Hart in de keel

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
RVV

Hart in de keel

Bericht door RVV » 22 okt 2011, 21:25

Gisteren reed ik naar huis over mijn favoriete landweggetjes. De snelheid wil nog wel eens oplopen. :ongeveer als: Bocht uitkomend volgas.. recht stuk over een pak em beet 1000 meter vol op het gas, teller tikt 160 aan.. afremmen bocht wil weer vol op het gas en zie 300 meter voor mij ongeveer 10 politieagenten staan (echt in niemandsland). Motormuizen, busjes etc... OMG ik hang dacht ik.. rij in de fuik.. bromsnor typje supernors komt op mij af.. raampje open.. meneer we horen u al van ver aankomen.. gezicht drie dagen onweer.. u boft.. dat we nu niet voor de snelheid staan maar voor alcoholcontrole. Of ik even wil blazen. P van prima.. en of ik wat rustiger verder wilde gaan..

pphfff hart in de keel had ik..

dvh

Re: Hart in de keel

Bericht door dvh » 22 okt 2011, 21:35

Its your lucky day :hot:

Xave30

Bericht door Xave30 » 22 okt 2011, 21:38

Echt wel. :swinging: Hairy situation.

Gijs Evo

Bericht door Gijs Evo » 22 okt 2011, 21:40

Dat is geluk hebben, en alcohol controles kunnen er niet genoeg zijn :)

GTRene

Bericht door GTRene » 23 okt 2011, 12:10

zo dan, eneuh netjes, al was je snelheid ook niet te controleren, doch als ze zouden willen, but it was your lucky day :D

Michel P

Bericht door Michel P » 23 okt 2011, 12:14

Your lucky day!!!! :df:

GTRene

Bericht door GTRene » 23 okt 2011, 12:25

wel lache met, "meneer we hoorden u al van verre aankomen" :mrgreen:

en dan heb je volgens mij nog niet eens zo heel veel kabaal toch?
wat dat betrefd kan "legaal" scheuren met een EV wagen soms een oplossing zijn, doch dieren en of kids oid worden dan ook niet zo gewaarschuwd, en dus nog verder vooruit kijken en meedenken voor dat soort gevallen.
doch je kan zo wel lekker "gassen" als de weg het toelaat bij bv de meer stilte gebieden en heide gebieden met mooie kronkelwegen.

WJ

Bericht door WJ » 23 okt 2011, 12:27

Haha, zo'n actie heb ik ook ooit eens gehad. Reed bijna zo'n griet met oranje lampje voor d'r sokken. :mrgreen:

Richardt.
Auto: BMW G21 330i M-Sport

Bericht door Richardt. » 23 okt 2011, 12:30

Ik zou achteraf toch wel met een glimlach op m'n mond zitten "We hoorden u al van ver aankomen" :lol:

Zie dit mazzeltje maar als een stukje compensatie van al die onnuttige flits boetes

Martijn_bmw

Bericht door Martijn_bmw » 23 okt 2011, 12:49

haha geweldig :wave: :df:

HJ2

Bericht door HJ2 » 23 okt 2011, 16:36

Hoei! Da's wel schrikken ja!

Ik had een keer iets vergelijkbaars toen ik nog in Limburg woonde. Ik kwam over een bergtop, stond daar een douane beambte met een stopbordje. Ik dacht nog: Nou, daar a ik de motorkap omheen vouwen... Vlak voor di meneer stond ik stil, en veerde de mororkap flink omhoog. De meneer vertrok geen spiertje, wel stoer!

Bleek een hele aardige gast. we hebben even wat gekletst, en toen weer verder gereden Maar wel... Hart in de keel ja!

steve smith

Bericht door steve smith » 23 okt 2011, 17:13

Hmmmmm, sounds familiar. Stond op het eiland snachts in een alcohol controle waarbij er ineens een motormuis naast kwam staan.

Motormuis: "Als ik jou net zes versnellingen hoor terugschakelen met dotten tussengas weten we allebei dat je eigenlijk je rijbewijs kwijt zou moeten zijn, vriend."

Me: "Maar meneer, kan dat niet iemand anders geweest zijn?"

Muis (met smile) "Je geluk is dat ik je niet gezien heb, ik stond aan de andere kant. Maar als jij in dit rijtje (2 taxibusjes en een Civic) nog een V10 kan vinden moet je'm mij maar even aanwijzen. Je bent gewaarschuwd."

:angel: OK, Dank!

GTRene

Bericht door GTRene » 23 okt 2011, 17:42

:mrgreen:

Bram
Auto: Skoda SuperB gezinscontainer

Bericht door Bram » 23 okt 2011, 17:49

:hosanna:

WJ

Bericht door WJ » 23 okt 2011, 17:52

Dan is het misschien toch maar goed dat in de toekomst het geluid via de speakers komt en niet de uitlaat. :mrgreen:

Fabian

Bericht door Fabian » 23 okt 2011, 18:17

steve smith schreef:Hmmmmm, sounds familiar. Stond op het eiland snachts in een alcohol controle waarbij er ineens een motormuis naast kwam staan.

Motormuis: "Als ik jou net zes versnellingen hoor terugschakelen met dotten tussengas weten we allebei dat je eigenlijk je rijbewijs kwijt zou moeten zijn, vriend."

