibach, maar kwam onder de streep op hetzelfde uit.

De laatste keer dat ik de prijzen van achterdempers van de 3.6 opvroeg waren deze al ruim boven de 600 Euro ex BTW, dus bij de tegenwoordige prijzen zal dat nu al gauw richting de 3k gaan.

Gebruikersavatar
GTRene
Berichten: 54882
Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06

Re: BMW E34: Algemeen (occasion) draadje

Bericht door GTRene » 03 dec 2011, 09:30

dat zijn best stevige prijzen, ik ken het systeem helemaal niet...
het is dan maar te hopen dat het na vervanging heel wat jaartjes meegaat.

Gebruikersavatar
GTRene
Berichten: 54882
Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06

Re: BMW E34: Algemeen (occasion) draadje

Bericht door GTRene » 03 dec 2011, 12:14

wat vinden we van deze? lijkt mij een mooi ding en nette prijs voor een LHD

BMW M5 3.8 Left Hand Drive (1994) 6.990,-gbp

http://www.pistonheads.com/sales/3143094.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

:df:

bm-dub
Berichten: 1171
Lid geworden op: 03 okt 2010, 22:07
Locatie: M6 F06

Re: BMW E34: Algemeen (occasion) draadje

Bericht door bm-dub » 03 dec 2011, 20:12

steve smith schreef:
bm-dub schreef: WTF, zijn dempers voor een 3.8 e34 zó duur?
Ja

Elke EDC demper uit die tijd. Of die onder e34 M5 of e30 M3/e31/e32 zit maakt niet uit. Kost gewoon een rooitje per hoek met wat kleinmateriaal.
damn, dus met wat pech kan je alle dempers vervangen en zit je dus zo op 4-5k kosten. en dan denk je leuk een M5je te kopen voor 6k.

Gebruikersavatar
FreudeamFahren
Berichten: 2854
Lid geworden op: 06 aug 2009, 15:06

Re: BMW E34: Algemeen (occasion) draadje

Bericht door FreudeamFahren » 08 dec 2011, 04:33

Op het Duitse e34 forum staat een knappe 530iA Touring. Meteen een lesje in adverteren wat mij betreft...! Zeer fraaie auto, al had ik liever een sedan (Touring + doppelschiebedach = natte doos en zwaar) en liever een handbak, maar de (algemene) staat (van onderhoud) & verdere uitvoering maken eigenlijk alles goed. Zelfs de prijs misschien wel...?
Zum Verkauf steht ein schöner 94er 530iA touring. Das Fahrzeug ist seit 2003 in unserem Familienbesitz und wurde/wird immer bestens gepflegt.
Nun soll er leider verkauft werden, da er einfach zu selten bewegt wird.
Der Verkauf erfolgt im Auftrag meines Vaters, Fragen bitte direkt an ihn stellen (Tel.nummer siehe unten).

Daten:
- E34 530iA touring GF66829
- orientblau-met. / Leder Bison silbergrau
- Bj. 12/94, EZ: 12/94
- 249.600km
- Euro2 Abgasnorm (umgeschlüsselt)

Fahrgestellnummer WBAHK21030GF66829
Typ-Code HK21
Typ 530I (EUR)
E-Baureihe E34 (2)
Baureihe 5
Bauart TOUR
Lenkung LL
Türen 5
Motor M60/1
Hubraum 3.00
Leistung 160
Antrieb HECK
Getriebe AUT
Farbe ORIENTBLAU METALLIC (317)
Polsterung LEDER BISON/SILBERGRAU (L2SL)
Prod.-Datum 1994-12-09

