De GTS is het helemaal voor mij. Na nu 5k kms gereden te hebben, waarvan denk 3k op de ring: echt de beste, leukste en meest entertaining auto die ik ooit heb gereden. En, ik dacht niet dat ik dat ooit ging zeggen, dus beter maar ook leuker dan de CSL! (is gezien de prijs misschien ook niet meer dan terecht, maar ik ken genoeg 'supercars' die het qua beleving totaal niet halen).
Filmpje van de abschluBpruefung. Was een lekker rondje. Bij de start deed (voor het eerst) de bak raar. Hij schakelde leek het wel in neutraal terwijl je op het display gewoon 3 en 4 ziet staan. Ik heb het grootste gedeelte van het (glibberige) rondje met de GTS specifieke MDM (M dynamic drive) "aan" gereden. In de regen begin ik meestal met deze modus aan om even aan de grip levels te wennen. Het laat namelijk een redelijke sliphoek toe. Als je dan een paar rondjes gereden hebt begin je er meer last van plezier van te krijgen omdat het dan ingrijpt terwijl je juist niet wil dat het ingrijpt, en dan zet ik het uit Heb het tijdens het rondje ook een paar keer uitgezet. Drift bij pflanzgarten ging erg leuk (vind ik zelf
Camera POV HD. geluid: was een setting (nu: autogain), klinkt nu prima. Beeld: blijft een beetje de balans zoeken tussen binnen(donker) en buiten (licht). Ik ben wel enthiousast over de beeldhoek (je kijkt ook door de zijruiten naar buiten!) en beeldkwaliteit. En ook handig: er zit een remote bij die ik op het dashboard heb geplakt zodat je met gordels en hans aan ook de camera aan en uit kan zetten.