Mee dat ik mijn post plaaste had ik het in de gaten (heet namelijk ook Erik) foutje///Joost schreef:Even voor de goede orde...Ik ben niet in het bezit van de M3 uit jouw post. Ik had het over m'n eigen M3, en die komt uit regio Den Haag.EM3 schreef:Mijn verhaal is gebaseerd op mijn ervaring toen bij de huidige eigenaar. BIj wie heb jij deze M3 gekocht, iemand uit limburg?///Joost schreef:LOL @ Erik...
Het mooie is wel dat ik straks exact weet wat er aan de wagen gedaan is, omdat ik het allemaal zelf heb gedaan...![]()
De vanos is wel fluisterstil en er is geen olieverbruik. Dus met het blok zit het wel snor.
Alleen jammer dat er nog zo veel andere zaken zijn die vernieuwd kunnen/moeten worden.Van mijn vorige auto's precies hetzelfde geneuzel...De volgende eigenaars hebben er maar geluk mee dat ik zo'n pietje preceis ben.
Het grote E36 M3 (occasion) draadje
- EM3
Re: Het grote E36 M3 (occasion) draadje
- ///Joost
No prob...Ik ben altijd wel in voor eenEM3 schreef: Mee dat ik mijn post plaaste had ik het in de gaten (heet namelijk ook Erik) foutje
- Niels v/d burgh
- Auto: Zweedse diesel
Mooie M3 sedan op G3 ??
Is zo'n m-power motor daar wel geschikt voor ?
http://link.marktplaats.nl/482349494" onclick="window.open(this.href);return false;
Is zo'n m-power motor daar wel geschikt voor ?
http://link.marktplaats.nl/482349494" onclick="window.open(this.href);return false;
-
markm
ding rijd volgens mij al heel lang op lpg, heb hem weleens op een meeting zien staan toen als taxi met blauwe platen. 
- Spijkerhard
- Auto: (nog steeds) Te veel.
- Locatie: Arkelstad:130i, ID4, E46 M3, 323ti, Z3, Clubman-2, Transit, 850 T5-R, ex-MX-5, ex-E36 M3
Als taxi???
Vandaar dat ik geen NAP embleem zie?
Vandaar dat ik geen NAP embleem zie?
-
EG
markm schreef:ding rijd volgens mij al heel lang op lpg, heb hem weleens op een meeting zien staan toen als taxi met blauwe platen.
Klopt, ding heeft bpm teruggaaf gehad (kan je op site van VWE.nl zien), dus taxi geweest, maar ik ben benieuwd of het echt als taxi is gebruikt of meer als soort van VIP vervoer achtige dingen?Dit voertuig heeft mogelijk vrijstelling van BPM genoten. Een betrouwbare berekening is dan ook niet mogelijk. Neem contact op met de BelastingTelefoon Auto onder 0800 - 0749 voor controle van het BPM teruggave bedrag. (F22).
Grappig ook om te zien wat voor verleden sommige auto's kunnen hebben, zou de laatste auto op aarde zijn wat ik als taxi verwacht.
-
jarno1979
Hallo,ik wilde vragen of iemand deze wagen kent.

De wagen staat bij een bedrijf in loon op zand.
http://www.mc-auto.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik heb er wel interesse in,mischien kan iemand me er iets over vertellen?
En zijn de 3.0 beter dan de 3.2?of maakt dat niet uit.
Alvast bedankt!
De wagen staat bij een bedrijf in loon op zand.
http://www.mc-auto.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik heb er wel interesse in,mischien kan iemand me er iets over vertellen?
En zijn de 3.0 beter dan de 3.2?of maakt dat niet uit.
Alvast bedankt!
- Joy
Is dit een Europese M3 of een Amerikaan ? Ik heb namelijk het idee dat ik in de tellerbak een miles-teller zie ipv een km-teller. Dan is het een 3.2 met 240 pk op basis van de 328i. De slijtage van de voorstoel doet ook vermoeden dat het geen 84k kilometers zijn maar miles.
- Erik dB
Volgens mij inderdaad een yank, dat grijze interieur duidt ook op een US spec.
-
OnlineMartijn_bmw
idd een yank die teller is idd volgens mij een mijlen teller 
- Tim N
Dat grijs is ook wel op euro M3's geleverd hoor, is Hellgrau als ik het goed zie.Erik dB schreef:Volgens mij inderdaad een yank, dat grijze interieur duidt ook op een US spec.
-
speedy25
- Auto: E63 M6
+ 1Tim N schreef:Dat grijs is ook wel op euro M3's geleverd hoor, is Hellgrau als ik het goed zie.Erik dB schreef:Volgens mij inderdaad een yank, dat grijze interieur duidt ook op een US spec.
- Erik dB
dashboard niet toch? Daar doelde ik eigenlijk op.speedy25 schreef:+ 1Tim N schreef:Dat grijs is ook wel op euro M3's geleverd hoor, is Hellgrau als ik het goed zie.Erik dB schreef:Volgens mij inderdaad een yank, dat grijze interieur duidt ook op een US spec.
