Nu de racer weer thuis staat sinds vanavond start fase 2 van het project. De puntjes op de i zetten.
205 GTi16 trackday tool
- Frank Wolswijk
- Berichten: 125
- Lid geworden op: 07 nov 2009, 01:27
- Locatie: Emmen
Re: 205 GTi16 trackday tool
Weer 3 dagen verder gaat de rest van het dashboard erin en de bestuurdersstoel. Ook de veerpootbrug zit er op. Wordt er een korte proefrit gemaakt. De dag erna nog verschillende kleine klusjes uitgevoerd zodat de racer weer de weg op kan. En dan kan de racer naar huis om verder afgebouwd te worden. Fase 1; rijdend maken is klaar. Bedankt mannen van Leeuwenservice en Leeuwenservice Racing Team voor alle hulp. Lisandro Langelaan, Bas Oosterhout, Bas van Kalleveen, André ten Have, Eelko Kleibeuker, Riens Hulst en natuurlijk de stuwende kracht Ron de Groot en wie ik verder nog vergeten ben. Allemaal bedankt! Zonder jullie was het niet gelukt! Vanaf binnenkomst van de vorige racer met schade tot rjdend wegrijden met de nieuwe 205. In slechts 4 weken tijd staat er een nieuwe racer rijklaar.
Nu de racer weer thuis staat sinds vanavond start fase 2 van het project. De puntjes op de i zetten.



Nu de racer weer thuis staat sinds vanavond start fase 2 van het project. De puntjes op de i zetten.
- Frank Wolswijk
- Berichten: 125
- Lid geworden op: 07 nov 2009, 01:27
- Locatie: Emmen
Re: 205 GTi16 trackday tool
Het is inmiddels 14 mei en tijd voor weer een update. Afgelopen weekend, avonden en ook dit weekend wordt er flink doorgebuffeld om de racer gereed te maken voor Weekend Duitsland van de Peugeot GTi Club Nederland.
Weekend Duitsland is een jaarlijkse terugkerende traditie. Een combinatie van gezelligheid met een groep clubleden op een vakantiepark in de buurt van de Nürburgring, mooie toertochten door de Eiffel en langs de Moezel. En uiteraard de nodige rondjes rijden op de Nürburgring. Waar mijn nieuwe racer meteen zijn circuitdoop krijgt. Dus doorwerken, want 20 mei vertrekken we.
Rolkooi alle lassen in de zink gezet en daarna zwart geverfd:


Bij EPS in Hoogezand is er een nieuwe ophangbeugel aan mijn Magnex einddemper gelast ter vervanging van degene die was afgebroken bij de crash met de zilveren 205 GTi.

Vervolgens een tegenvaller, de 309 GTi16 lange aandrijfas is geploft. Dus door naar Leeuwenservice waar tijdelijk een 205 GTi aandrijfas is geplaatst. Die is een fractie korter, maar nood breekt wet. Gelukkig lag degene die van de rode racer is afgekomen daar nog. Binnenkort maar investeren in een goede 309 GTi16 aandrijfas van SKF, maar op zo'n kort termijn is die niet leverbaar. Helaas had ik een type (van merk GFK) waar de kop niet van gewisseld kon worden. Maar ik kan zo weer even rijden en naar Weekend Duitsland. Het vet uit de hoes zat helaas door de hele wielkast, dus ben wel even bezig geweest met schoonmaken. Ron, super bedankt voor de snelle service.

Mijn Momo 70mm deep dish stuur uit de zilvere vervangen voor een nieuwe combinatie die iets dichter bij komt. Dus dit is de nieuwe combinatie. Momo stuurnaaf, QSP 50mm stuurnaafverlenger, QSP Quick Release en een QSP Rally Flat vlak suede stuur. Alles komt natuurlijk weer bij Trackdayparts vandaan. Ik had vooraf wat twijfels over de kwaliteit van het QSP stuur tov Momo, OMP of Sparco. Maar voor wat betreft het vlakke stuur van QSP ben ik er eigenlijk best tevreden over. De hele combinatie staat 5mm dichter naar me toe als het Momo stuur.


