Reind schreef:Ideaal voor iemand die echt naar zo'n ding zoekt. Ben alleen bang dat met de winter voor de deur de markt inimini is.
Ik snap alleen niet waarom je een net opgebouwde tracktool nu al tekoop aanbied. Het ding bouwen is veel duurder dan de uiteindelijke marktwaarde. Ofwel dat gaat geld kosten.
Tja, eens. Ik had er liever enkele jaren in gereden maar we krijgen een kiddo en ik moet een keuze maken tussen mijn speelgoed (E46 M3 of deze E36 M3). Als ik mijn E46 verkoop kan ik alleen nog overal heen in deze E36 M3 maar da's met een kiddo niet ideaal omdat er nogal een uitgebreide kooi inzit, etc
Enfin, aanschaf en opbouw krijg ik er zeker niet meer uit, vandaar dat ik de prijs al lager heb ingestoken (EXclusief BTW) maar er is vast wel iemand die dit project wil overnemen.
Onderstel is een vervolgstap die ik niet meer neem. Heb wel offerte liggen van Bas Roos (AST Sportline 2) maar dat laat ik dus ff hangen. Moet overigens wel zeggen dat dat onderstel niet nodig is nu omdat de auto al erg goed rijdt! Na een jaartje rijden wilde ik het alsnog overwegen maar dat jaartje komt er dus niet meer van. Als het me niet lukt om hem op korte termijn te verkopen schors ik hem een tijdje en gaat hij onder een sok in de garage. Dan zie we wel wanneer het gaat kriebelen om er toch weer mee te rijden
Cu,
B
Ps. mijn vriending moet ik in dat laatste geval nog even managen met 'de markt zit tegen'