- Niels
- Auto: Prius+
Jongens, jongens.............5-bakkie
Verder ben ik daar eens geweest om een Starlet te bekijken voor m''n schoonmoeder. Dat ding zag er al niet uit dus laat staan dat ik er weer heen ga als ik echt geld ergens voor neer wil leggen.......
Verder ben ik daar eens geweest om een Starlet te bekijken voor m''n schoonmoeder. Dat ding zag er al niet uit dus laat staan dat ik er weer heen ga als ik echt geld ergens voor neer wil leggen.......
-
OnlineMartijn_bmw
@ niels je hebt gelijk 3.2 europa was altijd een 6 bak... oftwel dit is idd een yank met 240pk 
-
bm-dub
wat vinden jullie van deze? komt wel van een echte liefhebber lijkt me, eigenaar heeft/had er ook een E46 M3 bij.
http://link.marktplaats.nl/494292976" onclick="window.open(this.href);return false;
http://link.marktplaats.nl/494292976" onclick="window.open(this.href);return false;
- Tim N
Raar verhaal, bij 119K nieuwe revisie motor en de verwijderde motor staat in een andere ad te koop (km standen zijn gelijk) Waarom verwijder je een goed lopend blok?
- FreudeamFahren
Hoezo goed lopend? Staat er nergens bij in de advertentie...
Zijn wel dezelfde foto's als van de motor in zijn M3, maar dat zou ook gemakzucht kunnen zijn.te koop motor BMW M3 E36 S50 3.0l kmstand 119457 is werkend gedemonteerdmotor is zonder spaggetti spruitstuk is al verkocht
- Tim N
Dat maak ik iig op als er in een advertentie staat "werkend gedemonteerd"
Misschien ligt het aan mijn naïviteit dat ik dan denk dat het een goed draaiend blok was voor uitbouw?
Anders zet je er toch even netjes bij wat er mis was voor uitbouw?
Misschien ligt het aan mijn naïviteit dat ik dan denk dat het een goed draaiend blok was voor uitbouw?
Anders zet je er toch even netjes bij wat er mis was voor uitbouw?
- Martin van der Zwaard
Ik heb ooit wel eens een set wielen bij hem gekocht. Heeft een garage aan huis met een brug erin en het lag helemaal vol met onderdelen. Volgens mij kwamen die wielen ook onder deze auto vandaan.
-
Da Puppet Masta
Mag ik even spammen:
http://www.driving-fun.com/occasions/16 ... 000km.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Moet toch wel iemand voor te vinden zijn?
DPM
http://www.driving-fun.com/occasions/16 ... 000km.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Moet toch wel iemand voor te vinden zijn?
DPM
- ///Joost
Knappe circuit wagen zeg! Hopelijk vind je snel een koper.Da Puppet Masta schreef:Mag ik even spammen:
http://www.driving-fun.com/occasions/16 ... 000km.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Moet toch wel iemand voor te vinden zijn?![]()
DPM
- Friso
Mooie M3.
Onderstel is dat standaard of ook aangepast?
Onderstel is dat standaard of ook aangepast?
- Reind
Ideaal voor iemand die echt naar zo'n ding zoekt. Ben alleen bang dat met de winter voor de deur de markt inimini is.
Ik snap alleen niet waarom je een net opgebouwde tracktool nu al tekoop aanbied. Het ding bouwen is veel duurder dan de uiteindelijke marktwaarde. Ofwel dat gaat geld kosten.
Ik snap alleen niet waarom je een net opgebouwde tracktool nu al tekoop aanbied. Het ding bouwen is veel duurder dan de uiteindelijke marktwaarde. Ofwel dat gaat geld kosten.
-
Da Puppet Masta
Tja, eens. Ik had er liever enkele jaren in gereden maar we krijgen een kiddo en ik moet een keuze maken tussen mijn speelgoed (E46 M3 of deze E36 M3). Als ik mijn E46 verkoop kan ik alleen nog overal heen in deze E36 M3 maar da's met een kiddo niet ideaal omdat er nogal een uitgebreide kooi inzit, etcReind schreef:Ideaal voor iemand die echt naar zo'n ding zoekt. Ben alleen bang dat met de winter voor de deur de markt inimini is.
Enfin, aanschaf en opbouw krijg ik er zeker niet meer uit, vandaar dat ik de prijs al lager heb ingestoken (EXclusief BTW) maar er is vast wel iemand die dit project wil overnemen.
Onderstel is een vervolgstap die ik niet meer neem. Heb wel offerte liggen van Bas Roos (AST Sportline 2) maar dat laat ik dus ff hangen. Moet overigens wel zeggen dat dat onderstel niet nodig is nu omdat de auto al erg goed rijdt! Na een jaartje rijden wilde ik het alsnog overwegen maar dat jaartje komt er dus niet meer van. Als het me niet lukt om hem op korte termijn te verkopen schors ik hem een tijdje en gaat hij onder een sok in de garage. Dan zie we wel wanneer het gaat kriebelen om er toch weer mee te rijden
Cu,
B
Ps. mijn vriending moet ik in dat laatste geval nog even managen met 'de markt zit tegen'