Bij een eerste inspectie zagen we dat cardanas niet perfect zit uitgelijnt, wat opgelost kon worden door het motorblok uit te laten zakken (wat ook weer goed is voor een laag zwaartepunt). Bij het loshalen van de motorsteunen bleek dat de bout los in de motorsteun zat, wat bleek te komen doordat de bout het schroefdraad uit de motorsteun heeft getrokken. Dit komt waarschijnlijk omdat de voorste motorsteunen zijn vervangen voor 'harde' exemplaren (geen flex meer in zit), maar de achterste (de baksteunen niet) en dan is het buigen of barsten.
We hebben de motorsteunen een halve cm afgedraait en nu beter bevestigt. Voor de baksteunen hebben we zelf ook harde steunen gemaakt zodat de boel nu netjes op slot staat, waarmee de auto gelijk een stuk stijver is geworden. De cardanas zit nu ook mooi recht.
De volgende stap is de steunen van het achter differentieel ook vervangen voor harde steunen, zodat hier de flex ook uit is. En wellicht gaan we nog een extra brug maken om de overgebleven spelen uit het achter subframe te halen.
Bij deze nog wat foto's
De motorsteun zo gemaakt dat de bout niet meer los kan raken
Eigen gemaakte baksteunen (With thanks to EsRij Tuning)
En zomaar een foto