De prijs per cupje is nog net niet die van die van Pamela Anderson, maar dat heb ik er graag voor over.
Anyway. We hebben sinds eind 2008 een DeLonghi Espresso EN670B Nespresso apparaat. Leuk ding.
Nu staat ie al een half jaar min of meer niks te doen.
Douwe Egberts bracht van diezelfde soort cupjes uit en die hebben we geprobeerd, want:
-verkrijgbaar hier om de hoek bij de Albert Heijn
-geen gezeik met online bestellen van die echte Nespreso cups of bij de Bijenkorf alleen te koop.
-Paar cent goedkoper, maar da's bijzaak, want nog steeds relatief duur tov een normale kop koffie of Senseo(waar ik geen fan van ben overigens)
Wij zo'n cupje van DE erin en hij deed niks meer. Geen waterdruk. Nou laat maar dan.
Nu 'n half jaar verder toch naar de Expert vestiging alhier, gebracht. Prima service, maar uit de garantie. Opvolger kost 289,- en er zit 'n kortingsactie op van 5 tientjes. Een van de medewerkers zei ook al dat ie door die DE cups geen waterdruk kreeg in zijn apparaat thuis....
Dus ze waren al aan het 'manipuleren'

Ik zeg: Ding is (pas) drie jaar oud. Als er reparatiekosten van 50-100 euro overheen komen, mij(nog) best. Rekening naar Douwe Egberts.

Geintje. Nee ik wil dat ding klaar, 50-100 euro is mij best dus, maar wat is de levensduur van zo'n best duur ding dan en iemand soortgelijke ervaringen meegemaakt?
Reparatiekosten overwegen tov een nieuwe. Nou ben ik de moeilijkste niet, maar 't viel me op. Wat kun je voor 100,- /150,- euro aan dat ding doen. ERG veel lijkt mij? Of zijn die componenten zo duur?