Was gezellig gister, lekker weertje, Maik, Leen, Tristan en TopFuel nog gesproken. Hugo heb ik helaas gemist, wist niet zeker of de C30 van jou was dus komt volgende keer wel. Harry heb ik wel zien rijden maar geen kans gehad om even te ouwehoeren.
Gelukkig had ik een helm achterin liggen en mocht ik een rondje vanaf de passagiersstoel meemaken bij Maik en bij Leen, daar leer je toch ook veel van hoor, met name vergelijken hoe je het zelf anders zou doen. De speedster gript gewoon mega, dat is echt gaaf. Jammer dat er veel knakenbakken (gedeukte e30's etc) meereden, en dan ook nog eens op de manier dat je zeker weer waar die deuken vandaan komen. Een 325i trekt de speedster er netaan uit op het rechte stuk maar vervolgens remt Maik ze dan heel netjes uit, lekker zo'n lichte auto
Druk was het inderdaad wel en sneu dat sommigen zich echt niet aan de regels houden en je weer terug gaan pakken als je toevallig een paar bochten verder netjes wacht tot je ander druk verkeer kunt passeren, het is gvd geen racen op een plekje, het is vrij rijden!
Sessie met Leen in de EVO was ook een ervaring apart. Ik heb het niet zo op AWD auto's dat was al bekend, vind nogsteeds dat de EVO veel te veel op de voorbanden loopt te duwen maar het gaat GVD wel af zeg. Slechts 55pk meer dan mijn M3 had maar door de turbo schopt ie wel altijd voluit ervandoor. Niet normaal gewoon hoe makkelijk je mensen kunt passeren, 4000rpm, gas erop en je vliegt gewoon binnen 5 seconden 3 van die knakenbakken voorbij. De 888 bandjes waren wel een beetje 000 aan het einde, vooral linksvoor was helemaal weg.
Opmerkelijk waren de sprintjes met de sierra en de GT3, scheelde haast niks met de EVO, de sierra moest wel een gekietelde cosworth zijn want die ging er wel erg lekker vandoor!
Heren, bedankt voor het meerijden! Begon wel weer te kriebelen hoor, maar ik kan het nu gewoon ff niet betalen helaas om zelf te rijden.
Momentje waar een e30 (volgens mij de bedeukte met mickey's reclame) persé laat moest remmen om vervolgens de lichtblauwe S2000 vakkundig af te snijden om maar niet zijn "positie" te verliezen in de tarzan vond ik echt TE triest, doe dat met je andere e30 500 euro maatjes en niet met een exclusieve auto als de S2000....
Verder probeer ik er vaker eens bij te zijn en hoop nog wat meer mensen te spreken. Had ook geen camera mee maar als mensen dat willen kan ik wat beelden schieten, zowel buiten als onboard indien gewenst.