Jeroen K. schreef:mooie auto, zelf vind ik de kleur combo wel beetje saai. maar ik ben dan (denk ik) ook wel een stuk jonger en dus wel gewaagder wil.Roderik_ schreef:
Fuck off, perfecte combi!!!
Jeroen K. schreef:mooie auto, zelf vind ik de kleur combo wel beetje saai. maar ik ben dan (denk ik) ook wel een stuk jonger en dus wel gewaagder wil.Roderik_ schreef:
Ik heb hem destijds van een indonesische man gekocht in Zeist....maar volgens mij heette hij geen Kees...steve smith schreef:LOL, die was voor jou van Kees Elberse en na jou van "vwk". Toen Kees 'm reed had ik nog geen rijbewijs! Small world!David van Kampen schreef:Mijn eerste BMW was een E36 328I Coupe. Gekocht zo rond 2001 ofzo. Helaas zit de spoiler er op de onderstaande foto's nog op.Zonder stond een stuk beter.
Meen mij te herinneren dat deze hier ook nog wel eens is langsgekomen (LF-TV-59)
LOL! Oostvoorne -> Strijen op V-max?steve smith schreef:Deze foto is hier zo langzamerhand wel bekend geloof ik.
Mijn eerste eigen auto:
hoezo mag toch zeggen wat ik vind? ik ben van wat gewaagdere kleuren op sportievere auto'sKasteel schreef:Fuck off, perfecte combi!!!
Nou, hou het er maar op dat ik de 30 gepasseerd ben...Jeroen K. schreef:hoezo mag toch zeggen wat ik vind? ik ben van wat gewaagdere kleuren op sportievere auto'sKasteel schreef:Fuck off, perfecte combi!!!maar dat kan hem natuurlijk ook in het verschil kwa leeftijd zitten (geen idee hoe oud roderik is maargoed)
ok laten we dus zeggen dubbel mijn leeftijdRoderik_ schreef:Nou, hou het er maar op dat ik de 30 gepasseerd ben...
Roderik_ schreef:Mijn eerste BMW... Gekocht in 2011
Heb alleen zo'n idee dat de volgende zo gaat tegenvallen mits het geen CSL is![]()
romo schreef:Roderik_ schreef:Mijn eerste BMW... Gekocht in 2011
Heb alleen zo'n idee dat de volgende zo gaat tegenvallen mits het geen CSL is![]()
HMOG........................what een briljante kar is en blijft het..................vergelijk dit nu eens met een F30................dan ga je toch kruipend en smekend terug naar het verleden................
TIJLOOS...................met stip het allermooiste/beste in en exterieur, met een motor die niet in woorden uitgedrukt kan worden............
Jammer dat de foto van deze geprezen schoonheid van het Net afgeFlickrt is....wim breman schreef:romo schreef:Roderik_ schreef:Mijn eerste BMW... Gekocht in 2011
HMOG........................what een briljante kar is en blijft het..................vergelijk dit nu eens met een F30................dan ga je toch kruipend en smekend terug naar het verleden................
TIJLOOS...................met stip het allermooiste/beste in en exterieur, met een motor die niet in woorden uitgedrukt kan worden............
Kan het alleen maar helemaal met je eens zijn, deze is 1 van de mooiste auto's die ik ooit in bezit had en denk af en toe nog met plezier aan die periode terug.
Ben wel blij dat hij bij een echte liefhebber terecht gekomen is.
+1 wat een geweldige bakReind schreef:Je eerste. En laatste. Nooit meer wegdoen die kar.
SUPER MOOI
Gebruikers op dit forum: JdvPolo en 8 gasten