Praatgroepje.. occasionsites afstruinen zonder problemen
-
Praatgroepje.. occasionsites afstruinen zonder problemen
Volgens mij kent elke DFer dat wel.. dat het na een jaar of twee begint te kriebelen, je weer es wat anders wil of wat aan het oriënteren bent voor een opvolger. Die fase is al leuk. Zie het topic van Wouter laatst, waarin ie even een ingeving kreeg. Vroeger kwam ik dan vanalles tegen wat ik wilde hebben. En dat heb ik niet meer zo. Ik zou zo geen opvolger weten waar ik nu 100% voor zou gaan. First world problems... Is dat positief of negatief?
- RVV
Re: Praatgroepje.. occasionsites afstruinen zonder problemen
hahaha herkenbaar. Regelmatig vraag ik me af what's next.. in de BMW hoek heb ik bijna alles al gehad. Toch weer eens een keer overstappen naar een snelle Franse hothatch uit de Renault stal. Maargoed eerst nog maar even doorkachelen met de Z4. 
- Snipe
Een echte kappersauto misschien?Tom schreef:Vroeger kwam ik dan vanalles tegen wat ik wilde hebben. En dat heb ik niet meer zo. Ik zou zo geen opvolger weten waar ik nu 100% voor zou gaan.
- duifjes.com
-
Ik vind de foto zelf vooral erg leuk 
Wat betreft geen opvolger voor de Z4 weten, zou je wat meer van je redenaties moeten delen. Een BMW kan nautuurlijk nooit het eindstation zijn.
Voor mij geldt dat ik er hoogstens iets naast zou willen en dan zou ik zeker ook eens een jaartje of twee in een Megane RS willen rijden. Hopelijk ben ik dan na afloop nog net zo enthousiast over Renault Sport als ik nu ben.
Wat betreft geen opvolger voor de Z4 weten, zou je wat meer van je redenaties moeten delen. Een BMW kan nautuurlijk nooit het eindstation zijn.
Voor mij geldt dat ik er hoogstens iets naast zou willen en dan zou ik zeker ook eens een jaartje of twee in een Megane RS willen rijden. Hopelijk ben ik dan na afloop nog net zo enthousiast over Renault Sport als ik nu ben.
-
OnlineFabian
Zolang je de neiging tot zoeken niet hebt ben je dus tevreden met wat je hebt. Dat lijkt mij dan......
-
Geinig, ik zoek altijd, kijk altijd, maar sinds de cabrio is het;
Ach, het heeft toch geennut als ik mp of wat dan ook open.....
Altijd leuk om alvast te dromen wat NeXT is!
Ach, het heeft toch geennut als ik mp of wat dan ook open.....
Altijd leuk om alvast te dromen wat NeXT is!
- Michel P
Tom, bedoelt alle websites met vrijgezelle vrouwen..........
En dan een Astra station met trekhaak en sleurhut.

En dan een Astra station met trekhaak en sleurhut.
-
Snipe schreef:Een echte kappersauto misschien?Tom schreef:Vroeger kwam ik dan vanalles tegen wat ik wilde hebben. En dat heb ik niet meer zo. Ik zou zo geen opvolger weten waar ik nu 100% voor zou gaan.

Yep maar dat is toch niet normaal als autoliefhebberZolang je de neiging tot zoeken niet hebt ben je dus tevreden met wat je hebt. Dat lijkt mij dan......

- JP
Dromen móet je houden, toch denk ik dat iedere autogek toch wel eens op het punt komt (het besef) dat een dikke auto alleen ook niet zaliger maakt. Er is meer in het leven.....
....en na je eerste scheiding koop je alsnog die droomauto.
....en na je eerste scheiding koop je alsnog die droomauto.
- Kasteel
Tom, dit hebben we allemaal wel eens
, je moet btw echt eens in een nieuwe Z4 sDrive .35i rijden, denk dat die auto redelijk bij jou zou kunnen passen
.

