Briljant...Steven Nauta schreef:Kenteken

Briljant...Steven Nauta schreef:Kenteken
Correct 2006-2008.David van Kampen schreef:Ha mede MCoupe rijder...![]()
Heeft deze niet ook een tijdje in Hsum rond gereden ?
Ahh dan hebben wij destijds nog wel eens contact gehad.ik had toen nog een zwarte 2.8 Coupe (tegenwoordig een arctic zilveren mcoupe)en jij had toen een reactie geplaatst bij een foto van diezelfde coupe als ik het mij goed herinner.Tomassen schreef:Correct 2006-2008.David van Kampen schreef:Ha mede MCoupe rijder...![]()
Heeft deze niet ook een tijdje in Hsum rond gereden ?
Waarschijnlijk weer deze omgeving
Hier ook goede ervaringen met Vd Hengel, en ze hebben het idd vrij druk (maar ook gratis leenauto'sHansv (Hans van Velzen) schreef:Ha, die Tomassen;
Ook hier goede ervaringen met V.d. Hengel. Ze hebben het wel razend druk, dus hou rekening met flinke wachttijden. Een alternatief is misschien Kees Bakker in Lisse. Al de nodige goede ervaringen over gehoord. Wel wat verderop, maar ze geven volgens mij nog steeds gratis leenauto's mee.
Correct, hopelijk snel voorbij, binnekort bezig met een bewijs om op 2 wielen rond te rijden.Erik dB schreef:Hansv (Hans van Velzen) schreef:
ps. volgens mij zie ik je auto regelmatig in de parking onder een bepaald centrum staan. Kloptda? (of is het een andere Z3M QP?)
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot] en 5 gasten