Sonderausstattung
Nr. Beschreibung
168 ABGASREDUZIERUNG EG-STUFE II
243 AIRBAG FUER BEIFAHRER
255 SPORT-LEDERLENKRAD
320 MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL
339 SHADOW LINE
354 GRUENKEIL-FRONTSCHEIBE
404 DOPPEL-SCHIEBE-HEBEDACH, ELEKTRISCH
414 FESTE GEPAECKRAUMABDECKUNG+TRE
423 FUSSMATTEN IN VELOURS
428 WARNDREIECK
438 EDELHOLZAUSFUEHRUNG
494 SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER
498 KOPFSTUETZEN IM FOND
510 LEUCHTWEITENREGELUNG ABBLENDLICHT
530 KLIMAANLAGE
540 GESCHWINDIGKEITSREGELUNG
629 AUTOTELEFON MIT KARTENLESER VORN
669 RADIO BMW BUSINESS RDS
676 HIFI LAUTSPRECHERSYSTEM
801 DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG
900 ANERK. WEGFAHRSICHERUNG LT. AZT/TUEV

Modifikationen:
- Nachrüstung Sportsitze incl. Armlehnen (kurz nach Auslieferung bei BMW)
- Autoradio BMW Professional RDS
- Großer Bordcomputer IV
- Funkfernbedienung incl. Alarmanlage (in.pro)
- Dezente Tieferlegung Eibach Federn
- Modellschriftzug 530i auf Heckklappe
- Sommerreifen auf 17 Zoll Alpina (die breiten Felgen vom E32)
- Winterreifen auf 17 Zoll BBS Kreuzspeichenfelgen

Zustand Technik:
Der Wagen fährt sich angenehm und straff dank regelmäßiger Wartung.
Es sind viele Rechnungen aus den letzten Jahren vorhanden.
Motor und Getriebe arbeiten ohne Probleme und sind trocken.
Fahrwerk und Bremsen sind in gutem Zustand.
Alle elektrischen Helfer funktionieren.
Keine Check Control Fehlermeldungen.
Neuteile/Reparaturen siehe unten.

Zustand Optik:
Der touring ist innen wie außen in wirklich sehr gepflegtem Zustand und absolut unverbraucht.
Der Lack glänzt wunderbar, es sind weder Dellen noch Kratzer vorhanden.
Rost konnte ich nirgends finden, auch an den üblichen Stellen (Tankdeckel, Türkanten, Kofferraumklappe etc.) alles einwandfrei.
Der Innenraum ist sehr gepflegt, das Leder in gutem Zustand.
Der Fahrersitz und Armlehne haben wie üblich leichte Abnutzungserscheinungen, aber nichts offen oder durchgescheuert.
Wegen eines leichten Auffahrunfalls vor einigen Jahren wurde die hintere Stoßstange incl. Pralldämpfer erneuert und neu lackiert.

Neuteile/Reparaturen innerhalb der letzten 10tkm:
- Heckklappenkabelbaum, Scheinwerfer-Stellmotoren und CC Modul wurden vor kurzem wegen falscher CC Fehlermeldungen instandgesetzt bzw. ausgetauscht.
- Ölwannendichtung neu.
- Stoßdämpfer VA neu (Bilstein).
- Querlenker neu.
- Pendelstützen neu.
- Spurstangen neu (incl. Fahrwerksvermessung).
- Mittel- und Nachschalldämpfer neu.
- Ölwechsel Automatikgetriebe.
- Neue Batterie (Banner Power Bull).
- Bremsscheiben + Beläge vorne neu.
- Wasserpumpe neu.
- und viele Kleinigkeiten…