- Martin van der Zwaard
Ik struin altijd verschillende sites af, ook al ben ik niet van plan iets te kopen.
Al is het wel het geval dat ik mijn huidige auto zo ook heb gevonden. Was niet op zoek maar zat een beetje op mobile te neuzen. Kwam per toeval de advertentie tegen en dacht....die moet ik hebben.
Dus ook al ben je niet opzoek, gewoon lekker rondkijken en wellicht vind je nog eens iets waarvan je denkt...dat is hem.
Al is het wel het geval dat ik mijn huidige auto zo ook heb gevonden. Was niet op zoek maar zat een beetje op mobile te neuzen. Kwam per toeval de advertentie tegen en dacht....die moet ik hebben.
Dus ook al ben je niet opzoek, gewoon lekker rondkijken en wellicht vind je nog eens iets waarvan je denkt...dat is hem.
- GTRene
pfff auto's...
ik kijk bijna elke dag wel op verschillende auto sites...
wil ik proberen om eens op tijd naar bed te gaan denk ik van, ff kijken
wordt het zo weer een uur of 2 later
of ik nu net een nwe auto heb of niet, vind vele auto soorten wel wat hebben, de 1 heeft dit wat meer dan de ander en het andere merk/type heeft dat weer wat meer...
ben al een jaar of 8 op zoek naar de ideale auto voor mij...maja met de jaren verander jezelf ook weer en of nwe aanwas in auto's etc :drieling:
kortom, je blijft kijken
ik heb in men favorieten lijstje bv meer dan 80 sites staan waar auto's te koop staan
maar gebruik meestal een stuk of 6 grote.
persoonlijk zoek/kijk ik veel naar bv
Ford GT40 replica's
TVR modellen
Speciale Lotus modellen
Porsche 904/906/908/910 modellen (replica's)
Ginetta modellen
Speciale BMW modellen
Hartge
Wiesmann
Cobra Daytona's (replica's)
Ultima GTR
en zo zijn der nog wel een paar...wordt er vaak moe van

ik kijk bijna elke dag wel op verschillende auto sites...
wil ik proberen om eens op tijd naar bed te gaan denk ik van, ff kijken

of ik nu net een nwe auto heb of niet, vind vele auto soorten wel wat hebben, de 1 heeft dit wat meer dan de ander en het andere merk/type heeft dat weer wat meer...
ben al een jaar of 8 op zoek naar de ideale auto voor mij...maja met de jaren verander jezelf ook weer en of nwe aanwas in auto's etc :drieling:
kortom, je blijft kijken

ik heb in men favorieten lijstje bv meer dan 80 sites staan waar auto's te koop staan

maar gebruik meestal een stuk of 6 grote.
persoonlijk zoek/kijk ik veel naar bv
Ford GT40 replica's
TVR modellen
Speciale Lotus modellen
Porsche 904/906/908/910 modellen (replica's)
Ginetta modellen
Speciale BMW modellen
Hartge
Wiesmann
Cobra Daytona's (replica's)
Ultima GTR
en zo zijn der nog wel een paar...wordt er vaak moe van

-
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
Ik loop al 1,5 jaar na te denken over een andere auto, maar op verkoopsites doorpluizen doe ik eigenlijk nooit.
Vind dat gewoon niet fijn werken, omdat er tussen 20 auto's die aan de criteria voldoen er misschien een is die echt goed is.
Zal ook deels aan het budget liggen natuurlijk.
Ik heb voor mezelf besloten dat ik of in deze auto blijf rijden totdat ik klaar ben met school en het geld dus iets harder binnen stroomt
Of deze verkoop en dan iets echt goedkoops ga rijden om zo wat harder te kunnen sparen voor wat anders en ook gelijk toe kan slaan als er iets moois voorbij komt.
Probleem is nu namelijk dat ik een auto niet kan missen, dus verkoop en koop van een auto moet naadloos in elkaar over gaan.
Vind dat gewoon niet fijn werken, omdat er tussen 20 auto's die aan de criteria voldoen er misschien een is die echt goed is.
Zal ook deels aan het budget liggen natuurlijk.
Ik heb voor mezelf besloten dat ik of in deze auto blijf rijden totdat ik klaar ben met school en het geld dus iets harder binnen stroomt

Of deze verkoop en dan iets echt goedkoops ga rijden om zo wat harder te kunnen sparen voor wat anders en ook gelijk toe kan slaan als er iets moois voorbij komt.
Probleem is nu namelijk dat ik een auto niet kan missen, dus verkoop en koop van een auto moet naadloos in elkaar over gaan.
-
Ik kijk al járen (bijna) elke dag op auto sites na auto's, ook al heb ik nu pas net mijn rijbewijs
Het blijft gewoon genieten om auto's te bekijken, die ik zou kunnen kopen als ik een jaar of 10 ouder was, en wél geld voor een auto had

Het blijft gewoon genieten om auto's te bekijken, die ik zou kunnen kopen als ik een jaar of 10 ouder was, en wél geld voor een auto had

- Mike S.
- Auto: M135i
Ik heb er ook last van , ik heb de M3 nu bijna 3 jaar .
Zou ten eerste geen auto weten die goed genoeg is om de M3 te vervangen en ben met de M3 nog zo tevreden dat ik ook amper op marktplaats of mobile.de te vinden ben.
Maar dit kan ook zo weer omdraaien haha
Zou ten eerste geen auto weten die goed genoeg is om de M3 te vervangen en ben met de M3 nog zo tevreden dat ik ook amper op marktplaats of mobile.de te vinden ben.
Maar dit kan ook zo weer omdraaien haha
-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
Ken ik totaal niet, dit gedrag. Weet niet waar dit over gaat.

- Spijkerhard
- Auto: (nog steeds) Te veel.
- Locatie: Arkelstad:130i, ID4, E46 M3, 323ti, Z3, Clubman-2, Transit, 850 T5-R, ex-MX-5, ex-E36 M3
haha,
ik houdt al maaaaanden en maaaaanden op Mobile en Autoscout alle:
>250 pk, +cruisecontrol, +airco, +opendak +>1985 +<1996 in de gaten.....
Zo uiteindelijk m'n 93er M3 gevonden.
En wie weet nog een keer een station....
Heb een Word document vol met potentiele auto's om wat "markt gegevens"vast te houden
O ja, voor een E39 525 tds kijk ik ook wel eens in 1997,
en voor een cabrio wel eens onder de 250 pk.....
LOL
ik houdt al maaaaanden en maaaaanden op Mobile en Autoscout alle:
>250 pk, +cruisecontrol, +airco, +opendak +>1985 +<1996 in de gaten.....
Zo uiteindelijk m'n 93er M3 gevonden.
En wie weet nog een keer een station....
Heb een Word document vol met potentiele auto's om wat "markt gegevens"vast te houden
O ja, voor een E39 525 tds kijk ik ook wel eens in 1997,
en voor een cabrio wel eens onder de 250 pk.....
LOL
-
ik kijk al sinds ik op het internet kan komen
weet niks leukers om de tijd te verdrijven dan autos kijken op internet in een redelijke prijs klasse voor mezelf (en zo probeer ik me pa soms nog is een leuke sport auto voor hem aan te smeren). kortom leuk om te doen! Marktplaats is hier overigens ook wel leuk voor... wat je daar toch kan tegenkomen 

- Luca
Ik ken dat gevoel ook niet. Kijk nooit naar die sites 

- VLA
Pff ik kijk bijna dagelijks wel op mobile.de en pistonheads.co.uk, terwijl ik super tevreden ben over mijn huidige wagen en ik eigenlijk niet echt een opvolger zou weten ervoor. Alleen een beetje dromen en rondkijken is niks mis mee toch.
- peer
Toevallig ben ik ook net rond aan het kijken, zo 3,5 jaar in de BMW e92 wordt het weer tijd voor iets anders! Maar ik zou niet weten wat. Het is dagelijks vervoer, maar het moet geen standaard auto zijn. (de coupe komt toch wat minder vaak voor dan de sedan of station
)
Alle sites aan het bekijken, nieuw of 2e hands, maar ik kan gewoon geen goede vervanger vinden

Alle sites aan het bekijken, nieuw of 2e hands, maar ik kan gewoon geen goede vervanger vinden

-
Haha zoo herkenbaar dit,als je budget beperkt is lijkt alles mooi.
Nu moet je echt gaan zoeken over wat de volgende zal worden,hoeft in mijn geval ook niet altijd nieuwer te zijn.
Iets wat mijn vader bijv niet zou snappen,ik zou zo mijn 2005 gti wegdoen voor een 2000 e39 m5.
maar die blijft voorlopig nog als droom voorbijkomen
Nu moet je echt gaan zoeken over wat de volgende zal worden,hoeft in mijn geval ook niet altijd nieuwer te zijn.
Iets wat mijn vader bijv niet zou snappen,ik zou zo mijn 2005 gti wegdoen voor een 2000 e39 m5.
maar die blijft voorlopig nog als droom voorbijkomen

- Gijs Evo
Ik kijk dagelijks op verschillende sites, heb nog zoveel auto wensen 

-
Ik kijk ook elke dag op verschillende sites.
Het ergste is wanneer je hebt besloten om alles op het spel te zetten en je huidige auto te koop zetten, dat degene waarvan je droomt net voor je neus gekaapt wordt.. Het gevoel om daarna in jouw auto te stappen is toch een beetje wrang.
Na een paar leuke bochten kan je het toch achter je zetten.
Het ergste is wanneer je hebt besloten om alles op het spel te zetten en je huidige auto te koop zetten, dat degene waarvan je droomt net voor je neus gekaapt wordt.. Het gevoel om daarna in jouw auto te stappen is toch een beetje wrang.

Na een paar leuke bochten kan je het toch achter je zetten.