Heb alleen zo'n idee dat de volgende zo gaat tegenvallen mits het geen CSL is

Allememachies, wat een mooi dingRoderik_ schreef:
Mooi man, mooi verhaal.pjvandergaag schreef:mijn eerste bmw was een e12 582 i (ja oud he effe opzoeken) van 3 jaar oud gekocht in 1981 (inruil op golf gti van 1978) mee gereden tot 1992 en toen verkocht aan iemand die er trekkertrek wedstrijden mee reed en er nederlands kampioen mee is geworden (in 1987 liepen de lagers er nl uit tijdens coureursopleiding in zantvoort en toen heeft een vriend van mij er een 3.1 liter van gemaakt met mahle zuigers een licht vliegwiel kop bewerkt selfmade uitlaat eronder enzovoorts) DB-45-KK was het kenteken'
toen een E34 535i tot 1998 toen een E36 m3 uit 1995 (heb ik nu nog met 320000 km erop) in 2003 een E39 M5 (heb ik ook nog voor mijn vrouw met 306000 km erop) en in 1997 een e60 m5.daar rijdt ik nog in met heel veel plezier en ook al weer 100000 km .
Dank, dank... Is de oude van wim breman (auto heeft hier ook te koop gestaan geloof ik)Knot schreef:E46 van Roderik is echt een pareltje zeg!
mooie auto, zelf vind ik de kleur combo wel beetje saai. maar ik ben dan (denk ik) ook wel een stuk jonger en dus wel gewaagder wil.Roderik_ schreef:
Mijn eerste BMW was ook een E36 320i sedan (uit 1992). Het was ook gelijk mijn eerste auto. Gekocht in 2006 met 165.000km op de teller. Ontzettend veel plezier en weinig problemen gehad. Mooiste moment: 's nachts na een feestje bij vrienden de deur uit stappen, ontdekken dat het flink gesneeuwd heeft en vervolgens met je zomerbandjes urenlang driften op een maagdelijk wit en compleet verlaten bedrijventerrein.speedy25 schreef: mijn eerste bmw was een e36 320i sedan wat een lol heb ik met dat ding gehad
steve smith schreef:LOL, Luco vindt die snor nog steeds hip!!
LOL, die was voor jou van Kees Elberse en na jou van "vwk". Toen Kees 'm reed had ik nog geen rijbewijs! Small world!David van Kampen schreef:Mijn eerste BMW was een E36 328I Coupe. Gekocht zo rond 2001 ofzo. Helaas zit de spoiler er op de onderstaande foto's nog op.Zonder stond een stuk beter.
Meen mij te herinneren dat deze hier ook nog wel eens is langsgekomen (LF-TV-59)
Gebruikers op dit forum: CRZ, Google [Bot], Semrush [Bot] en 29 gasten