
De essentie van rijplezier, de lightweight
-
- Berichten: 18302
- Lid geworden op: 26 apr 2006, 22:46
Re: De essentie van rijplezier, de lightweight
Ik heb ze ook daar vandaan. En die verzekering heb ik dan ook nog eens nodig gehad omdat ik ze na het tanken op de achterzijde van de Speedster had laten liggen... 

- Wesley
- Berichten: 118
- Lid geworden op: 01 mar 2008, 11:52
- Locatie: Enschede
Re: De essentie van rijplezier, de lightweight
Geen lightweight, wel aanwezig als deelnemer :strong:JP schreef:-schop-
Op 28 Augustus as. is de '11 editie van de Heuvelklim in Teuven. Zag dat de inschrijving al gesloten was, maar zijn er nog mensen van hier met hun lightweight aanwezig?
-
OnlineHJ2
- Berichten: 3692
- Lid geworden op: 21 jan 2010, 18:10
- Locatie: Delluf 'shire'
Re: De essentie van rijplezier, de lightweight
Bedankt voor de tip!
Nu maar hopen dat mijn oren niet anatonmisch te zelflossend zijn net zo als bij de koptelfoon oordopjes die altijd uit m'n oren lazeren...
Ik heb nu shure's net 'n geel schuimpje erop, die blijven tenminste zitten!
Nu maar hopen dat mijn oren niet anatonmisch te zelflossend zijn net zo als bij de koptelfoon oordopjes die altijd uit m'n oren lazeren...
Ik heb nu shure's net 'n geel schuimpje erop, die blijven tenminste zitten!
-
- Berichten: 18302
- Lid geworden op: 26 apr 2006, 22:46
Re: De essentie van rijplezier, de lightweight
Die standaard el cheapo alpine oordoppen gaan niet eens in m'n oren. Oordoppen van een walkman zijn vaak te groot en als je die dan omwisseld voor kleinere opzetstukjes dan vallen ze uit bij iedere beweging. Als dat ook zou gebeuren met op maat gegoten oordoppen, zou niemand daar 100 euro aan uit geven.
-
- Berichten: 4208
- Lid geworden op: 02 feb 2009, 20:44
Re: De essentie van rijplezier, de lightweight
Op maat gemaakte oordoppen is super.
Mits je er tegen kan. Als je gevoelig bent voor oorontsteking dan is oppassen ermee.
Ook zodra je iets van temperatuur verhoging hebt passen ze moeilijker. Om de paar jaar moet je ze laten vernieuwen ivm verandering van gehoorgang/ingang.
Mits je er tegen kan. Als je gevoelig bent voor oorontsteking dan is oppassen ermee.
Ook zodra je iets van temperatuur verhoging hebt passen ze moeilijker. Om de paar jaar moet je ze laten vernieuwen ivm verandering van gehoorgang/ingang.
-
- Berichten: 207
- Lid geworden op: 11 aug 2007, 23:41
Re: De essentie van rijplezier, de lightweight
Ik heb ze destijds op een motorbeurs laten maken,
ik gebruikte ze altijd toen we nog met de racer op de weg reden
was bij dit bedrijf;
http://www.oordoppen.eu/home.php
MVG Dennis
ik gebruikte ze altijd toen we nog met de racer op de weg reden
was bij dit bedrijf;
http://www.oordoppen.eu/home.php
MVG Dennis
- JP
- Berichten: 34367
- Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
- Locatie: Boomer Life Matters
Re: De essentie van rijplezier, de lightweight
Valt dit ook nog enigszins onder de noemer lightweight?
Renault Sport Spider
http://link.marktplaats.nl/482606971" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
24kkm, '97, €29900,-.
Jammer wel van de versie met voorruit.....
Renault Sport Spider
http://link.marktplaats.nl/482606971" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
24kkm, '97, €29900,-.
Jammer wel van de versie met voorruit.....

- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Re: De essentie van rijplezier, de lightweight
wel een mooie qua kleur (liever dan de gele)
vooruit vind ik wel prettig
vooruit vind ik wel prettig

-
- Berichten: 18930
- Lid geworden op: 18 aug 2008, 13:19
- Locatie: Boedelbak
Re: De essentie van rijplezier, de lightweight
Geweldig ding JP! :strong:
- JP
- Berichten: 34367
- Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
- Locatie: Boomer Life Matters
Re: De essentie van rijplezier, de lightweight
Zeker leuk ding, maar nog €30k vragen ...... 

- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Re: De essentie van rijplezier, de lightweight
dan ook nog zonder dak...schandaligJP schreef:Zeker leuk ding, maar nog €30k vragen ......

maar euh, dingen zijn vrij zeldzaam, prijs is ie wel waard (niet dat ik zo'n ding zou kopen btw)
-
- Berichten: 22292
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:35
Re: De essentie van rijplezier, de lightweight
Weet weinig van die auto's af maar 't is wel cool.
Heeft Renault die zelf gebouwd of is het op basis van een andere auto ofzo?
Heeft Renault die zelf gebouwd of is het op basis van een andere auto ofzo?
-
- Berichten: 55257
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Where the neons turn to wood
Re: De essentie van rijplezier, de lightweight
Werd dat ding niet in Finland gebouwd ofzo? Was toen wel iets geinigs ja. Of had TWR er niet iets mee te maken of was dat de Clio V6(II)?Tom schreef:Weet weinig van die auto's af maar 't is wel cool.
Heeft Renault die zelf gebouwd of is het op basis van een andere auto ofzo?