Vervolgens was het tijd voor updaten van de achterkant. Logo's vervangen voor degene die van mijn zilvere zijn gekomen. Even creatief weer geweest met de dremel om het langere (309) GTi16 logo op de ribbelplaat kwijt te kunnen. Ribbelplaat en slotomlijsting gespoten met Motip bumperzwart. Onder de ribbelplaat meerdere kilo's in 19 jaar verzameld zand, klei en andere troep weggehaald. En dan is dit het resultaat:

Schuldig gemaakt aan een klein stylingdetail. Amber zijknipperlichten op de voorzijschermen vervangen door witte exemplaren:

En het meeste werk. De binnenkant in kleur gespoten:


Vanavond bezig geweest met diverse kleine tijdvretende detail klusjes, maar morgenochtend kunnen de stoelen er weer in. Eerst ga ik bekijken of de vloermat er wel of niet ingaat. Door mijn stoelframes past deze er niet volledig in.
Heb ook QSP rolkooi padding via Trackdayparts binnen (FIA en non FIA versie). In de zilvere zat al bescherming, maar dit keer worden alle contactplekken qua rolkooi nog beter ingepakt. Van ervaring leer je zullen we maar zeggen. Ik heb ook Powerflex zwart binnen voor de voorkant, dat moet er maar binnenkort tegelijk met een andere aandrijfas opkomen. Via Marktplaats nog een K&N open luchtfilter van een 306 GTi gevonden, die moet er ook nog op. Genoeg nog te doen dus zo enkele dagen voor Weekend Duitsland.
Weekend Duitsland is een jaarlijkse terugkerende traditie. Een combinatie van gezelligheid met een groep clubleden op een vakantiepark in de buurt van de Nürburgring, mooie toertochten door de Eiffel en langs de Moezel. En uiteraard de nodige rondjes rijden op de Nürburgring. Waar mijn nieuwe racer meteen zijn circuitdoop krijgt. Dus doorwerken, want 20 mei vertrekken we.
Rolkooi alle lassen in de zink gezet en daarna zwart geverfd:
Bij EPS in Hoogezand is er een nieuwe ophangbeugel aan mijn Magnex einddemper gelast ter vervanging van degene die was afgebroken bij de crash met de zilveren 205 GTi.
Vervolgens een tegenvaller, de 309 GTi16 lange aandrijfas is geploft. Dus door naar Leeuwenservice waar tijdelijk een 205 GTi aandrijfas is geplaatst. Die is een fractie korter, maar nood breekt wet. Gelukkig lag degene die van de rode racer is afgekomen daar nog. Binnenkort maar investeren in een goede 309 GTi16 aandrijfas van SKF, maar op zo'n kort termijn is die niet leverbaar. Helaas had ik een type (van merk GFK) waar de kop niet van gewisseld kon worden. Maar ik kan zo weer even rijden en naar Weekend Duitsland. Het vet uit de hoes zat helaas door de hele wielkast, dus ben wel even bezig geweest met schoonmaken. Ron, super bedankt voor de snelle service.
Mijn Momo 70mm deep dish stuur uit de zilvere vervangen voor een nieuwe combinatie die iets dichter bij komt. Dus dit is de nieuwe combinatie. Momo stuurnaaf, QSP 50mm stuurnaafverlenger, QSP Quick Release en een QSP Rally Flat vlak suede stuur. Alles komt natuurlijk weer bij Trackdayparts vandaan. Ik had vooraf wat twijfels over de kwaliteit van het QSP stuur tov Momo, OMP of Sparco. Maar voor wat betreft het vlakke stuur van QSP ben ik er eigenlijk best tevreden over. De hele combinatie staat 5mm dichter naar me toe als het Momo stuur.
Vervolgens was het tijd voor updaten van de achterkant. Logo's vervangen voor degene die van mijn zilvere zijn gekomen. Even creatief weer geweest met de dremel om het langere (309) GTi16 logo op de ribbelplaat kwijt te kunnen. Ribbelplaat en slotomlijsting gespoten met Motip bumperzwart. Onder de ribbelplaat meerdere kilo's in 19 jaar verzameld zand, klei en andere troep weggehaald. En dan is dit het resultaat:
Schuldig gemaakt aan een klein stylingdetail. Amber zijknipperlichten op de voorzijschermen vervangen door witte exemplaren:
En het meeste werk. De binnenkant in kleur gespoten:
Vanavond bezig geweest met diverse kleine tijdvretende detail klusjes, maar morgenochtend kunnen de stoelen er weer in. Eerst ga ik bekijken of de vloermat er wel of niet ingaat. Door mijn stoelframes past deze er niet volledig in.
