Werkt niet in de winter.GTRene schreef:ow? werkt dat niet in de winter?
zat ook wel eens aan zoiets te denken maar als je een auto met redelijk wat elek opties hebt zal het ook wel moeilijker worden.
Dat is (een van) dé grote winst van de gewichtsbesparingen op de Spyder: dat het zwaartepunt naar omlaag zakt. Middenmotor boxer. Met je ballen nagenoeg op de grond. Die Spyder is iets van 1.20m hoog.GTRene schreef:klopt, bovendien omdat ie veel lager is is het hoge gewicht ook veranderd, alle beetjes helpen
+ het voordeel als je ouder wordt (Ferdi) dan krijg je ook meer een hangzak en dus zo je zegt het zwaartepunt naar onder en ballen bijna over het astfaltSpyderFerdi schreef:Dat is (een van) dé grote winst van de gewichtsbesparingen op de Spyder: dat het zwaartepunt naar omlaag zakt. Middenmotor boxer. Met je ballen nagenoeg op de grond. Die Spyder is iets van 1.20m hoog.GTRene schreef:klopt, bovendien omdat ie veel lager is is het hoge gewicht ook veranderd, alle beetjes helpen
? Waarom nietTim N schreef:En hoe is het met je Lithium Accu, kun je nog rijden?
O zo?Tim N schreef:Omdat je weinig rijd? Het bijna te koud ervoor is?
Moet hij niet vergeten zijn helm af te zetten en zijn wanten uit te doen............................anders helpen die sleutels ook niet zoveel..............Tim N schreef:Je moet dat niet onder de koffie doen!! Aan de bar schijnt veel meer indruk te maken.
Zeker icm een lederen Porsche flapje aan je sleutelbos.
Ik zie al dat je geen kennis van zaken heb wat bij een corvette heb je helemaal geen sleutels die je op de bar kan gooien.........Kennelijk ben jij wel snel onder de indruk van een Porsche sleuteltje,wanten en een helm maken voor jou niet uit........Tim N schreef:Misschien met een Corvette leder flapje niet, met een Porsche flapje kun je prima een helm en wanten showen. Liefst nog wat vliegjes tussen de tanden voor extra WINNING!
Kennelijk ben je niet helemaal op de hoogte maar dat kan ik je niet kwalijk nemen als je alleen maar in oude meuk met sleutels rijd....Tim N schreef:Dat Porsche flapje maakt zoveel indruk in de kroeg, dat men die wanten en helm niet meer opmerkt.
Hoezo kroegabillity van een Porsche flapje.
*dat je geen sleutel krijgt bij een auto die het toch nooit doet kan ik wel inkomen
Robert, graag gedaan.romo schreef:Ik heb het genoegen mogen beleven om een stukje in de spyder te sturen;
Ik kan maar een ding zeggen; WOW
Het was mijn eerste Porker ervaring, maar HMOG wat een ding is dit..........![]()
![]()
Direct, wendbaar en lichtvoetig, en dan die sound, TJEZUS NOG AAN TOE ...............
PDK gaat direct makkelijk en intuïtief, heeft wel even bedenk tijd nodig, als je dat weet kan je er goed op anticiperen ( ik begrijp dat de nieuwste PDK bakken veel directer zijn FWIW), up en down shiften is kinderspel, het is uiteraard een toerenmonster dus hoog in de RPM houden, maar dan gaat ie ook en duwt ie net zo, zo niet meer in de rug dan mijn eigen 1M, die motor laat direct weten uit welk hout ie gesneden is, kortom; die draai er niet omheen![]()
Gasrespons out of this world...........maakt direct duidelijk dat een turbo blok altijd astmatisch is t.o.v. een atmo blok, ik kan het niet anders en beter formuleren.
Ik dacht altijd dat een handbak het walhalla zou zijn, maar daar ben ik toch iets minder van overtuigd.
Ik moet idd ruiken aan een Cayman S, en rap ook.............
Ferdi, bedankt![]()
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Bing [Bot], Godspeed, tomgtr, Vanreijmersdal en 11 gasten