-
- Berichten: 18302
- Lid geworden op: 26 apr 2006, 22:46
Re: De essentie van rijplezier, de lightweight
Idee was leuk, de uitwerking minder. Weinig vermogen is nooit zo'n probleem. Helaas is de auto relatief zwaar.
- JP
- Berichten: 34367
- Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
- Locatie: Boomer Life Matters
-
- Berichten: 18930
- Lid geworden op: 18 aug 2008, 13:19
- Locatie: Boedelbak
Re: De essentie van rijplezier, de lightweight
Whahahahaaa! :strong:
- G Kolkman
- Berichten: 2636
- Lid geworden op: 25 feb 2007, 11:40
- Auto: Miata (2x..) /E30 rally /S2000
- Locatie: Eindhoven
Re: De essentie van rijplezier, de lightweight
Volgens wikipedia is ie 'gewoon' bij Alpine gebouwd, tegenwoordig de thuisbasis van waar alle RS modellen gebouwd worden. TWR heeft de productie van de eerste generatie kliko-V6 gedaan.Robin schreef:Werd dat ding niet in Finland gebouwd ofzo? Was toen wel iets geinigs ja. Of had TWR er niet iets mee te maken of was dat de Clio V6(II)?Tom schreef:Weet weinig van die auto's af maar 't is wel cool.
Heeft Renault die zelf gebouwd of is het op basis van een andere auto ofzo?
http://en.wikipedia.org/wiki/Renault_Sport_Spider" onclick="window.open(this.href);return false;
Ben eigenlijk wel benieuwd waar dat spul allemaal is gebleven, zie er echt nooit 1. Terwijl er wel mee geraced is.
- JP
- Berichten: 34367
- Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
- Locatie: Boomer Life Matters
- N!co
- Berichten: 390
- Lid geworden op: 06 aug 2008, 11:57
- Locatie: BMW Z4 & CT200h & Triumph street triple 675 & BMW F650
Re: De essentie van rijplezier, de lightweight
Het chassis werd inderdaad ergens in scandinavie gebouwd. Dat was in dezelfde fabriek waar het Lotus Elise chassis werd gemaakt. Verschil was dat het lotus chassis gelijmd werd, voor de renault werd er gewoon gelast.G Kolkman schreef:Volgens wikipedia is ie 'gewoon' bij Alpine gebouwd, tegenwoordig de thuisbasis van waar alle RS modellen gebouwd worden. TWR heeft de productie van de eerste generatie kliko-V6 gedaan.Robin schreef:Werd dat ding niet in Finland gebouwd ofzo? Was toen wel iets geinigs ja. Of had TWR er niet iets mee te maken of was dat de Clio V6(II)?Tom schreef:Weet weinig van die auto's af maar 't is wel cool.
Heeft Renault die zelf gebouwd of is het op basis van een andere auto ofzo?
http://en.wikipedia.org/wiki/Renault_Sport_Spider" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Ben eigenlijk wel benieuwd waar dat spul allemaal is gebleven, zie er echt nooit 1. Terwijl er wel mee geraced is.
- SteV6
- Berichten: 3184
- Lid geworden op: 06 aug 2006, 19:26
- Locatie: S4 Avant, S5 cabrio, Leon V6, Speedster, Twente
Re: De essentie van rijplezier, de lightweight
Dan moet het Denemarken zijn, want daar staat de fabriek die de chassisdelen maakt voor de Elise.
-
Onlinesmiley
- Berichten: 9595
- Lid geworden op: 06 dec 2009, 01:07
- Auto: Opel Speedster Supercharged
- Locatie: Etten-Leur
Re: De essentie van rijplezier, de lightweight
1685 stuks gebouwd. Best wel weinig dus.G Kolkman schreef:Ben eigenlijk wel benieuwd waar dat spul allemaal is gebleven, zie er echt nooit 1. Terwijl er wel mee geraced is.
http://www.renaultalpineownersclub.com/ ... e_cars.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Onlinesmiley
- Berichten: 9595
- Lid geworden op: 06 dec 2009, 01:07
- Auto: Opel Speedster Supercharged
- Locatie: Etten-Leur
Re: De essentie van rijplezier, de lightweight
Iemand nog een spidertje scoren bij de domeinen?
https://www.domeinenrz.nl/domeinenrz_nl ... terug=2425" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.domeinenrz.nl/domeinenrz_nl ... terug=2425" onclick="window.open(this.href);return false;
- Petrolhead Tom
- Berichten: 13003
- Lid geworden op: 16 dec 2008, 14:56
- Locatie: vwupforum.com
Re: De essentie van rijplezier, de lightweight
Echt iets voor Luco!smiley schreef:Iemand nog een spidertje scoren bij de domeinen?
https://www.domeinenrz.nl/domeinenrz_nl ... terug=2425" onclick="window.open(this.href);return false;
- G Kolkman
- Berichten: 2636
- Lid geworden op: 25 feb 2007, 11:40
- Auto: Miata (2x..) /E30 rally /S2000
- Locatie: Eindhoven
Re: De essentie van rijplezier, de lightweight
leuk ding
!

Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten