Dutch, ik doe nog een poging
De eerste zin klopt dus niet, want in het persbericht staat heel wat anders, dat geeft Snipe ook toe in zijn eerste post, de belgen hebben het zo wel geinterpreteerd en die interpretatie wordt opgeschreven als het persbericht van de dsc, dat klopt dus niet.
En deze zin zet nou juist de toon, en ik vind dat dus stemmingmakerij, daarna kan je in het stuk dan wel positief zijn, maar die eerste zin blijft veel meer hangen, de eerste indruk he.
Waarom is dit dan geen stemmingmakerij en mijn voorbeeld wel, ik zet toch ook alleen een pakkende oneliner neer die ook waar is.
Lees het citaat over het zonereglement maar even, misshien dat je dan begrijpt waarom men dat wil, het is dan gewoon eenvoudiger om in belgie een wedstrijd te organiseren en het komt op de fia kalender wat misschien weer meer deelnemers trekt, heeft niks met regels te maken.
Ook dat is niet gecheckt en er wordt plompverloren zonder ook maar enige controle iets neergezet, dat stoort me, dat moeten ze eens over df doen, dan is de wereld te klein, beetje selectief vind je niet.
Als jij dit geen telegraafjournalistiek vind is prima, ikke wel, en als dit is waar df voor staat vind ik het diep en diep triest.