Mijn naam is Roy Tomassen, ben sinds 3 maanden woonachtig in Amman, Jordan. Voorheen woonde ik in London voor 10 Jaar, dus al een tijdje weg uit Nederland. Ben me pas laat bezig gaan houden met auto's
Mijn rijtje is bescheiden - Clio 172 Sport '02 (2002-2003) Z3M Coupe '99 (2003-....) E36 328 '98 (2004-2006) De London Tunnel Run, was een dagelijkse bezigheid voor mij. 's ochtends om 6 uur en 's avonds na 23.00 zijn er zeker stukken in centraal london waar je makkelijk 170-180 kunt rijden en waar je regelmatig je auto kunt testen tegen andere exotica.
Momenteel staat de Z3MC in Nederland in m'n zwager zorgt dat ze af en toe wordt uitgelaten en het scheelt me een huurauto als ik in Nederland ben.

Hier in Jordanie moet ik wachten op het Jordanisch rijbewijs (Die kun je op 2 manieren krijgen, afrijden etc, of betalen) voordat ik een auto kan kopen. Dus over een maand ofzo een update wat het precies is geworden.
Auto's zijn hier verschrikkelijk duur een 318 uit 1995 gaat hier weg voor Euro 8500.

Hier wat foto's
Regards
Roy