Muis (met smile) "Je geluk is dat ik je niet gezien heb, ik stond aan de andere kant. Maar als jij in dit rijtje (2 taxibusjes en een Civic) nog een V10 kan vinden moet je'm mij maar even aanwijzen. Je bent gewaarschuwd."

Geluk gehad Rico.

Zoiets heb ik ook eens gehad Steve, op de Bruistensingel in Den Bosch. Ik acellereerde vanaf stilstand door 4 versnelling heen met mn Suzuki GSXR600....iedereen weet dat je dan 200+ rijdt. (waar je 50 mag) Stonden ze te laseren....ik had echt geluk, meting niet goed gegaan maar wel staande gehouden. Hart echt in mn keel....zeg die agent: ik kan echt wel versnellingen tellen hoor en we weten allebei wel hoe hard "we" reden :hot: ....en ik kon weer gaan.PFIEUUUUWWW!!!

Metchu

Bericht door Metchu » 23 okt 2011, 21:17

steve smith schreef:Hmmmmm, sounds familiar. Stond op het eiland snachts in een alcohol controle waarbij er ineens een motormuis naast kwam staan.

hahahahah deze is wel heerlijk!

Knot

Bericht door Knot » 23 okt 2011, 21:23

Was wel controledag dan... ik stond vrijdagavond om 23:30 ook langs de kant. Meteen hele controle natuurlijk, V8 brul, BMW, kale gast..... Even de papierhandel erbij pakken, profiel, remmen enz enz.

Heeft u gedronken meneer? Jawel, kom net van een maat van me vandaan daar heb ik 3 bier achterover getikt dus dat moet ongeveer 200ugl zijn nu, precies binnen de marge. Oke dan mag u even blazen totdat ik zeg dat u kunt stoppen... pfffffffffff stop maar... Dat is een P/A.... hup helemaal 6 man erbij, rekenen rekenen, 190ugl. Komt aardig in de buurt meneer maar ik zou het rustig aan doen. Komt goed, moet nog 800 meter :)

Wordt wel steeds hipper die straatapparatuur moet ik zeggen, straks gaan we nog achte de comma.

Rupie

Bericht door Rupie » 23 okt 2011, 21:30

WJ schreef:Dan is het misschien toch maar goed dat in de toekomst het geluid via de speakers komt en niet de uitlaat. :mrgreen:
Lol, ik ben overigens mijn rijbewijs kwijtgeraakt met een controle waarvan ik hard hoopte dat het een alcoholcontrole was. :thnx:

Snipe

Bericht door Snipe » 23 okt 2011, 21:51

Ruben schreef:ik ben overigens mijn rijbewijs kwijtgeraakt met een controle waarvan ik hard hoopte dat het een alcoholcontrole was. :thnx:
...maar je bent ook een keer je rijbewijs niet kwijtgeraakt toen die motoragent heel laat in de gaten had dat de Lotus rechtsgestuurd is en mij een tijdje heel vermanend aan stond te kijken aan de passagierskant ;-)

Jeroen K.

Bericht door Jeroen K. » 23 okt 2011, 21:59

haha, tja laatst ook waarschuwing gehad voor burnout maken op de openbare weg XD had me vriendin thuis afgezet en d8 ff leuk te zijn, werd aan de kant gezet door een undercover agent. gelukkig spreek ik geen arabisch, en deze agent geen engels. dan laten ze je liever gaan dan moeite doen :wave: dan sta je toch ook even met je hart in je keel ;)

KoenM

Bericht door KoenM » 23 okt 2011, 22:10

Gisteren reed ik 's nachts om 3 uur terug, was geen hond op de weg dus reed steeds 180-190 op de teller.
Staat er ineens een politieauto met zwaailicht aan schuin op de vluchtstrook, dus ik flink af remmen en passeren.
Toen ik er langs was gingen zijn zwaailichten uit, en reed hij weg.
Verder niks meer gebeurt toen..
Zat hem wel te shaken achter het stuur tot hij de afrit nam..

Hoop dat ik niet via de post alsnog een bekeuring krijg, maar neem aan dat ze me dan wel staande hadden gehouden en me rijbewijs in hadden genomen..

Rupie

Bericht door Rupie » 23 okt 2011, 22:17

Snipe schreef:
Ruben schreef:ik ben overigens mijn rijbewijs kwijtgeraakt met een controle waarvan ik hard hoopte dat het een alcoholcontrole was. :thnx:
...maar je bent ook een keer je rijbewijs niet kwijtgeraakt toen die motoragent heel laat in de gaten had dat de Lotus rechtsgestuurd is en mij een tijdje heel vermanend aan stond te kijken aan de passagierskant ;-)
Zoiets:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=n5nLU8TdFnE&sns=em[/youtube]

:mrgreen:

Michel P

Bericht door Michel P » 24 okt 2011, 11:45

Snipe schreef:
Geniaal moet dat zijn geweest!! (uiteraard niet dat kwijtraken van het rijbewijs)

Michel

Snipe

Bericht door Snipe » 24 okt 2011, 11:54

Dat was erg grappig inderdaad.

klop klop klop
"Papieren graag!"

Probeer dan maar eens om niet in lachen uit te barsten ;-)

Plaats reactie