En het lijkt mij dat AC Schnitzer ook geen miljoenen heeft besteed in het maken van een andere mapping voor een 135i.Tristan schreef:Niet wetende dat destijds Spyker bij JD kwam om problemen met de motormanagement op te lossen. Geen miljoenen budget, maar wel veel ervaring en kennis. ABT heeft miljoenen budget maar kwaliteit is niet altijd geweldig omdat het een massaproductie wordt. Bij JD wordt elke auto afzonderlijk gezien.FerdiACS1 schreef:
O jawel, is geen bedrijf met miljoenen budget voor r&d. Dus nooit jd dure auto daar langsbrengen. Even los van de goede intentie van al dat soort tjoeners in NL. Mijn advies: nooit doen.


Geloof verder ook niet dat de BMW nauw betrokken is bij de ontwikkeling van zo'n AC Schnitzer map. Denk dat dat uiteindelijk precies op dezelfde manier gaat als bijvoorbeeld een JD. Gewoon zelf experimenteren.
Enige voordeel is inderdaad die garantie. Zal wel door de nauwe band ACS - BMW komen, dat mappings van ACS geaccepteerd worden door BMW. Maar geloof verder niet dat ze beter zijn dan bijv. JD of andere goeie tuners.