En als ze weggingen lachte je hen zeker uit.

Ik ben een vrij nette rijder, maar onlangs maakte ik mee dat een vrouw in een Renault Scenic voor me met 60km/h aan het begin van de invoegstrook de snelweg opreed. Toen kon ik toch niet de verleiding weerstaan om gewoon tot 120 te versnellen op de invoegstrook en ruim vóór die persoon in te voegen...Richardt. schreef:Mensen die geen tempo maken bij het invoegen.
En dan vooral de mensen die van rijbaan wisselen om ruimte te maken voor de betreffende trage invoegers terwijl er volop ruimte is...Tristan schreef:Mensen die hun knipperlicht zien als vrijbrief om van rijbaan te veranderen/in te voegen. En dan boos worden als ik ze er niet tussen laat.
Ik heb geleerd pas je knipperlicht aan te doen als er ruimte is.
Dat verschilt nogal eens. Kennelijk van jaar tot jaar of misschien hangt het af van je rijlesboer. Ik heb namelijk geleerd om een richtingaanwijzer aan te zetten zodat mensen weten welke kant je op wilt, óók als er op het moment zelf geen ruimte is.Tristan schreef:Mensen die hun knipperlicht zien als vrijbrief om van rijbaan te veranderen/in te voegen. En dan boos worden als ik ze er niet tussen laat.
Dat doe ik al jaren, sinds de vergrijzing is ingetreden. Niks om je voor te schamen.MartijnGizmo schreef:Ik ben een vrij nette rijder, maar onlangs maakte ik mee dat een vrouw in een Renault Scenic voor me met 60km/h aan het begin van de invoegstrook de snelweg opreed. Toen kon ik toch niet de verleiding weerstaan om gewoon tot 120 te versnellen op de invoegstrook en ruim vóór die persoon in te voegen...![]()
+1, al is het nu met de 115pk minder "erop en erover" dan met de 320pk van de Volvosmiley schreef:Dat doe ik al jaren, sinds de vergrijzing is ingetreden. Niks om je voor te schamen.MartijnGizmo schreef:Ik ben een vrij nette rijder, maar onlangs maakte ik mee dat een vrouw in een Renault Scenic voor me met 60km/h aan het begin van de invoegstrook de snelweg opreed. Toen kon ik toch niet de verleiding weerstaan om gewoon tot 120 te versnellen op de invoegstrook en ruim vóór die persoon in te voegen...![]()
Bij een kruising is het logisch van tevoren aan te geven waar je naartoe wilt, maar op de snelweg zie je de richtingaanwijzer inderdaad te vaak misbruikt worden als invoegtool. Waardoor ik default begin te remmen als iemand achter een vrachtwagen hangende op de rechterbaan de knipperinstallatie aangooitSnipe schreef:Dat verschilt nogal eens. Kennelijk van jaar tot jaar of misschien hangt het af van je rijlesboer. Ik heb namelijk geleerd om een richtingaanwijzer aan te zetten zodat mensen weten welke kant je op wilt, óók als er op het moment zelf geen ruimte is.Tristan schreef:Mensen die hun knipperlicht zien als vrijbrief om van rijbaan te veranderen/in te voegen. En dan boos worden als ik ze er niet tussen laat.
Vanwege al die verwarring ben ik maar BMW gaan rijden, dan hoef je helemaal geen richting meer aan te geven.
Keer ook meegemaakt.MartijnGizmo schreef:Thuis blijven om een pakketje aan te nemen en aan het eind van de dag ontdekken dat er een briefje in de bus zit met de melding dat je niet thuis was... :')
Hahahaha, herkenbaar! Sta je echt nét onder de douche &*^#@&^#&!MartijnGizmo schreef:Thuis blijven om een pakketje aan te nemen en aan het eind van de dag ontdekken dat er een briefje in de bus zit met de melding dat je niet thuis was... :')
Flauwekul natuurlijk Perry.Snipe schreef:^ Het begint er natuurlijk mee dat je horloges met batterijen accepteert.
Robin schreef:Alledaagse ergernissen:Forumleden die iets te bijdehand zijn:
Flauwekul natuurlijk Perry.Snipe schreef:^ Het begint er natuurlijk mee dat je horloges met batterijen accepteert.
Ik verkoop gewoon 90% horloges met batterijen, geen spijkers op laag water gaan zoeken.
Ik meld wat voorvallen die erg duidelijk zijn, het gaat om de mentaliteit van bepaalde mensen.
Niet dat het in het begin aan mij/ons ligt. No way José.
Zo heb ik ook wel gedacht, maar daarvoor is dat soort reparaties net te 'makkelijk' en 'kort'. Dus we schipperen met: Het duurt 'n half uur(geef ons aub de tijd please)RVV schreef:Robin schreef:Alledaagse ergernissen:Forumleden die iets te bijdehand zijn:
Ik verkoop gewoon 90% horloges met batterijen, geen spijkers op laag water gaan zoeken.
Ik meld wat voorvallen die erg duidelijk zijn, het gaat om de mentaliteit van bepaalde mensen.
Ik zou dan met een systeem werken, vandaag brengen morgen halen.
Service kost tijd, tijd moet je inplannen.. zo werkt het bij bij de (BMW)dealer ook.
Robin schreef:Alledaagse ergernissen:Forumleden die iets te bijdehand zijn:
Grappig wat klanten verwachten voor zo'n minimaal bedrag. Ik dankte god op m'n blote knietjes toen ik hoorde dat zo'n irritant klusje zo goedkoop was.Robin schreef: Ik verkoop gewoon 90% horloges met batterijen, geen spijkers op laag water gaan zoeken.
LOL.Fernando schreef:Nog zo een, loop je zaterdagmiddag in de stad waarbij de mensenmassa gewoon aan de rechterkant van de winkelstraat loopt heb je van die figuren die schijnbaar "gedwongen" worden om er dwars doorheen te moeten lopen waarbij ze jou nog geërgerd aankijken als je te laat opzij stapt.....
die moet je gewoon een elleboog stoot geven werkt altydFernando schreef:Nog zo een, loop je zaterdagmiddag in de stad waarbij de mensenmassa gewoon aan de rechterkant van de winkelstraat loopt heb je van die figuren die schijnbaar "gedwongen" worden om er dwars doorheen te moeten lopen waarbij ze jou nog geërgerd aankijken als je te laat opzij stapt.....
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Majestic-12 [Bot] en 2 gasten