Romo en Dennis, Piet Paulusma en Erwin Kroll.
Leuk kwartet.
Die IK niet totaal met je deel. De basis is bangpraterij op de Beurs etc. en 'n wel erg groot domino effect tot gevolg. Welk beleid dan?romo schreef:Dat stoppen met consumeren is een gevolg van het gevoerde beleid..........das een constatering..........
Jullie zijn niet de enigen, al breng je 't wel zo een beetje. En oorlog is 't nog niet.Dennis Cavallino schreef:Romo en ik lezen erg veel nieuws, spelen dat ook door aan anderen en trekken onze eigen conclusies met als hoop dat anderen dat ook doen.
Kijk ook eens in de spiegel.Dennis Cavallino schreef: simpelweg omdat dat ook maar mensen zijn van vlees en bloed met een beperkte kijk op de wereld.
Die maya's wouden gewoon eindelijk weer eens een keer nieuwe kalenders kunnen verkopen, handelsvolkjeromo schreef:Persoonlijk lijken me de Maja`s met december 2012 te optimistisch................maar das dan wel met de kennis van nu............
Bert ///M3 schreef:Je kan wel samen met Occupy op het beursplein gaan staan Rene
ik Occupy DF, zit bijna de hele dag er op om al die aandelen figuren hier op DF eens te laten zien waar we voor staanBert ///M3 schreef:Je kan wel samen met Occupy op het beursplein gaan staan Rene
je staat tot nog toe voor paalGTRene schreef:ik Occupy DF, zit bijna de hele dag er op om al die aandelen figuren hier op DF eens te laten zien waar we voor staanBert ///M3 schreef:Je kan wel samen met Occupy op het beursplein gaan staan Rene![]()
Robin schreef:Die IK niet totaal met je deel. De basis is bangpraterij op de Beurs etc. en 'n wel erg groot domino effect tot gevolg. Welk beleid dan?romo schreef:Dat stoppen met consumeren is een gevolg van het gevoerde beleid..........das een constatering..........
Wat Luco zegt dus ook.
DAT beleid is natuurlijk al zo oud alsromo schreef:Robin schreef:Die IK niet totaal met je deel. De basis is bangpraterij op de Beurs etc. en 'n wel erg groot domino effect tot gevolg. Welk beleid dan?romo schreef:Dat stoppen met consumeren is een gevolg van het gevoerde beleid..........das een constatering..........
Wat Luco zegt dus ook.
Ik bedoel dat de overheid met haar rigoreuze bezuinigings programma daar (mede) debet aan is..........het consuminderen dus, of wel het hand op de knip syndroom..........heeft niets van doen met bangpraterij, verre van; de huren gaan om hoog, de vaste lasten idem, de huur-zorg toeslag omlaag, de zorgpremies omhoog.............er zit hoe dan ook minder geld in de knip........
DAT beleid dus.............
, alsof we in de 60/70/80/90 etc geen inflatie/loonsverhogingen/hogere kosten hadden tov de jaren daar weer voor...de weg naar Kralingen
DAT beleid is natuurlijk al zo oud alsRobin schreef:[
Ik bedoel dat de overheid met haar rigoreuze bezuinigings programma daar (mede) debet aan is..........het consuminderen dus, of wel het hand op de knip syndroom..........heeft niets van doen met bangpraterij, verre van; de huren gaan om hoog, de vaste lasten idem, de huur-zorg toeslag omlaag, de zorgpremies omhoog.............er zit hoe dan ook minder geld in de knip........
DAT beleid dus.............
, alsof we in de 60/70/80/90 etc geen inflatie/loonsverhogingen/hogere kosten hadden tov de jaren daar weer voor...de weg naar Kralingen
doet me denken aan een stukje lyric van Billy Joelromo schreef:Italië, Griekenland.............dat ze er een potje van gemaakt hebben is geen nieuws idd, het is daar altijd al een puinhoop geweest................pre-Euro tijdperk nog niet zo`n probleem, want devalueren kon aan de lopende band..............
Maar nu, met al die rotte peren en 1 monetaire unie, is bovenstaande oplossing uiteraard onmogelijk................we gaan allemaal mee in het moeras.............
And we would all go down together
We said we'd all go down together
Yes we would all go down together
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot], Bing [Bot] en 11 gasten