Sonstige Informationen / Historie / Preis:
Das Auto ist uns seit Erstzulassung 1994 bekannt, da der Erstbesitzer ein Kollege meines Vaters war (bzw. auf deren Firma angemeldet war).
Dieser hat bei BMW auch die Komfortsitze gegen die Sportsitze austauschen lassen kurz nach Auslieferung. Neuwagenrechnung über ca. 100.000DM vorhanden!
Nach Ende der Leasingzeit (1996) ging der Wagen dann erstmal weg, er blieb noch 2 Jahre (bis 1998) in Rostock in Privathand und lief dann anschließend in Hamburg, wo bis 2003 noch 2 weitere Besitzer hinzukamen.
Im Juli 2003 war mein Bruder dann auf der Suche nach einem schönen E34 touring, den wir dann in Hamburg auch fanden. Beim Blick in den Fahrzeug-Brief kam dann die Überraschung, das Auto kennen wir doch .
Seitdem ist er in unserem Besitz. Damals mit ca. 170.000km gekauft.
Im Oktober 2007 meldete mein Bruder den E34 ab, aufgrund der Neuanschaffung eines E38. Seitdem wurde der touring nur für Familienausflugszwecke benutzt und daher relativ wenig (aber regelmäßig) bewegt.
Der alte Original-Fahrzeugbrief ist vorhanden.
Es gibt 3 Schlüssel: 1x Fernbedienung, 1x Hauptschlüssel, 1x Reserveschlüssel
Fahrzeug ist abgemeldet.
17 Zoll Alpinas und 17 Zoll BBS Radsätze im Preis inbegriffen.
Ein wirklich schönes Fahrzeug in optisch und technisch einwandfreiem Zustand!
Preis: 5.500 Euro.
Standort: Nähe Rostock, PLZ 18182.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Dickh.
Berichten: 1716
Lid geworden op: 01 feb 2006, 18:04
Auto: E34 540i, E46 325, RAM 1500
Locatie: Hekelingen

Re: BMW E34: Algemeen (occasion) draadje

Bericht door Dickh. » 08 dec 2011, 07:14

Das inderdaad een hele fraaie Thijs. Heb er al een telefoontje aan gewaagd. Enige minpuntje voor mijn situatie is de kilometerstand.


Fahrgestellnummer WBAHK21030GF66829
Typ-Code HK21
Typ 530I (EUR)
E-Baureihe E34 (2)
Baureihe 5
Bauart TOUR
Lenkung LL
Türen 5
Motor M60/1
Hubraum 3.00
Leistung 160
Antrieb HECK
Getriebe AUT
Farbe ORIENTBLAU METALLIC (317)
Polsterung LEDER BISON/SILBERGRAU (L2SL)
Prod.-Datum 1994-12-09

Sonderausstattung
Nr. Beschreibung
168 ABGASREDUZIERUNG EG-STUFE II
243 AIRBAG FUER BEIFAHRER
255 SPORT-LEDERLENKRAD
320 MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL
339 SHADOW LINE
354 GRUENKEIL-FRONTSCHEIBE
404 DOPPEL-SCHIEBE-HEBEDACH, ELEKTRISCH
414 FESTE GEPAECKRAUMABDECKUNG+TRE
423 FUSSMATTEN IN VELOURS
428 WARNDREIECK
438 EDELHOLZAUSFUEHRUNG
494 SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER
498 KOPFSTUETZEN IM FOND
510 LEUCHTWEITENREGELUNG ABBLENDLICHT
530 KLIMAANLAGE
540 GESCHWINDIGKEITSREGELUNG
629 AUTOTELEFON MIT KARTENLESER VORN
669 RADIO BMW BUSINESS RDS
676 HIFI LAUTSPRECHERSYSTEM
801 DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG
900 ANERK. WEGFAHRSICHERUNG LT. AZT/TUEV

Gebruikersavatar
Knot
Berichten: 40145
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:29

Re: BMW E34: Algemeen (occasion) draadje

Bericht door Knot » 08 dec 2011, 08:17

Mooi ding zeg (al had ik liever zwart leder zelf) en overcompleet!

Wat is het probleem met die dakjes dan? Komt dat door het 2e schuifdak dat die lekgevoelig is? Heb zelf bij normale bmw schuifkanteldaken (E30/E36/E39) nog nooit problemen gehad.

Gebruikersavatar
FreudeamFahren
Berichten: 2854
Lid geworden op: 06 aug 2009, 15:06

Re: BMW E34: Algemeen (occasion) draadje

Bericht door FreudeamFahren » 08 dec 2011, 10:26

Twee problemen:
* Het dubbele schuifdak wil wel eens dienst weigeren en da's een prijzige om weer in orde te maken.
* Het gat voor het schuifdak in de carros van een Touring is zo groot, dat de stijfheid van de koets compleet weg is. En dat voel je echt. Daar heb je bij het half zo grote "gewone" schuifkanteldak in een sedan geen last van.
Laatst gewijzigd door FreudeamFahren op 08 dec 2011, 10:30, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
GTRene
Berichten: 54882
Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06

Re: BMW E34: Algemeen (occasion) draadje

Bericht door GTRene » 08 dec 2011, 10:27

wat vinden jullie dan van deze prachtige LHD M5 touring...kost wat meer en toch een koopje eigenlijk, mooie look en eigen stijl.

http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... 35#p816635" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

Afbeelding

Gebruikersavatar
Tristan
Berichten: 13425
Lid geworden op: 10 feb 2006, 15:06

Re: BMW E34: Algemeen (occasion) draadje

Bericht door Tristan » 08 dec 2011, 10:31

Elke keer als ik een E34 M5 zie, wordt ik hebberig. Alleen dat kleine stukje rationele gedachte houdt me tegen om echt op zoek te gaan vanwege de hoge kosten die je (eventueel) kan hebben. Maar als je dan weer zo'n fraaie Touring zit.... :love:

Gebruikersavatar
Erik dB
Berichten: 2489
Lid geworden op: 06 mei 2006, 04:16
Locatie: Amsterdam

Re: BMW E34: Algemeen (occasion) draadje

Bericht door Erik dB » 08 dec 2011, 10:34

Tristan schreef:Elke keer als ik een E34 M5 zie, wordt ik hebberig. Alleen dat kleine stukje rationele gedachte houdt me tegen om echt op zoek te gaan vanwege de hoge kosten die je (eventueel) kan hebben. Maar als je dan weer zo'n fraaie Touring zit.... :love:
Troost je met de gedachte dat je niet alleen bent :-)

Gebruikersavatar
Knot
Berichten: 40145
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:29

Re: BMW E34: Algemeen (occasion) draadje

Bericht door Knot » 08 dec 2011, 11:11

FreudeamFahren schreef:* Het gat voor het schuifdak in de carros van een Touring is zo groot, dat de stijfheid van de koets compleet weg is. En dat voel je echt. Daar heb je bij het half zo grote "gewone" schuifkanteldak in een sedan geen last van.
Is de touring niet met een simpel (enkel) schijfkanteldak geleverd dan?

Gebruikersavatar
FreudeamFahren
Berichten: 2854
Lid geworden op: 06 aug 2009, 15:06

Re: BMW E34: Algemeen (occasion) draadje

Bericht door FreudeamFahren » 08 dec 2011, 11:13

Nope...

Gebruikersavatar
Knot
Berichten: 40145
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:29

Re: BMW E34: Algemeen (occasion) draadje

Bericht door Knot » 09 dec 2011, 09:13

Deze al eens voorbij gekomen?

http://link.marktplaats.nl/507666467" onclick="window.open(this.href);return false;

Wel hoge kmstand maar voor 2500 euro wel een 540i

Denk dat zoiets ook nog wel een optie is voor mij, een 530iA of 540iA touring, laat exemplaar, 1994/1995 met zwart leer.

Gebruikersavatar
Erik dB
Berichten: 2489
Lid geworden op: 06 mei 2006, 04:16
Locatie: Amsterdam

Re: BMW E34: Algemeen (occasion) draadje

Bericht door Erik dB » 09 dec 2011, 09:15

Knot schreef:Deze al eens voorbij gekomen?

http://link.marktplaats.nl/507666467" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;

Wel hoge kmstand maar voor 2500 euro wel een 540i

Denk dat zoiets ook nog wel een optie is voor mij, een 530iA of 540iA touring, laat exemplaar, 1994/1995 met zwart leer.
Ter vervanging van wat? Qua MRB en verbruik zal dit geen enorme besparing tov de M5 zijn?

Gebruikersavatar
Knot
Berichten: 40145
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:29

Re: BMW E34: Algemeen (occasion) draadje

Bericht door Knot » 09 dec 2011, 09:57

4 liter automaat cruisen t.o.v. 5 liter handbak sprintjes trekken zal toch wel schelen. M5 deed ik 1 op 6 gemiddeld, dat ga je als je normaal/vlot rijdt met een 530iA echt niet halen lijkt me.

Verzekering WA bespaar je al op en je hoeft niet op elk krasje te letten. Al denk ik dat een 530iA toch de betere keuze is... jammer dat die prachtbak van hierboven niet met zwart leder was en zonder schuifdak, als iemand dat vind in nette staat hou ik me aanbevolen!

Voor 5k een nette touring, 530iA of 540iA met zwart leder, <250k, zonder schuifdak.

Of anders een echte bargain zoals deze, dat wil niemand lijkt me met 426.000km maar als je daar met 1250 aan komt neem je m zo mee lijkt me.

http://link.marktplaats.nl/506604412" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
///Martin
Berichten: 547
Lid geworden op: 21 mei 2009, 23:31
Locatie: Rotterdam

Re: BMW E34: Algemeen (occasion) draadje

Bericht door ///Martin » 09 dec 2011, 10:06

Verwacht m.b.t. de 4.0 geen wonderen qua verbruik. 1 op 6 tot 1 op 8 is reeel.

Gebruikersavatar
Knot
Berichten: 40145
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:29

Re: BMW E34: Algemeen (occasion) draadje

Bericht door Knot » 09 dec 2011, 10:10

Hmmz doet de 530iA het beter dan, lijkt me dat ie in de buurt van de 2.8 moet zitten omdat ie met lage toeren nog makkelijker wegkomt dan de 6 in lijn... 1 op 9 moet zo'n auto toch wel doen?

Gebruikersavatar
Paskal
Berichten: 3796
Lid geworden op: 22 sep 2006, 08:53
Auto: meerdere
Locatie: ZO-Brabant

Re: BMW E34: Algemeen (occasion) draadje

Bericht door Paskal » 09 dec 2011, 10:18

Hey Rody,

Zeker dat je wel een automaat wilt? Het is wel relaxed cruisen, maar het zou persoonlijk niet mijn voorkeur hebben. Zijn natuurlijk ook niet de meest moderne automaten die onder een e34 zitten. Verbruik van mijn hand 540 touring (e39) zat gemiddeld op 1:8,0 dus reken maar dat je al rap richting de 1:6 a 7 zult gaan.

Maar als ik bovenstaande zo lees weet je het zelf dus nog niet zo goed omdat ik de 520, 530 en 540 voorbij zie komen. Ik vond onderstaande 525 bijvoorbeeld wel een prachtig exemplaar (is overigens inmiddels verkocht).

Te koop,
525i touring '92 zwart metallic
Handbak
270000 km
M5 interieur met elektrische stoelen
Zwart plafond en stijlen
4x elektrische ramen
gekeurd tot 8-2012
Incl. Turbine velgen zoals op de foto.

De auto heeft aan de voorzijde nieuwe schokbrekers (bilstein B6), Nieuwe draagarmen, nieuwe stuurkogels, nieuwe schijven en blokken en nieuwe wiellagers.
Auto is verlaagd met een Eibach setje waardoor de boel een 3 cm gezakt is.
Auto is prima onderhouden.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], BMeinders, Cazzo46, e30touring1990, EvdP, matthyssie, sitechris en 43 gasten