Een Panamera Is tegenwoordig de norm.
Wees gerust, het is een hybride, het is verantwoord.....

schijnt dat die heel wat kwartjes had gespaardMartijn_bmw schreef:tja dat zien we standaard he Kok had er ook zo'n handje van...
Wil net zeggen, vind afgunst als politici na de politiek meer gaan verdienen echt nergens over gaan. Als Kamerlid of minister maken die lui 80 tot 100 uur per week en dragen ze maatschappelijk gezien vaak meer verantwoordelijkheid dan genoemde ondernemers en verdienen nogal eens minder ook.dvh schreef:Ik gun het hem van harte.
Je moet ook niet vergeten hoeveel uurtjes deze man heeft moeten maken om aan zijn centen te komen.
Dat doet menig ondernemer hem niet na.
Leuk tijdverdrijfGTRene schreef:wat ik wel een hekel aan heb is zoals die Al Gore bv zich gedraagt, veel blabla over millieu en daar z'n boterham ook nog een mee verdienen maar meneer wenst alleen in dikke slurp bakken rondgedraait te worden e.d. de huigelaar.
Dat was mijn gedachte ook alJeroen K. schreef:is dat filmpje niet toevallig geschoten op iva tijdens dat rit gebeuren met al die luxe/exotische autos? lijkt op het iva terrein waar al die autos op staan
Je kunt ook zeggen dat Kok later meer invloed had bij bedrijven dan vroeger, toen hij met een megafoon en jengelende idioten stond te protesteren met een FNV-bord voor z'n kop.Robin schreef:Bij bijv een Kok lag dat anders, eerst 30 jaar geleden communistsch staan te schreeuwen op de barricaden voor de FNV, daarna een goed ministerpresident zijn en daarna allerlei lekkerbetaalde bijbaantjes, beetje hypocriet vind ik dat ,kijkend naar zijn politieke/maatschappelijke belevingswereld.
Klopt. Mee eens.Snipe schreef:Je kunt ook zeggen dat Kok later meer invloed had bij bedrijven dan vroeger, toen hij met een megafoon en jengelende idioten stond te protesteren met een FNV-bord voor z'n kop.Robin schreef:Bij bijv een Kok lag dat anders, eerst 30 jaar geleden communistsch staan te schreeuwen op de barricaden voor de FNV, daarna een goed ministerpresident zijn en daarna allerlei lekkerbetaalde bijbaantjes, beetje hypocriet vind ik dat ,kijkend naar zijn politieke/maatschappelijke belevingswereld.
Ik vind het altijd zo'n merkwaardige gedachte dat mensen die links zijn geen fatsoenlijke baan zouden mogen hebben. Van de belasting die Kok betaalt kunnen waarschijnlijk drie bijstandsgezinnen onderhouden worden of zo; iedereen blij toch? Hij haalt het bij de rijken en het gaat naar de armen. Het is bijna Robin Hood-achtig.
Gebruikers op dit forum: Darudevampire, RS-Ron, SAH, Thomas H en 2 gasten