Heb ook QSP rolkooi padding via Trackdayparts binnen (FIA en non FIA versie). In de zilvere zat al bescherming, maar dit keer worden alle contactplekken qua rolkooi nog beter ingepakt. Van ervaring leer je zullen we maar zeggen. Ik heb ook Powerflex zwart binnen voor de voorkant, dat moet er maar binnenkort tegelijk met een andere aandrijfas opkomen. Via Marktplaats nog een K&N open luchtfilter van een 306 GTi gevonden, die moet er ook nog op. Genoeg nog te doen dus zo enkele dagen voor Weekend Duitsland.
- Frank Wolswijk
- Berichten: 125
- Lid geworden op: 07 nov 2009, 01:27
- Locatie: Emmen
Re: 205 GTi16 trackday tool
Intussen doorgebuffeld. Afgelopen zondag en afgelopen avonden weer vele puntjes op de i gezet, gaat veel tijd in zitten. Maar de beide kuipstoelen staan er nu in inclusief gordels.
En de rolkooi padding is ook gemonteerd. Rolkooi delen waar geen padding zit, maar waar wel instaplakbeschadigingen kunnen komen zijn beschermd met van die zelfde folie als ook tussen je deur en achtezijruitje zit. Bekabeling over de vloer is beschermd en vastgezet. De accubak is helemaal ingepakt en de accukabels ook. Omdat ik een RVS accubak heb was het wel erg makkelijk om bij loshalen van de accupool kortsluiting te maken. Dat kan nu niet meer.
Dus het lijstje wordt kleiner, maar ik ben er nog niet helemaal. Morgen buffelen we nog door, want overmorgen vrijdag moet de racer mee naar Weekend Duitsland. En maakt hij zijn circuitdebuut op de Nürburgring.
En de rolkooi padding is ook gemonteerd. Rolkooi delen waar geen padding zit, maar waar wel instaplakbeschadigingen kunnen komen zijn beschermd met van die zelfde folie als ook tussen je deur en achtezijruitje zit. Bekabeling over de vloer is beschermd en vastgezet. De accubak is helemaal ingepakt en de accukabels ook. Omdat ik een RVS accubak heb was het wel erg makkelijk om bij loshalen van de accupool kortsluiting te maken. Dat kan nu niet meer.
Dus het lijstje wordt kleiner, maar ik ben er nog niet helemaal. Morgen buffelen we nog door, want overmorgen vrijdag moet de racer mee naar Weekend Duitsland. En maakt hij zijn circuitdebuut op de Nürburgring.
- Frank Wolswijk
- Berichten: 125
- Lid geworden op: 07 nov 2009, 01:27
- Locatie: Emmen
Re: 205 GTi16 trackday tool
Nou, het is gelukt om de deadline te halen. Hieronder het verslag van het weekend:
Vooraf nog veel aan de auto gedaan, vrijdagochtend om 09.00u was ik klaar en een kwartiertje later vriend Henk Dijk opgehaald en samen naar Venlo gereden. Daar aangekomen met de aanwezige groep naar het vakantiepark gereden. Plan was via Adenau/de Ring te gaan voor de eerste tradionele portie currywurst mit pommes bij Hannes, maar een dikke regenbui onderweg deed ons besluiten maar meteen naar het vakantiepark door te rijden. De currywurst bij Hannes is op zaterdag en zondag wel weer dik ingehaald.
Op een buitje af en toe na hadden we er het hele weekend lekker weer bij. Gezelschap was goed. Eten was goed. Zaterdag een heerlijke toertocht gereden en met meerdere clubleden de stijle klim naar Adenau Forst gemaakt en daar de race bekeken die gaande was. Reden ook een 106 en een 306 mee, dus dat maakte het ook leuk om te kijken. En zustermerk Citroën had 2 Saxo's in Gulf uitvoering rondrijden die toch wel errug snel waren.
Zondag al vroeg met Riens naar de Nürburgring gegaan, waar we zo tegen 09.30u samen onze eerste twee rondjes hebben gemaakt. Wat prima ging. Na lunch bij Hannes zelf nog een rondje gereden. Daarna Riens Hulst gebeld om samen nog een rondje te doen. Even later met Richard Brevet en Riens de baan opgegaan. Uiteindelijk vier rondjes dus gedaan en het ging prima. Was wel een beetje spannend, zo voor het eerst met de nieuwe racer zo'n eind rijden en ook voor eerst mee racen. Het hele weekend heeft de rode 205 racer zich goed gehouden, op de terugreis helaas na.
Vanochtend samen met de hele nog aanwezige groep ontbeten, daarna met een aantal nog naar de Ring en nog even bij het nieuwe complex gestruind. Vervolgens samen met Arnold Naber en zijn vrouw Miranda de terugreis naar Emmen begonnen. 150km voor we thuis waren op de A31 ging het helaas mis. Ik ben met de 205 gestrand. Wat er precies aan de hand is moet nog blijken, maar verder rijden was geen optie. Een slepend en klonkend geluid uit de voorkant bestuurderskant, op dit moment verdenk ik de korte aandrijfas.




Vooraf nog veel aan de auto gedaan, vrijdagochtend om 09.00u was ik klaar en een kwartiertje later vriend Henk Dijk opgehaald en samen naar Venlo gereden. Daar aangekomen met de aanwezige groep naar het vakantiepark gereden. Plan was via Adenau/de Ring te gaan voor de eerste tradionele portie currywurst mit pommes bij Hannes, maar een dikke regenbui onderweg deed ons besluiten maar meteen naar het vakantiepark door te rijden. De currywurst bij Hannes is op zaterdag en zondag wel weer dik ingehaald.
Op een buitje af en toe na hadden we er het hele weekend lekker weer bij. Gezelschap was goed. Eten was goed. Zaterdag een heerlijke toertocht gereden en met meerdere clubleden de stijle klim naar Adenau Forst gemaakt en daar de race bekeken die gaande was. Reden ook een 106 en een 306 mee, dus dat maakte het ook leuk om te kijken. En zustermerk Citroën had 2 Saxo's in Gulf uitvoering rondrijden die toch wel errug snel waren.
Zondag al vroeg met Riens naar de Nürburgring gegaan, waar we zo tegen 09.30u samen onze eerste twee rondjes hebben gemaakt. Wat prima ging. Na lunch bij Hannes zelf nog een rondje gereden. Daarna Riens Hulst gebeld om samen nog een rondje te doen. Even later met Richard Brevet en Riens de baan opgegaan. Uiteindelijk vier rondjes dus gedaan en het ging prima. Was wel een beetje spannend, zo voor het eerst met de nieuwe racer zo'n eind rijden en ook voor eerst mee racen. Het hele weekend heeft de rode 205 racer zich goed gehouden, op de terugreis helaas na.
Vanochtend samen met de hele nog aanwezige groep ontbeten, daarna met een aantal nog naar de Ring en nog even bij het nieuwe complex gestruind. Vervolgens samen met Arnold Naber en zijn vrouw Miranda de terugreis naar Emmen begonnen. 150km voor we thuis waren op de A31 ging het helaas mis. Ik ben met de 205 gestrand. Wat er precies aan de hand is moet nog blijken, maar verder rijden was geen optie. Een slepend en klonkend geluid uit de voorkant bestuurderskant, op dit moment verdenk ik de korte aandrijfas.
-
OnlineLuco
- Berichten: 29390
- Lid geworden op: 09 mar 2011, 22:16
Re: 205 GTi16 trackday tool
Mooi project.
Ik zou alleen bij het kruis in je deur een verstevigingsplaat lassen.
Ik zou alleen bij het kruis in je deur een verstevigingsplaat lassen.
-
- Berichten: 9466
- Lid geworden op: 19 nov 2007, 15:31
Re: 205 GTi16 trackday tool
Mooi verhaal, ik heb alles gelezen. Is natuurlijk wel vragen om het noodlot met deze aanpak, daarentegen heb je het weekendje Nurburgring nog wel volledig meegepakt. Ben benieuwd naar het vervolg.
- Frank Wolswijk
- Berichten: 125
- Lid geworden op: 07 nov 2009, 01:27
- Locatie: Emmen
Re: 205 GTi16 trackday tool
Een paar dagen later hebben Arnold Naber en ik de 205 met een oprijwagen opgehaald. Bij een locale garage na laten kijken. Probleem was een volledig defecte wiellager, die dus vervangen is.
Na veel zoeken ook het best mogelijke alternatief voor de origineel niet meer leverbare 309 GTi16 aandrijfassen gevonden, namelijk van SKF (was ook de oorspronkelijke leverancier). Deze zijn bij Leeuwenservice geplaatst. Hoewel de korte aandrijfas nog geen problemen gaf, zekere voor onzekere genomen en beide assen vervangen.
