pphfff hart in de keel had ik..
Geluk gehad Rico.steve smith schreef:Hmmmmm, sounds familiar. Stond op het eiland snachts in een alcohol controle waarbij er ineens een motormuis naast kwam staan.
Motormuis: "Als ik jou net zes versnellingen hoor terugschakelen met dotten tussengas weten we allebei dat je eigenlijk je rijbewijs kwijt zou moeten zijn, vriend."
Me: "Maar meneer, kan dat niet iemand anders geweest zijn?"
Muis (met smile) "Je geluk is dat ik je niet gezien heb, ik stond aan de andere kant. Maar als jij in dit rijtje (2 taxibusjes en een Civic) nog een V10 kan vinden moet je'm mij maar even aanwijzen. Je bent gewaarschuwd."
OK, Dank!
hahahahah deze is wel heerlijk!steve smith schreef:Hmmmmm, sounds familiar. Stond op het eiland snachts in een alcohol controle waarbij er ineens een motormuis naast kwam staan.
Motormuis: "Als ik jou net zes versnellingen hoor terugschakelen met dotten tussengas weten we allebei dat je eigenlijk je rijbewijs kwijt zou moeten zijn, vriend."
Me: "Maar meneer, kan dat niet iemand anders geweest zijn?"
Muis (met smile) "Je geluk is dat ik je niet gezien heb, ik stond aan de andere kant. Maar als jij in dit rijtje (2 taxibusjes en een Civic) nog een V10 kan vinden moet je'm mij maar even aanwijzen. Je bent gewaarschuwd."
OK, Dank!
Lol, ik ben overigens mijn rijbewijs kwijtgeraakt met een controle waarvan ik hard hoopte dat het een alcoholcontrole was.WJ schreef:Dan is het misschien toch maar goed dat in de toekomst het geluid via de speakers komt en niet de uitlaat.
...maar je bent ook een keer je rijbewijs niet kwijtgeraakt toen die motoragent heel laat in de gaten had dat de Lotus rechtsgestuurd is en mij een tijdje heel vermanend aan stond te kijken aan de passagierskantRuben schreef:ik ben overigens mijn rijbewijs kwijtgeraakt met een controle waarvan ik hard hoopte dat het een alcoholcontrole was.
Zoiets:Snipe schreef:...maar je bent ook een keer je rijbewijs niet kwijtgeraakt toen die motoragent heel laat in de gaten had dat de Lotus rechtsgestuurd is en mij een tijdje heel vermanend aan stond te kijken aan de passagierskantRuben schreef:ik ben overigens mijn rijbewijs kwijtgeraakt met een controle waarvan ik hard hoopte dat het een alcoholcontrole was.
Geniaal moet dat zijn geweest!! (uiteraard niet dat kwijtraken van het rijbewijs)Snipe schreef:...maar je bent ook een keer je rijbewijs niet kwijtgeraakt toen die motoragent heel laat in de gaten had dat de Lotus rechtsgestuurd is en mij een tijdje heel vermanend aan stond te kijken aan de passagierskantRuben schreef:ik ben overigens mijn rijbewijs kwijtgeraakt met een controle waarvan ik hard hoopte dat het een alcoholcontrole was.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Edwin de Haas, Enzo, erwin20vt, Kadett, Luco en 1 gast