Anyway, wie meer op de lijn van Robin zit en zo'n auto wil bestellen, vindt het misschien leuk om de brochure even te downloaden: BMW 3 Serie F30 brochure (PDF)
Snipe schreef:LOL, een 1 Serie zou het ook "nooit" worden toch?
Anyway, wie meer op de lijn van Robin zit en zo'n auto wil bestellen, vindt het misschien leuk om de brochure even te downloaden: BMW 3 Serie F30 brochure (PDF)
Volgens de ontwerpers is dat een verwijzing naar de grille van de E30.romo schreef:De koplampen hebben een raar/overbodig tuitje aan de binnenzijde, soort van spleet oog 3er (kan goed, want natuurlijk gericht op de Chinese markt)
Moest ik ook aan denken. Retro kidney grille.Snipe schreef:Volgens de ontwerpers is dat een verwijzing naar de grille van de E30.romo schreef:De koplampen hebben een raar/overbodig tuitje aan de binnenzijde, soort van spleet oog 3er (kan goed, want natuurlijk gericht op de Chinese markt)
Allemaal schapen die elkaar napraten.romo schreef:Na de eerste euforie zie ik steeds meer postings bij Bimerpost van menbers die het of niets vinden danwel ernstig teleurgesteld zijn..................I feel your pain..........
Daar dacht ik ook aanGTRene schreef:opzich vind ik de koplampen wel kunnen, doch dat extra stukje naar het midden toe vind ik jammer, tis net de vorige 5 serie die dat stukje erbij aan had maar dan naar de zijkant toe...pfff
ik had het iig over het feit dat je de zijkant van de kidney weer kan zien:Peric schreef:Ik zie 't niet..![]()
dvh schreef:Allemaal schapen die elkaar napraten.romo schreef:Na de eerste euforie zie ik steeds meer postings bij Bimerpost van menbers die het of niets vinden danwel ernstig teleurgesteld zijn..................I feel your pain..........
Over 3 maanden wil iedereen er een.
1.510 kilo voor de 335i, de andere versies wegen iets minder.mrbbs schreef:ik ben wel benieuwd. Iemand al een idee op welk gewicht die auto's uitkomen?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten