Mark Nauta schreef:Ik neem ook aan dat iedereen snapt dat met die hoge snelheden geen spelletjes gespeeld moeten worden.

LOL @ Rico
Tip; doe wat schoensmeer aan het puntje van je spiegel en kijk wie je kan "taggen"

Cor Dame schreef:He Elmar, prutser,
Bij 250 km/uur is het geen 70 meter, maar 69,4444444444444444444 meter per seconde.
Dag hoorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
![]()
![]()
![]()
Gr.
Cor
Een bandje of een VELGJE meen ik me te herinneren 8)Cor Dame schreef:Nog even over die autobanden................ een paar berichten geleden werd gesproken over de leeftijd van de banden: Volgens mij zijn er op dit forum maar zeer weinig mensen waarvan de banden langer meegaan dan 1 jaar. Toch
:
:
:
Zelf vernieuw ik mijn banden om de 10.000 km en af en toe pik ik een keer een gaatje in de weg of een stoeprandje mee en dan.................... ja dan kost het nog een bandje meer.![]()
![]()
![]()
CORvette
Tristan, ik heb ook nog zo'n Spaans hokTristan schreef:Maar zit wel weekje wintersport bij, dat is alleen al +/- 2300km.Rico v Velzen schreef:Tristan dat is ook vrij heftig. M3 nu 11 maandjes en 13000 km mee gereden.
Rij regelmatig Hoofddorp/Purmerend v.v of Hoofddorp/Dordrecht v.v. En dan nog de prive km's. Dan gaat het idd hard.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten