@Macboy:
Via de whatsapp al even gedaan, maar nog maar even Ilija, goeie deal man, heb je nog met de bedreifslijder (LOL) gesproken daar? Ik had diezelfde ook daar vandaan namelijk. Nu broertje Sub omdat wel iedereen om mij heen(Andre dus ook LOL) zo'n GMTIIc draagt, maar de eerlijkheid gebied te zeggen, ik was verliefd op dat ding en dat heb ik qua looks minder met de Sub C. Die laatste is misschien wél authentieker, maar jullie GMT vind ik eigenlijk mooier gewoon. MAAR ik vind die gepolijste middenschakels het enige wat niet had gehoeven van mij.
@MarcRS4. CONGRATULATIONS.
Eindelijk 'n echt horlogemakersmerk(forget Omega

) en meteen één van de evergreens. Prachtig. Topuurwerk, klassieker. Veel plezier ermee. Op leer vind ik 'm het mooist overigens. Heb 'm gehad in zwart/wit dik 10 jaar terug, dus zonder die kleurtjes, was te lafjes om die te kiezen...en die is wel de meest tot de verbeelding sprekend.
http://www.wwwatches.nl/index.php?optio ... &Itemid=11" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Op zo'n ding zat ik 'n jaartje terug nog te azen. IWC Mark XII, m'n pa had er eentje'ergens rond 2000. Het is dus de 36mm versie(best klein), MAAR voorzien van het JAEGERLECOULTRE 889/2 caliber! Wat bij IWC dan 884 heet. En dat maakt 'm 10x bijzonderder dan z'n eta gemotoriseerde opvolgers Mark XV en XVI , die weliswaar op deze lijken en tijdsconform groter zijn(39mm dacht ik?).
Het 884 caliber in deze ziet er niet denderend sjiek uit, au contraire, maar is wel authentiek en JLC.Zeer high mech, superb 36 steens. Rolex alike, maar geen eyecatcher, dan is zelfs de 3135 in mijn Sub of de 3186 in Macboys GMTIIc een schoonheid.