Ben benieuwd!

Rij de volgende keer op papenburg anders een paar ronden in die van mij.Knot schreef:Mwah, hoeft niet voor de power en de luxe hoor, ik wil ouder, meer krassen, meer deukjes zodat ik geen slapeloze nachten meer heb of t allemaal wel goed gaat buiten.
E34 heb ik nooit gehad en lijkt me best geinig, weer wat ouder maar ook weer eens wat anders. Staat nog een 540i automaar uit 1993 voor weinig geld op marktplaats met 232 op de klok.
Wellicht het vermogen. Voor de rest zal ie niks missen. De E34 is ontzettend veel fijner dan de E39. Heb 2 keer een E39 gekocht( ja, ik ken het verhaal met de ezels en stenen) en het waren echt de slechtse auto's die je je maar kunt voorstellen.Pingus schreef:Na jouw e39 M5 gaat dat alleen maar tegenvallen Knot...
Laten we het er op houden dat meningen kunnen verschillen Dick. Los van het vermogen is de e39 M5 naar mijn mening op alle fronten beter, behalve het gewicht.Dickh. schreef:...
Wellicht het vermogen. Voor de rest zal ie niks missen. De E34 is ontzettend veel fijner dan de E39. Heb 2 keer een E39 gekocht( ja, ik ken het verhaal met de ezels en stenen) en het waren echt de slechtse auto's die je je maar kunt voorstellen.
Vertel?Oof schreef:Huidige eigenaar van 540i wil hem misschien ook wel weer verkopen.
Zoals jij het omschrijft, is ook hoe ik wil gaan rijden. Relaxt cruisen op koppel. Dan zou ik dus voor een 540i moeten gaan. Volgens mij zijn de blokken daarvan ook redelijk bulletproof als ik het zo lees allemaal en is enkel de automaatbak een belangrijk punt van aandacht.Pingus schreef:Als je weinig kilometers maakt zou ik zeker voor de 540i gaan: koppel, geluid, drfiten. Een 525i daarentegen is 'bulletproof' dus een alternatief voor een betrouwbare daily. Je mist echter wel (te) veel koppel om lekker soepel te kunnen rijden met een 525i als daily naar mijn mening. Als je voor een 525i gaat, in elk geval een iets korter diff er in zetten zodat het iets vlotter gaat.
535i lijkt me ook een smooth ride, 540i heeft als voordeel het geluid.Xave30 schreef:Maar..... een 535i met automaat zou dan ook prima voldoen Mark (mits je die bouwjaren niet te oud vind?).
Lage toeren bij (snelweg)cruisen en altijd aardig koppel on tap.
Huidige eigenaar is een vriend van mij (en van Hugo) Hij vertelde mij een tijdje geleden dat hij ook wel weer iets anders wil. E46 coupe of iets soortgelijks. Zal hem vragen wat de precieze plannen zijn.Mark N schreef:Vertel?Oof schreef:Huidige eigenaar van 540i wil hem misschien ook wel weer verkopen.
Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 3 gasten