Haast was er bij geboden, want de volgende trackday stond al weer voor de deur. 24 juni had Trackdayparts circuit Zandvoort voor een avond afgehuurd, de eerste keer weer voor mij op Zandvoort sinds mijn crash. Helaas liep het iets anders.
Op de heenweg naar CPZ strandde ik langs de A1 tussen Hilversum en Bussum. De multiriem was er afgelopen en gebroken. Natuurlijk geen reserve bij me. Dus de gok genomen en snel de dichtstbijzijnde Brezan gestuurd. Die hem niet op voorraad had... Vervolgens een andere locale automaterialen zaak gevonden, die er nog 1 had... Ik was net op tijd, 3 minuten voor sluitingstijd. Poging gedaan om op straat te monteren, maar weer net niet het juiste gereedschap mee. Dus bij een Citroën binnengerend voor hulp, maar de monteurs waren al naar huis. Tja, wat nu. Doorverwezen naar een Bosch garage en daar wilde ze wel direct helpen. Om 18.00u was alles weer heel, de tracknight was echter al om 17.00u begonnen.
Ja, wat nu? Organisator en beste vriend Arnold Naber gebeld en zo snel mogelijk afgerekend en nog naar CPZ gereden. Direct door de pits in gereden, Arnold heeft snel de benodigde stickers op de ruit geplakt en daarna heb ik nog de laatste 20 minuten heerlijk en probleemloos kunnen rijden op het circuit.
Na veel zoeken ook het best mogelijke alternatief voor de origineel niet meer leverbare 309 GTi16 aandrijfassen gevonden, namelijk van SKF (was ook de oorspronkelijke leverancier). Deze zijn bij Leeuwenservice geplaatst. Hoewel de korte aandrijfas nog geen problemen gaf, zekere voor onzekere genomen en beide assen vervangen.
Haast was er bij geboden, want de volgende trackday stond al weer voor de deur. 24 juni had Trackdayparts circuit Zandvoort voor een avond afgehuurd, de eerste keer weer voor mij op Zandvoort sinds mijn crash. Helaas liep het iets anders.
Op de heenweg naar CPZ strandde ik langs de A1 tussen Hilversum en Bussum. De multiriem was er afgelopen en gebroken. Natuurlijk geen reserve bij me. Dus de gok genomen en snel de dichtstbijzijnde Brezan gestuurd. Die hem niet op voorraad had... Vervolgens een andere locale automaterialen zaak gevonden, die er nog 1 had... Ik was net op tijd, 3 minuten voor sluitingstijd. Poging gedaan om op straat te monteren, maar weer net niet het juiste gereedschap mee. Dus bij een Citroën binnengerend voor hulp, maar de monteurs waren al naar huis. Tja, wat nu. Doorverwezen naar een Bosch garage en daar wilde ze wel direct helpen. Om 18.00u was alles weer heel, de tracknight was echter al om 17.00u begonnen.
Ja, wat nu? Organisator en beste vriend Arnold Naber gebeld en zo snel mogelijk afgerekend en nog naar CPZ gereden. Direct door de pits in gereden, Arnold heeft snel de benodigde stickers op de ruit geplakt en daarna heb ik nog de laatste 20 minuten heerlijk en probleemloos kunnen rijden op het circuit.
- Frank Wolswijk
- Berichten: 125
- Lid geworden op: 07 nov 2009, 01:27
- Locatie: Emmen
Re: 205 GTi16 trackday tool
@ Luco: bedankt voor de tip, staat in de planning voor van de winter. Dan ga ik nog alles rustig eens nalopen en waar nodig verbeteren.
@ Ruben: Klopt, dat is het risico. Tijd voor testkilometers vooraf was er niet. Ik heb daarom ook niet veel rondjes Nürburgring gemaakt, de reis op en neer en ook de toertochten waren vooral bedoeld als testkilometers.
Doorgevoerde wijzigingen zijn een ander luchtfilter (K&N 57i ipv de tijdelijke bij de opbouw als enige voorhanden Autostyle open luchtfilter) en de QSP Quick Release heb ik vervangen door een 1 cm stuurnaafverlenger. Het stuur zat me toch te dicht op me en nu zit het beter. Ik was uitgegaan van de situatie bij de zilveren racer en zo de juiste afstand bepaald, alleen dan moet de stoelframe ook exact op dezelfde plek gelast zijn.... Die wijkt echter een paar mm af, waardoor het stuur te dicht op me kwam.
