Dan zie je ineens een prachtige auto voorbij komen op gaspedaal.nl.. kan hem kopen... maar wil ik hem ook kopen? Ben wel erg tevreden met de Z4 Coupé. Oke er moet weer 20 tot 25K achter de muziek aan (geen idee wat ik voor inruil zou krijgen). Dan heb ik wel een plaatje..maargoed na 3 maand is die ook weer net zo gewoon als de Z4 Coupé. Buitendat.. economische tijd is ook heel erg grillig, stukje reserve is eigenlijk een must. Momenteel geen idee welke kant we opgaan. Mijn bedrijf is heel erg afhankelijk van het consumentenvertrouwen, stinkende best doen om omzet binnen te halen.. met alle liefde en plezier. Maar het gaat niet vanzelf. Met zoveel moeite is het dan wel zaligmakend om een andere auto te kopen? Ja je hoort wel eens, het laatste hemd heeft geen zakken, pluk de dag en geniet van het leven.. is ook zo.. alleen mag ik hopen dat ik nu nog niet het laatste hemd aan heb

Maar dan kijk je weer.. gvd wat een plaatje.. en dat ding maalt maar door je kop.
Misschien is het wel een heel incourant ding.. en zal het autobedrijf er mooi een poosje netjes op passen. Wie weet over een paar maandjes.. als er meer zicht is op hoe het gaat in de wereld en het consumentenvertrouwen.. misschien dat die dan nog te koop staat..
*klikt scherm autobedrijf weg*
En nee ik zeg niet om welke auto het gaat, dan praten jullie me tenminste niet om