Daarnaast zat er een miniscule speling op de quick release (schijnt zo te horen). Twee vrienden van me hebben dezelfde quick release en er geen last van (maar wel de miniscule speling voelbaar). Ik kon daar echter niet aan wennen en vandaar weer terug naar een niet afneembaar stuur. Wat mij veel beter bevalt.
Verder door mijn eigen stomme schuld de nog goede gordelset bij de sinds de crash niet meer in gebruik zijnde gordelset gelegd. En toen wist ik niet meer welke de goede was...
. Dus maar een nieuwe set QSP 6-punts gordels besteld. Veiligheid voor alles. Ook zo'n nekband gekocht van QSP om de racepak outfit mee uit te breiden. Een Hans systeem in de toekomst staat op het wenslijstje, maar dat betekend ook weer een andere helm.
Intussen heb ik 19 augustus weer een trackday gereden op Zandvoort. Nu zonder problemen. Ik had er dit keer wel voor gekozen om de 205 op een oprijwagen mee te nemen. Het is nu zaak om vooral kilometers te gaan maken, zodat er niets van de crash "tussen de oren" blijft zitten. En ook om deze 205 te leren kennen. Hoewel de setup tussen de oude en de nieuwe 205 racer nagenoeg hetzelfde is, reageert de nieuwe toch een fractie anders. Maar dat went al gauw inmiddels. Ik heb lekker rondjes kunnen rijden en het vertrouwen kwam snel weer terug. In de loop van de sessie het tempo steeds weer wat opgevoerd. Enige was dat het rijden met de nekband even wennen was.
Volgende trackday ga ik op Zolder rijden (Vroemdag), een circuit wat ik graag rij.
Van de winter gaan we dan nog wat upgrades doen en de buitenkant nog aanpakken.
@ Ruben: Klopt, dat is het risico. Tijd voor testkilometers vooraf was er niet. Ik heb daarom ook niet veel rondjes Nürburgring gemaakt, de reis op en neer en ook de toertochten waren vooral bedoeld als testkilometers.
Doorgevoerde wijzigingen zijn een ander luchtfilter (K&N 57i ipv de tijdelijke bij de opbouw als enige voorhanden Autostyle open luchtfilter) en de QSP Quick Release heb ik vervangen door een 1 cm stuurnaafverlenger. Het stuur zat me toch te dicht op me en nu zit het beter. Ik was uitgegaan van de situatie bij de zilveren racer en zo de juiste afstand bepaald, alleen dan moet de stoelframe ook exact op dezelfde plek gelast zijn.... Die wijkt echter een paar mm af, waardoor het stuur te dicht op me kwam.
Daarnaast zat er een miniscule speling op de quick release (schijnt zo te horen). Twee vrienden van me hebben dezelfde quick release en er geen last van (maar wel de miniscule speling voelbaar). Ik kon daar echter niet aan wennen en vandaar weer terug naar een niet afneembaar stuur. Wat mij veel beter bevalt.
Verder door mijn eigen stomme schuld de nog goede gordelset bij de sinds de crash niet meer in gebruik zijnde gordelset gelegd. En toen wist ik niet meer welke de goede was...

Intussen heb ik 19 augustus weer een trackday gereden op Zandvoort. Nu zonder problemen. Ik had er dit keer wel voor gekozen om de 205 op een oprijwagen mee te nemen. Het is nu zaak om vooral kilometers te gaan maken, zodat er niets van de crash "tussen de oren" blijft zitten. En ook om deze 205 te leren kennen. Hoewel de setup tussen de oude en de nieuwe 205 racer nagenoeg hetzelfde is, reageert de nieuwe toch een fractie anders. Maar dat went al gauw inmiddels. Ik heb lekker rondjes kunnen rijden en het vertrouwen kwam snel weer terug. In de loop van de sessie het tempo steeds weer wat opgevoerd. Enige was dat het rijden met de nekband even wennen was.
Volgende trackday ga ik op Zolder rijden (Vroemdag), een circuit wat ik graag rij.
Van de winter gaan we dan nog wat upgrades doen en de buitenkant nog aanpakken.